Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 10:15
Verwijderd
Allereerst: dit is NIET op waarheid gebasseerd bij mij, maar bij een van m'n beste vrienden
Je gaat samen met je vriendin naar de kermis, je zoent een beetje in het rond, je kloot wat met je handen. Dan ga je weer naar je kermis, niks bijzonders. Maar DAN zie je de broer van haar ex, (een goede vriend van je) hij is al helemaal de weg kwijt want hij heeft de hele dag gezopen. Je gaat een beetje met 'm praten, allemaal heel gezellig, dan vraagt je vriendin aan HEM: "Wil je even helpen die bitch in elkaar te slaan?" Hij loopt gewillig mee, jij bent ze kwijt. Je gaat een beetje rondlopen om te kijken of ze zich niet in moeijlijkheden hebben geraakt. Je komt ACHTER de kermis (bij een groot grasveld) Daar zie je ze lopen... MOOI denk je, je roept ze allebei, ze draaien zich naar je toe, ze kijken je RECHT in je ogen aan... En ze lopen gewoon hand in hand verder... richting het donker. Je loopt er langzaam achteraan. Je wacht een tijdje op ze, en dan besluit je terug naar de kermis te gaan, in de veronderstelling dat ze daar wel naar je zoeken ofzo. Je gaat wel via afgelegen weggetje, en daar hoor je je "vriend(in)" samen met "goede" vriend(in) kreunen, je draait je naar ze toe en daar zie je ze liggen, op elkaar, in elkaars armen enzo. Je zegt er op DAT moment niks van, maar later op de avond wel (VEEL later). En dan ontkent ze het nog ook!! Ik weet niet wat ik hieraan kan doen voor hem, maar hij vergeeft haar...

Wat zou jij doen, als je:
1. De vriend (in) was die met haar heeft liggen vozen
2. De bedrogen vriend(in) was
3. De vriend(in) was
4. De vriend(in) was die hem/haar zou willen helpen (ik nu dus)

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2002, 10:25
love is life
love is life is offline
ik zou mij ongelovig schuldig voelen denk ik tegenover jou dan
mij ongelovig rot voelen en mij afvragen waarom ik met die mensen rondhang
3. De vriend(in) was
ik zou mij schuldig voelen
ik zou ze niet eens willen proberen te helpen ik zou ze gewoon links laten liggen ze zijn dan mijn vriendschap of liefde niet waard
Oud 10-05-2002, 10:25
DarkCat
DarkCat is offline
Lieve schat, dat had je wel wat duidelijker mogen uitleggen hoor Ik heb t nu drie keer gelezen. Maarja, t verhaal zelf is natuurlijk ook heel erg vaag!

Euh... 'die bitch in elkaar te slaan'?

Waren die mensen dronken trouwens..?

Mn roes uitslapen? Ik heb geen idee..

Als ik zeker wist dat ik t gezien had zou ik kwaad worden denk ik.. en ze netjes voor altijd gedag zeggen.

3. De vriend(in) was
Ligt eraan he? In dit verhaal weet je niks, wie wat waar en waarom. Was ze dronken? Was ze dr eigen vriend zat? Als ze verliefd was op die ander moet ze daar maar bij blijven.. maar excuses zijn altijd op zn plaats denk ik.

Een stukje op het l&r forum zetten op scholieren.com

Vaag, vaag verhaal..

Cat
Oud 10-05-2002, 10:31
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Lieve schat, dat had je wel wat duidelijker mogen uitleggen hoor Ik heb t nu drie keer gelezen. Maarja, t verhaal zelf is natuurlijk ook heel erg vaag!
Sorry... ik ben net wakker
Euh... 'die bitch in elkaar te slaan'?
Haar versiertruck ofzo??? Zoiets moet het geweest zijn, want daarna zijn ze nie meer teruggezien tot hij(m'n arme vriend zoveel tegenslagen) d'r zag liggen in het gras
Waren die mensen dronken trouwens..?
Die "vriend" van hem wel, zij was zwaar aangeschoten
Mn roes uitslapen? Ik heb geen idee..

Als ik zeker wist dat ik t gezien had zou ik kwaad worden denk ik.. en ze netjes voor altijd gedag zeggen.
wil hij niet, hij heeft ze zeker weten gezien. Maar hij "Houdt ZO veel van d'r, dat ie het nooit uit zou kunnen maken"
3. De vriend(in) was
Ligt eraan he? In dit verhaal weet je niks, wie wat waar en waarom. Was ze dronken? Was ze dr eigen vriend zat? Als ze verliefd was op die ander moet ze daar maar bij blijven.. maar excuses zijn altijd op zn plaats denk ik.

4. De vriend(in) was die hem/haar zou willen helpen (ik nu dus
Een stukje op het l&r forum zetten op scholieren.com

Vaag, vaag verhaal..
Sorry
Cat
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 11:06
miro
miro is offline
Mja IK zou me geweldig klote voelen, hij heeft blijkbaar geen geweten. Ik zou t trouwens nog niet eens doen
wat denk je nou zelf? Ik kan er zowieso al niet tegen als mensen vreemd gaan en al helemaal niet zo, sorry hoor maar ik vind die vriend van jou niet echt slim. Ik vind vreemdgaan een teken dat je blijkbaar niet genoeg van je eigen vriend houdt. Als ze het dan ook nog eens zo doet, dan blijkt dus wel helemaal dat ze geen reet om hem geeft.
3. De vriend(in) was
Niet alleen schuldig, ik zou me niet meer te durven vertonen, gelukkig gebeurt dit niet bij mij Maar die vriendin die is blijkbaar net zo gewetenloos als die zogenaamde vriend.
Ik zou mn vriend(in) zover proberen te krijgen dat ie in gaat zien dat zij hem niet waar is. Erover praten, eerlijk mn mening geven, misschien wel even een voorstelling geven van wat ze daar heeft liggen doen. Mocht ie het dan nog niet doorhebben (wat waarschijnlijk zo is) laat m er maar zelf achterkomen, zolang ie mij er maar niet mee lastig valt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten