Advertentie | |
|
![]() |
||
de eerste is niks
de tweede ook niet de derde is wel grappig maar niet bijzonder de vierde is wel aardig, het zou misschien helpen als die tekst niet zo ontzettend suf was bij de vijfde is de lucht wel mooi, maar het blijft een 13 in een dozijn foto Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 14:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() de tweede is een registrerend beeld, dull vakantiekiekje dus ![]() de eerste is gewoon geen mooi plaatje, de opening is mooi maar er staat een persoon bij wat storend is ipv functioneel en verder straalt die foto gewoon niks uit. moeilijk uit te leggen. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En verder, wat tom violence al zei, je vakantiefoto's zullen vast ongelofelijke sentimentele waarde hebben, maar plak ze voortaan gewoon in je plakboek wil je ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tomviolence, waarom vind je de persoon storend? ze is juist bedoeld als aanvulling van het beeld, alleen die opening zou nogal saai zijn, gewoon een raam... maar hierin was het idee dat zeg maar eenderde van het foto de muur met het meisje is, en dan op de andere tweederde staat het raam, min of meer in het midden van dat deel, en in het raam zie je voor de helft weer een muur van hetzelfde gebouw, en in de andere helft het uitzicht vanuit het raam ![]() En die tweede, ehm, is dat van de tekenaars? Nouja, dat is ook niet zo duidelijk wat ik daarmee bedoelde, het was er zeg maar vol met mensen die het uitzicht fotografeerden en tekenden, dus ik dacht, zo interessant is dat uitzicht niet, de mensen die het fotograferen/tekenen zijn veel interessanter, met hun paraplu's terwijl het niet eens regent ![]() Oh, en je vindt dat ik te veel smileys gebruik, of niet? z0pje, ook bij die muur was het idee juist dat het de tekst van iemand anders was, vanwege het feit dat het in een vrij arme en nogal troosteloze buurt op een muur stond en toch een hoopvolle tekst was ![]() ![]() edit: oh, de tweede is niet de tekenaars maar het spiekgat in de muur. Daarvan vond ik gewoon de steentextuur mooi, da's inderdaad niet zo heel bijzonder. Het onscherpe in het midden was mijn bedoeling, want anders wordt het ook weer een standaard uitzicht-foto. En het ging me niet om het uitzicht, maar om de ruwheid van de steen... op deze manier gaat de aandacht van de kijker als het goed is naar de steen ipv naar het uitzicht. Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 14:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |