Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2001, 20:05
hopeloos geval
hopeloos geval is offline
(zie titel)

vertel dr over, pleazz...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2001, 22:29
dolores_temp
dolores_temp is offline
dat ben ik
en dat ben ik eerder ook al eens geweest.
het is kut want je kan je niet concentreren en soms kun je zelf bang zijn om dom over te komen bij hem.
xxx
Oud 09-06-2001, 22:55
minerva
minerva is offline
Ja me 2, zoals je weet
Oud 09-06-2001, 22:56
minerva
minerva is offline
Citaat:
dolores schreef:
.
het is kut want je kan je niet concentreren en soms kun je zelf bang zijn om dom over te komen bij hem.
xxx
Ja dat herken ik wel ja

Oud 09-06-2001, 23:07
Eensjie
Eensjie is offline
Heee mensun!!!!
Ik ben ook zooooo verliefd op m'n Aardrijkskunde meester
Hij is zo leuk en pas 26.
Hij omhelst me vaak enzo en we hebben altijd de grootste lol.
Enhij heeft ook geen vriendin,
Maar Je moet er niet aan beginnen iets met een leraar.
Oud 10-06-2001, 08:59
hopeloos geval
Citaat:
dolores schreef:
dat ben ik
en dat ben ik eerder ook al eens geweest.
xxx
Gelukkig heb ik dan geen les van hem... Maar hij gaat wel mee op kamp en dat soort dingen...

Met citaat reageren
Oud 10-06-2001, 09:00
hopeloos geval
Citaat:
minerva schreef:
Ja me 2, zoals je weet

Yep, k weet t...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2001, 09:01
hopeloos geval
Citaat:
minerva schreef:
Ja dat herken ik wel ja

Ikke dus niet... Nou ja, wel in de gangen enzo, waar k met een chagarijnige kop langs hem loop enzoow (ook niet een van de slimste dingen die k kan doen)

Met citaat reageren
Oud 10-06-2001, 09:02
hopeloos geval
Citaat:
Eensjie schreef:
Heee mensun!!!!
Ik ben ook zooooo verliefd op m'n Aardrijkskunde meester
Hij is zo leuk en pas 26.
Hij omhelst me vaak enzo en we hebben altijd de grootste lol.
Enhij heeft ook geen vriendin,
Maar Je moet er niet aan beginnen iets met een leraar.
Nee, je moet er niets mee beginnen, vind ik eigenlijk ook wel, maar als je zelf in een situatie zit waarin je echt gewoon ongelooflijk verliefd bent, wil je nie anders meer!!!¡¡¡!!!

Met citaat reageren
Oud 10-06-2001, 11:09
Eensjie
Eensjie is offline
Ervaring.
Oud 10-06-2001, 12:15
R_Mgirl
R_Mgirl is offline
Ja Ik Ook.. en ik weet dat het verkeerd is. Maar hij is zo bijzonder
Met citaat reageren
Oud 10-06-2001, 12:17
Bienie
Bienie is offline
ik niet
bah bij ons zitten er alleen maar ouwe zakken
iehl
Oud 10-06-2001, 12:18
R_Mgirl
R_Mgirl is offline
Citaat:
R_Mgirl schreef:
Vanaf de eerste dag dat ik bij hem in de klas kwam. Hij is erg bijzonder. Hij zegt ook dat ik zijn oogappeltje ben. Hij doet alles voor me. Dit maakt het allemaal juist nog moeilijker. We kijken heel vaak naar elkaar. En het is alsof ie me in de gaten houdt... op mij past zegmaar.. Het geeft me een veilig gevoel. Hij is alleen zo oud, hij had me vader kunnen zijn

Met citaat reageren
Oud 10-06-2001, 15:03
hopeloos geval
Citaat:
R_Mgirl schreef:
Juizz ja. Jij begrijpt het...

