Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heee mensun!!!!
Ik ben ook zooooo verliefd op m'n Aardrijkskunde meester Hij is zo leuk en pas 26. Hij omhelst me vaak enzo en we hebben altijd de grootste lol. Enhij heeft ook geen vriendin, Maar Je moet er niet aan beginnen iets met een leraar.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hee, loved one. K geloof dat k bezz wel zo'n beetje tzelfde probleem heb als jij, maar bij mij zijn het er geen meerderen.
Ik ben ook vrij stil in de klas, en vorig jaar durfde k echt niets maar dazz erg veranderd. Vandaar dat k dr met em over gepraat heb. Da wazz echt zooo fijn. Maja. K heb em dus nie als leraar, dus k zie em ook alleen maar soms door de gang wandelen. Ik ben helemaal niet snel verliefd, en dizz echt pas de eerste keer voor mij... Maar k ben t wel eens met je over dat k ook nie echt op de jngens van mn leeftijd val. Die zijn echt gewoon zo onvolwassen. Kbedoel, meisjes worden gewoon eerder volwassen en k vind die jongens van mn leeftijd echt aardig, maar k zou eiglijk niets met ze willen ofzoow, snappie? Misschien kunnen we dr ooit nog es over mailen ofzoow. Nou ja, in ieder geval suc6 dr mee! |
![]() |
|
Omdat alle leraren bij ons
a) getrouwd zijn en kinderen hebben b) veeeeeeeeel te oud zijn c) chagerijnig zijn d) vaak al kaal zijn e) vaak niet naar de tandarts gaan (hehe) f) rimpels hebben g) leraren zijn zitten er hier trouwens nog meer op t Coornhert in Haarlem? [Dit bericht is aangepast door popcorn (13-06-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Punt b: zou een reden kunnen zijn, maar zelf denk k dat leeftijd nie uitmaakt, maar dat het gaat om of je van elkaar houdt punt c: dazz een goeie reden punt d: het gaat nie om uiterlijk maar om innerlijk... punt e: hoe weet jij dat nou weer??? punt f: (zie punt d) punt g: leraren zij ook mensen hoor! (dat zei k nie omdat k toevallig op een leraar ben en t dus voor ze opneem, maar gewoon omdat k vind dat dat zo is) |
![]() |
|
![]() |
Ik ken het probleem geloof ik wel een beetje. Alleen bij mij is het dus een lerares waar ik helemaal dol op ben.. Ik weet eigenlijk niet of ik verliefd op d'r, maar ze is echt ongelooflijk aardig en ik baal altijd als een stekker als de les uitvalt... Vereder weet ik niet goed wat ik er mee aanmoet, vertellen wil ik het wel, maar ik durf het niet
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben ook tot over m'n oren verliefd op m'n getrouwde leraar van 46 jaar. Ik denk dat ik ergens altijd al wel wat voor 'm gevoeld heb, maar ever since het begin van dit schooljaar is het echt wel goed raak!
Ik was in het 1e trimester van dit schooljaar altijd hartstikke zenuwachtig in zijn buurt, en rood werd ik ook. Dat was vooral lastig omdat hij me vooraan aan z'n bureau heeft gezet. Wat nog lastiger is, is dat hij steeds een beroep op me doet. Zo moet ik hem af en toe met computers helpen en dingen voor 'm opzoeken op Internet. Dat is persoonlijk erg moeilijk voor mij. In het 1e trimester van dit schooljaar praatte hij ook best veel met mij, en zijn houding vond ik ook best wel wat verdacht (net zoals een aantal vriendinnen van mij). Maar dat verminderde geleidelijk aan, ever since het 2e trimester. Maar goed, verliefd zijn op een leraar kan heel moeilijk en emotioneel uitputtend zijn, vooral als je het heel serieus met 'm meent....
|
Nog ff een opmerking....
Pasgeleden heb ik nog in de krant (Dagblad de Limburger) iets gelezen over een leraar van het Cios in Sittard. Die leraar heeft een verhouding met zijn minderjarige leerlinge, en is door de school op non-actief gesteld. Hoewel de relatie geheel vrijwillig is van beide kanten, vindt de school het een schande voor haar reputatie... Kijk, en zoiets gebeurt dus ook nog.....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nee, nog nooit meegemaakt ! We hebbe nu eenmaal ma 3 leerkrachten, waaronder 1 janet, 1 waar iedereen schrik van eeft (hij gooit mé alles) en 1 lelijke moef
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En door te kijken naar de kleur van hun gebit (bij sommigen donkerbruin tot zwart) en de stand van hun voortanden.(schots en scheef) Snappie??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oke dan, zit wat in... [Dit bericht is aangepast door hopeloos geval (15-06-2001).] |
![]() |
|
![]() |
En nu neemt ie volgend jaar de hele rij met 3e klassen niet vanwege mij (er zou een kans bestaan dat k overgeplaatst zou worden ofzoow; niet dat dat gebeurd, maja) en tegen de klassen die ie nu heeft heeft ie gezegd dat ie gewoon niet meer dezelfde klassen wil... Hij is bezz wel vaag, ook wel slim, want het is wel goed voor mij zo denk k...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|