Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 12:11
Verwijderd
Hoi,
Ik had wat foto's gemaakt die ik zelf wel mooi vond, maar ik heb geen idee of ze ook goed zijn, als foto's dan (behalve de eerste dan, die vind ik zelf ook wel goed ). Dus ik wou weten wat jullie er van vinden

Oh, en het forum verkleint ze he, ze zijn duidelijker als je er even op klikt zodat je ze wat groter ziet ze passen wel op een beeldscherm.

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 15:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2004, 13:17
Verwijderd
Die eerste en laatste zijn heel mooi vind ik.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:07
Tom Violence
Tom Violence is offline
de eerste is niks
de tweede ook niet
de derde is wel grappig maar niet bijzonder
de vierde is wel aardig, het zou misschien helpen als die tekst niet zo ontzettend suf was
bij de vijfde is de lucht wel mooi, maar het blijft een 13 in een dozijn foto

Citaat:
Selien schreef op 30-05-2004 @ 14:17 :
Die eerste en laatste zijn heel mooi vind ik.
is je sig een statement dearr? (zz)

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 14:11.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:12
Ieke
Ieke is offline
Die eerste vind ik erg mooi. Die tekst op de muur is ook leuk. De tweede vind ik echt helemaal niks, maar ik heb het idee alsof er iets mis gaat. Tot de helft is hij normaal, maar daarna gaat hij raar doen. (hij wordt groen en wordt scheef)
Een vraagje: Heb je ze in Lissabon gemaakt?
Oud 30-05-2004, 15:22
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
met die tekst op de muur vind ik het mooiste.
die laatste..zonde van de vleugel van het vliegtuig iig, ik neem aan dat het een vliegtuig was waarvanuit je de foto maakte?
Oud 30-05-2004, 15:27
Midget
Midget is offline
ik vind de 1e en 3e mooi
alleen wel jammer dat de foto's een beetje korrelig zijn, of misschien ligt dat aan mij...iig vind ik het leuke foto's vooral de 3e

de 4e zie ik niet..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:37
Verwijderd
dat korrelige komt volgens mij door de verkleining die het forum erop gooit, heb je het nog steeds als je op de foto klikt?

En ik zie zelf af en toe de 4e ook niet, en dan weer de 3e niet maar de 4e wel, raar. Kan wel even in de post kijken of ik die anders gelinkt heb dan de rest

En de 2e hoort inderdaad niet groen en scheef te worden, nee an ja, ze zijn in Lissabon gemaakt, behalve de ene foto die op weg naar Lissabon is gemaakt, idd vanuit het vliegtuig.

en bedankt mensen

en Tom Violence: kun je ook zeggen waarom je de eerste twee fotos 'niks' vindt?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:42
Midget
Midget is offline
nee, het forum verkleind de foto's niet, want ik heb m'n resolutie hoog staan waardoor hij niet hoeft te verkleinen.

anders had je wel gelijk..

de 4e en 5e zie ik nu wel trouwens..
kvind nogsteeds de 1e en 3e het mooist!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:47
Danny
Danny is offline
Citaat:
Midget schreef op 30-05-2004 @ 16:42 :
nee, het forum verkleind de foto's niet, want ik heb m'n resolutie hoog staan waardoor hij niet hoeft te verkleinen.

anders had je wel gelijk..

de 4e en 5e zie ik nu wel trouwens..
kvind nogsteeds de 1e en 3e het mooist!
Ongeacht hoe hoog je resolutie is, het forum staat fixed op 650 pixels breed, en de foto's worden dmv javascript automatisch geresized zodat ze binnen de breedte passen . Je resolutie heeft daar direct geen invloed op..
Oud 30-05-2004, 19:12
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-05-2004 @ 16:37 :
en Tom Violence: kun je ook zeggen waarom je de eerste twee fotos 'niks' vindt?
jahoor
de tweede is een registrerend beeld, dull vakantiekiekje dus
de eerste is gewoon geen mooi plaatje, de opening is mooi maar er staat een persoon bij wat storend is ipv functioneel en verder straalt die foto gewoon niks uit. moeilijk uit te leggen.