Met citaat reageren
Oud 10-06-2001, 15:03
hopeloos geval
Citaat:
Bienie schreef:
ik niet
bah bij ons zitten er alleen maar ouwe zakken
iehl

Dan heb je misschien toch wel mazzel hoor...

Met citaat reageren
Oud 10-06-2001, 15:04
hopeloos geval
Citaat:
R_Mgirl schreef:
Vanaf de eerste dag dat ik bij hem in de klas kwam. Hij is erg bijzonder. Hij zegt ook dat ik zijn oogappeltje ben. Hij doet alles voor me. Dit maakt het allemaal juist nog moeilijker. We kijken heel vaak naar elkaar. En het is alsof ie me in de gaten houdt... op mij past zegmaar.. Het geeft me een veilig gevoel. Hij is alleen zo oud, hij had me vader kunnen zijn

Mag ik vragen of jij hoop hebt voor een toekomst samen met hem???

Met citaat reageren
Oud 13-06-2001, 17:59
kneisje
kneisje is offline
Citaat:
R_Mgirl schreef:
Hij is alleen zo oud, hij had me vader kunnen zijn

Walgelijk!!!! Hoe oud is ie dan? Ik kan t me amper voorstellen hoe iemand op een leraar verliefd kan worden. Helemaal als t een leraar op t Coornhert in Haarlem is!!!!!!!!

Met citaat reageren
Oud 13-06-2001, 18:07
hopeloos geval
Hee, loved one. K geloof dat k bezz wel zo'n beetje tzelfde probleem heb als jij, maar bij mij zijn het er geen meerderen.

Ik ben ook vrij stil in de klas, en vorig jaar durfde k echt niets maar dazz erg veranderd. Vandaar dat k dr met em over gepraat heb. Da wazz echt zooo fijn. Maja. K heb em dus nie als leraar, dus k zie em ook alleen maar soms door de gang wandelen.

Ik ben helemaal niet snel verliefd, en dizz echt pas de eerste keer voor mij... Maar k ben t wel eens met je over dat k ook nie echt op de jngens van mn leeftijd val. Die zijn echt gewoon zo onvolwassen. Kbedoel, meisjes worden gewoon eerder volwassen en k vind die jongens van mn leeftijd echt aardig, maar k zou eiglijk niets met ze willen ofzoow, snappie?

Misschien kunnen we dr ooit nog es over mailen ofzoow. Nou ja, in ieder geval suc6 dr mee!

Met citaat reageren
Oud 13-06-2001, 18:08
hopeloos geval
Citaat:
popcorn schreef:
Walgelijk!!!! Hoe oud is ie dan? Ik kan t me amper voorstellen hoe iemand op een leraar verliefd kan worden. Helemaal als t een leraar op t Coornhert in Haarlem is!!!!!!!!

Waarom kan je het je nie voorstellen dan???

Met citaat reageren
Oud 13-06-2001, 18:11
kneisje
kneisje is offline
Omdat alle leraren bij ons
a) getrouwd zijn en kinderen hebben
b) veeeeeeeeel te oud zijn
c) chagerijnig zijn
d) vaak al kaal zijn
e) vaak niet naar de tandarts gaan (hehe)
f) rimpels hebben
g) leraren zijn

zitten er hier trouwens nog meer op t Coornhert in Haarlem?

[Dit bericht is aangepast door popcorn (13-06-2001).]
Met citaat reageren
Oud 13-06-2001, 18:11
hopeloos geval
Citaat:
R_Mgirl schreef:

Waarom praat je er niet een keer met em over? Kbedoel, dat lucht echt op, en misschien beantwoord hij alles dan wel positief voor jou en dan kan je natuurlijk altijd zelf uitmaken of je iets met em wilt of nie.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2001, 18:17
hopeloos geval
Citaat:
popcorn schreef:
Omdat alle leraren bij ons
a) getrouwd zijn en kinderen hebben
b) veeeeeeeeel te oud zijn
c) chagerijnig zijn
d) vaak al kaal zijn
e) vaak niet naar de tandarts gaan (hehe)
f) rimpels hebben
g) leraren zijn

zitten er hier trouwens nog meer op t Coornhert in Haarlem?

