Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gewoon om de afbeeldingen van de mensen die erop afgebeeld staan. Daar komt bij dat het me toch best wel wat moeite heeft gekost. Met mijn 3x optische zoom en van een best verre afstand deze foto's genomen zonder statief of dergelijke. om de boel toch scherp te houden ! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe bedoel je ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb maar 3x optische zoom so don't fuck with me ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat jij het onnuttig vind zal mij toch een reet roesten ? Ik vind het wel artistiek. Niet qua fotografie wellicht niet, maar als totaal plaatje wel. Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 08:20. |
![]() |
||
Citaat:
En als jij het post onder het mom van 'het kan me geen fuck schelen wat je er van vindt' dan zit je wel een beetje pretentieloze topics aan te maken. Ik geef mijn feedback. Sommige mensen maken echt mooie dingen hier, en jij fotografeert wat sportertjes vanuit een banale invalshoek. Je zit gewoon op de tribune en fotografeert de mat. Nou, hoera, je bent vast één van de 10.000 fotografen. Hopelijk waren er dan niet meer mensen aanwezig van dit forum, want dan kan ik me nog aan zo'n saai topic verwachten. Nja, daar kan ik dus niet positief over zijn, je kiest geen mooie hoeken om te fotograferen, je hebt er niets aan gedaan verder. Geen collage of effecten of éénder welke bewerking dan ook uitgevoerd. Ik wil ook wel de alledaagse foto's posten die mijn vader maakt, en dan zou k niet verbaasd opkijken als iemand zo reageert op mjn topic. Maar ik wel iets extra's toevoegen voor je: ar·tis·tiek (bn.) 1 (van mensen) met aanleg of belangstelling voor kunst => kunstzinnig 2 van kunstzinnigheid getuigend |
![]() |
||
Citaat:
Je ass kissen? Mijn tong langs je aambeien halen is leuker. Ik weet niet of je meer kunt. Ik mag het hopen, want geef een kind van 10 een camera en zet hem op jouw plek, en gegarandeerd dat er iets soortgelijks uitkomt. Hm, "uwuguhuhuuhuw"? Uwuguhuhuuhuw to you too! Kunstzinnig? Mwah, misschien wel. Ik vind het wel knap hoe ze bepaalde houdingen aan kunnen nemen, maar de activiteiten op zich vind ik niet uitzonderlijk kunstzinnig. In principe gooien ze wat pasjes achter elkaar, en draait het om de uitvoering. En het is "interesseert me geen reet", oelewapper. Ik zei verspilling van "bandbreedte", als je het zonodig moet vertalen doe het dan ook goed, want het is "bandwidth" en geen "bandwith". En ik lever toch 'gewoon' kritiek? Ik vind het hier niet horen want het is voor mij totaal niks artistieks. Gewoon sportfoto's, niets meer, niets minder. En zulks puberaal gedrag als 'go fuck yourself, wanker' is niet echt de moeite om op in te gaan. Go fuck your camera, zijn we daar ook weer van af. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() stinkpuber je moet geen excuses verzinnen David, het zijn gewoon geen artistieke foto's. dat betekent niet dat t geen leuke plaatjes kunnen zijn.
||
Citaat:
Maar goed, blijkbaar word ik niet goed begrepen als ik zeg "vind het qua fotografie niet bijzonder, maar als totaalplaatje wel". Heb verder ook geen in om er verder op in te gaan. Dat ik meer kan dan dit, weet ik van mezelf ook wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En verstand komt met de jaren, en zoveel zijn 28 er dan welgeteld niet. En aan jouw superieure intellect kan ik sowieso niet tippen joh. En welke onzin? Jij werd grof en begon met wanargumenten te gooien. Ik vind je foto's niet slecht, maar gewoon niet kunstzinnig en daarmee dus misplaatst. Sorry hoor. |
![]() |
|
|