Oud 30-05-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 30-05-2004 @ 13:11 :
ze passen wel op een beeldscherm.
Wat ben je eigenlijk voor een koe? 'ze passen wel op een beeldscherm' hoe weet jij wat voor een beeldscherm ik heb? En dan nog, op 'een beeldscherm' zal elke foto wel passen, zelfs eentje van 10.000x10.000 pixels

En verder, wat tom violence al zei, je vakantiefoto's zullen vast ongelofelijke sentimentele waarde hebben, maar plak ze voortaan gewoon in je plakboek wil je
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:24
Verwijderd
ik vind die met die muur wel leuk, maar het is zo jammer dat je.. zomaar een muur die je tegenkomt, met woorden van een ander fotograveert, ipv dat je zelf een muur zoekt, die past bij het plaatje in je hoofd, en met je zelfgekochte stoepkrijt, in de kleur die jij wil een zin schrijft die jij wil zien. als je begrijpt wat ik bedoel. dit is het beeld van een ander vast gelegd door jou.
verder, tja. het is niet echt bijzonder idd. ik zie graag in een foto dat er lang over nagedacht is, dat alles klopt.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:31
Unsterblich
Unsterblich is offline
Die laatste is wel mooi, maar ook standaard. En jammer van die vleugel links. Verder.. tja, wel leuke kiekjes, maar niets om heel warm van te worden. Die muur is wel.. apart.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:50
Verwijderd
ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk.. behalve die tweede, die is iets te saai.. ook niet zo scherp in het midden..
en jammer dat op de laatste nog een stukje vliegtuig te zien is
verder
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-05-2004 @ 20:16 :
Wat ben je eigenlijk voor een koe? 'ze passen wel op een beeldscherm' hoe weet jij wat voor een beeldscherm ik heb? En dan nog, op 'een beeldscherm' zal elke foto wel passen, zelfs eentje van 10.000x10.000 pixels
Ik bedoel dat ze zo groot (of klein) zijn dat ze ook op een klein beeldscherm helemaal op de totale grootte kunnen zonder dat er gedeeltes zijn die je niet ziet.

En tomviolence, waarom vind je de persoon storend? ze is juist bedoeld als aanvulling van het beeld, alleen die opening zou nogal saai zijn, gewoon een raam... maar hierin was het idee dat zeg maar eenderde van het foto de muur met het meisje is, en dan op de andere tweederde staat het raam, min of meer in het midden van dat deel, en in het raam zie je voor de helft weer een muur van hetzelfde gebouw, en in de andere helft het uitzicht vanuit het raam
En die tweede, ehm, is dat van de tekenaars? Nouja, dat is ook niet zo duidelijk wat ik daarmee bedoelde, het was er zeg maar vol met mensen die het uitzicht fotografeerden en tekenden, dus ik dacht, zo interessant is dat uitzicht niet, de mensen die het fotograferen/tekenen zijn veel interessanter, met hun paraplu's terwijl het niet eens regent . En dat het uitzicht er dan toch op staat is om te laten zien wat ze eigenlijk tekenen.
Oh, en je vindt dat ik te veel smileys gebruik, of niet?

z0pje, ook bij die muur was het idee juist dat het de tekst van iemand anders was, vanwege het feit dat het in een vrij arme en nogal troosteloze buurt op een muur stond en toch een hoopvolle tekst was. Mijn eigen tekst, dan is het meer een foto van 'kijk eens hoe goed ik teksten op muren kan schrijven', vind ik. Jammer trouwens dat je niet ziet dat ik heb nagedacht over de foto's

edit: oh, de tweede is niet de tekenaars maar het spiekgat in de muur. Daarvan vond ik gewoon de steentextuur mooi, da's inderdaad niet zo heel bijzonder. Het onscherpe in het midden was mijn bedoeling, want anders wordt het ook weer een standaard uitzicht-foto. En het ging me niet om het uitzicht, maar om de ruwheid van de steen... op deze manier gaat de aandacht van de kijker als het goed is naar de steen ipv naar het uitzicht.

Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 14:01.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 23:33
weird/kirsten
weird/kirsten is offline
De eerste is heel mooi de vierde zou mooi kunnen zijn als er nog iets bij zat maar zo is het net niks.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 07:21
Verwijderd
without truth you are the ....?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
kydnav schreef op 02-06-2004 @ 08:21 :
without truth you are the ....?
loser, maar dan verkeerd gespeld, looser dus.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 08:29
nps
nps is offline
ziet er gewoon uit als vakantiefotografie
Oud 04-06-2004, 17:05
Ostard
Ostard is offline
kortom uitermate teleurstellend.

Toen ik het zag dacht gelijk aan de zin 'my first sony' maar dan zeg maar toch meer in de richting 'Tefal, je denkt ook aan alles' en toen had ik het het is een Kodak moment...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten