Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2002, 12:28
iebke*
iebke* is offline
ware jullie ook zo draaierig toen jullie de eerste keer een sigaret rookte ?? ik in elk geval wel !!! Is da normaal ??
Oud 19-05-2002, 12:36
ssjpan
ssjpan is offline
jaa de eerst keer wordt je toch een beetje ziekjes (heb ik gehoord ik rook zelf niet)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 13:02
damaetas
damaetas is offline
ja dat komt omdat je dan zo fel inademt wat je niet gewend bent, en dan ga je nbtje hyperventileren, en daar wordt je draaierig van
Oud 19-05-2002, 13:11
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ikke ook, merk je gelijk wat voor een verrotte drugs je aan het inademen bent. Het verrot je hele lichaam.
Oud 19-05-2002, 14:10
Jenseltjuh
Jenseltjuh is offline
de eerste keer dat ik ging roken had ik gelijk 8 sigaretten gehad ofzo...daarna hadik vreselijke koppijn en idd ik was ook draaierig.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:08
Verwijderd
ja duh je moet er gewoon even aan wennen, als ik 2 weken niet heb gerookt en ik rook dan in een keer 3, dan heb ik dat ook hoor...maar dat is heel normaal, je lichaam moet dan gewoon weer even wennen, aan de nicotine denk k

maar als je gewoon ietje meer rookt ben je dat zo kwijt hoor, binnen paar dagen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:48
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
lees de post hiervoor.........

precies, dan voel je je voortaan klote als je niet rookt! cool
Oud 20-05-2002, 11:05
FullMoon
FullMoon is offline
ja. en dat is toch een reden om geen volgende meer te pakken? waarom zou je iets doen als je er toch alleen maar misselijk van wordt en het nog eens verslavend is ook nog...? maar och, het is maar een mening.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 11:45
DizZyRicK
DizZyRicK is offline
Ik hep eigelijk bij de 1e nix gevoelt...twaz vorige week vrijdag....neuh..nix...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 14:28
MORTICIA
MORTICIA is offline
Het verschilt per persoon ..
je hebt mensen die als ze voor de eerste keer een hijs nemen niet diep genoeg inademen en daardoor voelen ze weinig ...ze roken duz niet over hun longen .. draaierig zullen ze zich niet voelen .
en je hebt mensen die een hele diepe hijs nemen om vervolgens lijkwit te worden ... ..(spreek uit ervaring )
Oud 21-05-2002, 01:53
ick
ick is offline
ik heb 't gelijk a;ls ik opsta bij me eerste peukkue alweer... is wel relaxt gevoel vinnik... beginne met half uurtje wappie van de nicotine onder de dousj
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:55
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
damaetas schreef:
ja dat komt omdat je dan zo fel inademt wat je niet gewend bent, en dan ga je nbtje hyperventileren, en daar wordt je draaierig van
ja vast wel

Ik rook al meer dan een jaar en ik heb het nog steeds vaak met de 1e sig die ik opsteek.

Dat komt gewoon omdat je lichaam weer even een nicontine boost krijgt.

Als je geslapen hebt is de meeste reut je lichaam al weer uit. (nicotine dan he > teer & andere zooi heeft hele andere gevolgen)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 08:51
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
had ik ook nu niet mere
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 09:06
psilo
psilo is offline
haha ik heb het nog steeds elke keer als er (voor mijn doen) teveel shag door een joint zit, dat ik ff dizzy wordt ik rook verder ook niet
Oud 24-05-2002, 22:43
konflict
konflict is offline
ja had ik ook laatst... was in duitsland, op uitwisseling, en die duitsers die roken geen joints maar gebruiken 'n waterpijp. dat had ik dus ook geprobeerd, maar ik had nogal last met de rook. dus de volgende keer dat we gingen blowen had ik snel ff vantevoren een normale sigaret gerookt, wat ik vroeger wel vaker had gedaan (een jaar geleden ofzo). die sigaret moest dus ff snel worden opgerookt, want ik had niet zoveelt tijd. binnen een minuut dat hele ding diep over mn longen naar binnen gezogen; en toen werd ik ook wel ff behoorlijk duizelig, en daarna wat misselijk. niet kotsmisselijk, maar wel erg bleek en een niet zo prettig gevoel in m'n maag...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 00:51
p-chez
p-chez is offline
Het is logisch, aangezien Nicotine een ongelooflijk giftige stof is, dat in je bloed terecht komt wanneer je het inhaleert.
En dat bloed stroomt ook door je hersenen, waardoor je een beetje gedesorieenteert raakt.
Oud 27-05-2002, 19:40
C r Y p S
C r Y p S is offline
Een vriend van mij die krijgt altijd een heel licht dronken gevoel als hij rookt (hij is een gelegenheidsroker). Heel vaag. Misschien heeft het iets te maken met een soort zuurstoftekort? Je inhalleert immers rook, en waar rook is, kan niet tegelijk ook zuurstof zijn lijkt me.
Oud 29-05-2002, 11:42
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
C r Y p S schreef:
Een vriend van mij die krijgt altijd een heel licht dronken gevoel als hij rookt (hij is een gelegenheidsroker). Heel vaag. Misschien heeft het iets te maken met een soort zuurstoftekort? Je inhalleert immers rook, en waar rook is, kan niet tegelijk ook zuurstof zijn lijkt me.
Lees mn reply.. ?
Oud 31-05-2002, 08:52
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
p-chez schreef:

Lees mn reply.. ?
Eeeeeeh..... Yepz, idd.
Oud 31-05-2002, 09:56
Boogie
Boogie is offline
nee, absoluut geen last van