[Dit bericht is aangepast door popcorn (13-06-2001).]
Punt a: ok, dazz een reden
Punt b: zou een reden kunnen zijn, maar zelf denk k dat leeftijd nie uitmaakt, maar dat het gaat om of je van elkaar houdt
punt c: dazz een goeie reden
punt d: het gaat nie om uiterlijk maar om innerlijk...
punt e: hoe weet jij dat nou weer???
punt f: (zie punt d)
punt g: leraren zij ook mensen hoor! (dat zei k nie omdat k toevallig op een leraar ben en t dus voor ze opneem, maar gewoon omdat k vind dat dat zo is)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2001, 19:04
TA*
TA* is offline
Ik ken het probleem geloof ik wel een beetje. Alleen bij mij is het dus een lerares waar ik helemaal dol op ben.. Ik weet eigenlijk niet of ik verliefd op d'r, maar ze is echt ongelooflijk aardig en ik baal altijd als een stekker als de les uitvalt... Vereder weet ik niet goed wat ik er mee aanmoet, vertellen wil ik het wel, maar ik durf het niet Hellup me!!!!!
Oud 13-06-2001, 19:06
hopeloos geval
Citaat:
TA* schreef:
Ik ken het probleem geloof ik wel een beetje. Alleen bij mij is het dus een lerares waar ik helemaal dol op ben.. Ik weet eigenlijk niet of ik verliefd op d'r, maar ze is echt ongelooflijk aardig en ik baal altijd als een stekker als de les uitvalt... Vereder weet ik niet goed wat ik er mee aanmoet, vertellen wil ik het wel, maar ik durf het niet Hellup me!!!!!
K zou je graag willen helpen! Zeg maar hoe!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2001, 20:43
mayonaise
mayonaise is offline
mijn leraar nederlands is met een meisje vna school getrouwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2001, 21:13
Severus
Severus is offline
Ik ben ook tot over m'n oren verliefd op m'n getrouwde leraar van 46 jaar. Ik denk dat ik ergens altijd al wel wat voor 'm gevoeld heb, maar ever since het begin van dit schooljaar is het echt wel goed raak!

Ik was in het 1e trimester van dit schooljaar altijd hartstikke zenuwachtig in zijn buurt, en rood werd ik ook. Dat was vooral lastig omdat hij me vooraan aan z'n bureau heeft gezet.

Wat nog lastiger is, is dat hij steeds een beroep op me doet. Zo moet ik hem af en toe met computers helpen en dingen voor 'm opzoeken op Internet. Dat is persoonlijk erg moeilijk voor mij.

In het 1e trimester van dit schooljaar praatte hij ook best veel met mij, en zijn houding vond ik ook best wel wat verdacht (net zoals een aantal vriendinnen van mij). Maar dat verminderde geleidelijk aan, ever since het 2e trimester.

Maar goed, verliefd zijn op een leraar kan heel moeilijk en emotioneel uitputtend zijn, vooral als je het heel serieus met 'm meent....
Oud 13-06-2001, 21:18
Severus
Severus is offline
Nog ff een opmerking....

Pasgeleden heb ik nog in de krant (Dagblad de Limburger) iets gelezen over een leraar van het Cios in Sittard. Die leraar heeft een verhouding met zijn minderjarige leerlinge, en is door de school op non-actief gesteld. Hoewel de relatie geheel vrijwillig is van beide kanten, vindt de school het een schande voor haar reputatie...

Kijk, en zoiets gebeurt dus ook nog.....
Oud 13-06-2001, 21:23
minerva
minerva is offline
Citaat:
mayonaise schreef:
Ja, mijn aardrijkskundeleraar ook
Oud 14-06-2001, 06:25
hopeloos geval
Citaat:
mayonaise schreef:
Sorry, da vond k geen leuke opmerking, WANT IK MÁG GEEN HOOP MEER KRIJGEN!!!

Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 06:28
hopeloos geval
Citaat:
Ripper schreef:
Ik ben ook tot over m'n oren verliefd op m'n getrouwde leraar van 46 jaar. Ik denk dat ik ergens altijd al wel wat voor 'm gevoeld heb, maar ever since het begin van dit schooljaar is het echt wel goed raak!

Ik was in het 1e trimester van dit schooljaar altijd hartstikke zenuwachtig in zijn buurt, en rood werd ik ook. Dat was vooral lastig omdat hij me vooraan aan z'n bureau heeft gezet.

Wat nog lastiger is, is dat hij steeds een beroep op me doet. Zo moet ik hem af en toe met computers helpen en dingen voor 'm opzoeken op Internet. Dat is persoonlijk erg moeilijk voor mij.

In het 1e trimester van dit schooljaar praatte hij ook best veel met mij, en zijn houding vond ik ook best wel wat verdacht (net zoals een aantal vriendinnen van mij). Maar dat verminderde geleidelijk aan, ever since het 2e trimester.

Maar goed, verliefd zijn op een leraar kan heel moeilijk en emotioneel uitputtend zijn, vooral als je het heel serieus met 'm meent....
T is inderdaad heel emotioneel en slopend enzoow... Echt hatelijk!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 06:29
hopeloos geval
Citaat:
Ripper schreef:
Nog ff een opmerking....

Pasgeleden heb ik nog in de krant (Dagblad de Limburger) iets gelezen over een leraar van het Cios in Sittard. Die leraar heeft een verhouding met zijn minderjarige leerlinge, en is door de school op non-actief gesteld. Hoewel de relatie geheel vrijwillig is van beide kanten, vindt de school het een schande voor haar reputatie...

Kijk, en zoiets gebeurt dus ook nog.....
Oei, dat vind k toch wel errug zielig... Kbedoel als ze nou van elkaar houden...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 06:29
hopeloos geval
Citaat:
minerva schreef:
Ja, mijn aardrijkskundeleraar ook

What the *%$#&*&($*&%*
Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 11:14
debby'ke
debby'ke is offline
nee, nog nooit meegemaakt ! We hebbe nu eenmaal ma 3 leerkrachten, waaronder 1 janet, 1 waar iedereen schrik van eeft (hij gooit mé alles) en 1 lelijke moef
Oud 14-06-2001, 13:29
hopeloos geval
Citaat:
debby'ke schreef:
nee, nog nooit meegemaakt ! We hebbe nu eenmaal ma 3 leerkrachten, waaronder 1 janet, 1 waar iedereen schrik van eeft (hij gooit mé alles) en 1 lelijke moef

3! leerkrachten???

Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 13:31
hopeloos geval
Citaat:
A loved one schreef:
Ik begrijp precies wat je bedoelt... Omdat die leraar nu dus weggaat, dacht ik van: dat is eigenlijk wel goed, want dan kan ik 'afkicken', begrijp je wat ik bedoel? Maar de laatste dagen ben ik dus echt vreselijk down, ik mis hem zo erg en over een tijdje zal ik hem waarschijnlijk helemaal nooit meer zien. Het is echt zo walgelijk hopeloos, maar ik ben zo verliefd, goh, dit had Shakespeare dus kunnen schrijven

Mail me maar es, das een goed idee. i_love_kurt@hotmail.com
ook voor MSN dus
(en kurt = kurt cobain, niet die leraar dus )

Love

Dat lijkt me dus echt heel erg als ie weggaat... Ik mis em al als ie een middagje vrij is !
Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 14:35
minerva
minerva is offline
Citaat:
hopeloos geval schreef:
Dat lijkt me dus echt heel erg als ie weggaat... Ik mis em al als ie een middagje vrij is !
ja, ik ook, best wel stom eigelijk, want hij mist mij helemaal niet.

