Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat zou jij doen, als je:
1. De vriend (in) was die met haar heeft liggen vozen Mja IK zou me geweldig klote voelen, hij heeft blijkbaar geen geweten. Ik zou t trouwens nog niet eens doen 2. De bedrogen vriend(in) was wat denk je nou zelf? Ik kan er zowieso al niet tegen als mensen vreemd gaan en al helemaal niet zo, sorry hoor maar ik vind die vriend van jou niet echt slim. Ik vind vreemdgaan een teken dat je blijkbaar niet genoeg van je eigen vriend houdt. Als ze het dan ook nog eens zo doet, dan blijkt dus wel helemaal dat ze geen reet om hem geeft. 3. De vriend(in) was Niet alleen schuldig, ik zou me niet meer te durven vertonen, gelukkig gebeurt dit niet bij mij ![]() 4. De vriend(in) was die hem/haar zou willen helpen (ik nu dus) Ik zou mn vriend(in) zover proberen te krijgen dat ie in gaat zien dat zij hem niet waar is. Erover praten, eerlijk mn mening geven, misschien wel even een voorstelling geven van wat ze daar heeft liggen doen. Mocht ie het dan nog niet doorhebben (wat waarschijnlijk zo is) laat m er maar zelf achterkomen, zolang ie mij er maar niet mee lastig valt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stel dat God in ons midden is? Lalala1111 | 90 | 06-10-2005 14:50 | |
Psychologie |
stel dat ik nu.... goodfella | 3 | 08-09-2004 16:05 | |
De Kantine |
Wat wil ik leren in 1 dag en dan meteen perfect kunnen, stel dat dat kon DaRealEvE | 62 | 12-03-2003 20:57 |