![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet wel dat het normaal is, alleen is (of lijkt) het bij mij langer en meer dan bij andere vrouwen.. en als er nou iets simpels is om het toch minder te laten lijken. Ik wil het er ook niet helemaal af ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind blonde haren op armen er minder nep uitzien dan geen haren... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik loop me ook al JAREN te ergeren aan die behaarde armen.
||
Citaat:
![]() Ik zou ze blonderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nu een poging tot blonderen ondernomen. Ik heb twee verschillende van die blondeer dingen. Eentje van Strep en eentje van Silk. Die van Strep gebruik ik altijd ook voor haartjes op mn bovenlip, en die werkt supergoed. Die van Silk werkt een stuk minder, dus daar heb ik het maar even mee geprobeerd. Nou, het is een heeeeel klein beetje lichter geworden, maar niet echt veel. Ik ga het nog wel eens proberen, misschien met die andere ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar het hoeft toch niet kleurloos? Je kunt het toch ook een beetje lichter maken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden jullie van haar? joopdekiwi | 4 | 22-05-2014 07:26 | |
Seksualiteit |
Wie vindt haar nog meer vies? Verwijderd | 21 | 21-11-2012 19:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
donkere haren op mn armen shiningstars | 8 | 19-01-2005 08:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
overal donkere haartjes vosje16 | 9 | 06-12-2001 18:52 | |
ARTistiek |
klokkijken en ontbijt op bed fruitmand | 3 | 15-10-2001 16:19 |