Oud 14-06-2001, 14:36
minerva
minerva is offline
Citaat:
hopeloos geval schreef:

What the *%$#&*&($*&%*
't is toch echt zo

Oud 14-06-2001, 14:37
hopeloos geval
Citaat:
minerva schreef:
't is toch echt zo

Oooooooooo, dat zou k ook wel wille...

Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 14:39
hopeloos geval
Citaat:
minerva schreef:
ja, ik ook, best wel stom eigelijk, want hij mist mij helemaal niet.

Helaas word ik ook nie gemist door hem nee.
Nou ja, voor zover k weet dan, maja, k moet geen hoop krijgen, dus...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2001, 20:46
TA*
TA* is offline
Citaat:
hopeloos geval schreef:
Ja ikke dus ook, ik mis haar ook al als ze een middag of ochtend niet op school is. En volgend jaar wordt het alleen maar erger, als ik examen ga doen en dus van school af ga...

Oud 15-06-2001, 00:11
Tofke_H
Tofke_H is offline
ikke, heeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger eens, lang geleden...

Oud 15-06-2001, 06:18
hopeloos geval
Citaat:
TA* schreef:
Ja ikke dus ook, ik mis haar ook al als ze een middag of ochtend niet op school is. En volgend jaar wordt het alleen maar erger, als ik examen ga doen en dus van school af ga...

Misschien izzt tegen die tijd wel over en anders gaat het over als je van school weggaat... En k denk dat dat eiglijk misschien toch wel het beste is. Voor mezelf ook, maar het is echt zo moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 06:19
hopeloos geval
Citaat:
Tofke_H schreef:
ikke, heeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeger eens, lang geleden...

Hoe ben jij er vanaf gekomen dan?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 06:22
LogiC
LogiC is offline
Hem/Haar doodschieten...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 06:25
hopeloos geval
Citaat:
LogiC schreef:
Hem/Haar doodschieten...
O ja, gezelly...

Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 06:37
hopeloos geval
WIE HEEFT ER OP WOENSDAG DE RVU THEMAMAAND GEZIEN??? daar was ie dus op tv en toen waren ook de lerarenverkiezingen (had ie bezz wel mee gewonnen geloof k)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 11:35
kneisje
kneisje is offline
Citaat:
hopeloos geval schreef:
punt e: hoe weet jij dat nou weer???
[/B]
Door 2 manieren: doordat ze bij het uitleggen in je gezicht hijgen en de geur is nou niet echt die van een freedenk kauwgummetje
En door te kijken naar de kleur van hun gebit (bij sommigen donkerbruin tot zwart) en de stand van hun voortanden.(schots en scheef) Snappie???

Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 16:43
hopeloos geval
Citaat:
popcorn schreef:
Door 2 manieren: doordat ze bij het uitleggen in je gezicht hijgen en de geur is nou niet echt die van een freedenk kauwgummetje
En door te kijken naar de kleur van hun gebit (bij sommigen donkerbruin tot zwart) en de stand van hun voortanden.(schots en scheef) Snappie???

Oke dan, zit wat in...

[Dit bericht is aangepast door hopeloos geval (15-06-2001).]
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 16:48
hopeloos geval
K heb dus vandaag weer met em gepraat. Was wel fijn, maar i.p.v. dat k me dr zoals normaal beter door voel, voel k me dr nu echt bezz wel très terrible door... Volgens mij begint het nu echt tot me door te dringen dat ie me gewoon nie wil zeg maar...

*ZUCHT*
Met citaat reageren
Oud 15-06-2001, 22:26
hopeloos geval
En nu neemt ie volgend jaar de hele rij met 3e klassen niet vanwege mij (er zou een kans bestaan dat k overgeplaatst zou worden ofzoow; niet dat dat gebeurd, maja) en tegen de klassen die ie nu heeft heeft ie gezegd dat ie gewoon niet meer dezelfde klassen wil... Hij is bezz wel vaag, ook wel slim, want het is wel goed voor mij zo denk k...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten