Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2004, 16:05
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
Weet niet of het echt hierbij past, maar goed... Een exvriend van mij, die trouwens ook aan de drugs zit, heeft een vriendin van mij proberen verplichten dingen te doen dat ze niet wou. Ze heeft kunnen tegenwerken, en eigenlijk isser dus niets gebeurd.. maar de kans is groot dat hij dat nog zal proberen bij ander meisjes, en die gedachte laat me niet los. Hij is zestien, en zij is twaalf
Hij heeft dingen gezegd als 'doe nou gewoon, je zal het wel leuk vinden' 'werk niet tegen!' 'doe nu is gewoon mee!'
Volgende week gaan ik en dat meisje naar 't JAC. Weet niet of jullie dat kennen.. Om daar met iemand te praten.
Maar.. Das nog een week! En zit er echt hele tijd mee in mijn kop!
...zucht...
Kus,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2004, 16:10
w
w is offline
Hey

Probeer er veel over te praten die week dat lucht op echt waar! Probeer je vriendin te steunen en er ook samen over te praten steun elkaar!!

heel veel sterkte

kuz

w
Oud 05-06-2004, 16:17
Verwijderd
wat voor dingen hebben we het over als ik vragen mag? als hij dat meisje verplicht tot seksuele handelingen of het nemen van drugs is hij hartstikke strafbaar en is het misschien een idee om hem aan te geven of hulp te zoeken van iemand die er verstand van heeft. waarom deed hij dit, weet je dat misschien?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 16:19
cyntha
cyntha is offline
Zoals w al heeft gezegd, probeer elkaar zoveel mogelijk te steunen. Ook voor jou is het moeilijk, het was een vriend van je. Praat er met elkaar over en als je bang bent dat hij het bij meer meisjes kan doen, kun je erover nadenken om hem aan te gaan geven.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 17:49
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
Seksuele handelingen bedoel ik hier jah... Geen idee waarom! Ze hebben geen gevoelens voor elkaar ofzo.. Hem aangeven, mjah, al over gedacht, maar schrik om zelf dan over te komen als 'een verklikker'. En de politie kan hem niets doen denk ik, want ze heeft genoeg kunnen tegen werken en er is dus niets echt gebeurd...
Kus,
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 18:55
Redhair
Redhair is offline
Je bent dan geen verklikker, al snap ik dat je je zo voelt, maar je bent een helper. Zodra er nog iemand melding maakt weten ze dat ze hem in de gaten moeten houden. Wat hijn doet kan meisjes echt kapot maken. Ik vind het goed van je dat je haar steunt!
Oud 05-06-2004, 19:14
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 05-06-2004 @ 18:49 :
Seksuele handelingen bedoel ik hier jah... Geen idee waarom! Ze hebben geen gevoelens voor elkaar ofzo.. Hem aangeven, mjah, al over gedacht, maar schrik om zelf dan over te komen als 'een verklikker'. En de politie kan hem niets doen denk ik, want ze heeft genoeg kunnen tegen werken en er is dus niets echt gebeurd...
Kus,
Zie jezelf over een paar weken als ie zo doorgaat.

Hij blijft pushen en zij kan d'r niet meer tegen. Ze verliest het van hem en gaat niet meer tegen hem in. Hij heeft seks met haar, terwijl zij dat eigenlijk niet wil. Ze zal daar erg over van stuur zijn.
En jij? Ik denk dat je dan erg veel spijt van dat je geen actie hebt ondernomen. Het is hoe dan ook dan nooit jouw schuld. Dat wil ik absoluut niet zeggen. Maar misschien voel je het straks wel zo. Daarom zou ik nu ingrijpen. Politie hoeft niet meteen, maar schakel iemand anders in. Een familielid, een leraar, wie dan ook.
En blijf d'r zeggen dat ze absoluut niks moet doen dat ze niet wil.
Oud 06-06-2004, 15:39
jrubzjeknf
jrubzjeknf is offline
hij boeit t niet wat anderen willen en niet willen. Als hij gaat pushen moet hij stoppen, een makkelijke of een moeilijke weg. Het meisje is 12 en hij 16!! Kan hij niet iemand van z'n eigen leeftijd zoeken ofzo? Laat haar er niet heengaan en hem niet meer ontmoeten totdat hij doorheeft waar hij mee bezig is. Als jij 'm nie kan overtuigen, ga dan naar een stel vrienden van 'm toe. Er zijn er altijd wel een stel bij die weten wat goed is en niet
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:37
Kurisu
Kurisu is offline
Afmaken,
Slaan totdat hij niet meer weet wat links of rechts is.
Misbruik maken van iemand die 4 jaar jonger is... Trieste lui of ook wel ''players'' als dit maken me ziek, misselijk, hebben ze ook een keer bij m'n nichtje geprobeerd, doen ze geen 2e keer meer, dat weten ze wel...
Oud 09-06-2004, 14:39
Mu
Mu is offline
Als je opdracht krijgt om te marcheren: stamp stamp; als je schieten moet: pang pang.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:42
Kurisu
Kurisu is offline
A quote well put
Oud 09-06-2004, 15:30
Mu
Mu is offline
Citaat:
Kurisu schreef op 09-06-2004 @ 15:42 :
A quote well put
Ik bedoelde het met betrekking tot het meisje.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Mu schreef op 09-06-2004 @ 16:30 :
Ik bedoelde het met betrekking tot het meisje.

dus je wil zeggen da ze maar moet doen wat iemand tegen haar zegt, of ze da nou wil of nie?

wa ben jij voor een eikel?????????
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 15:51
Mu
Mu is offline
Citaat:
fiepje schreef op 09-06-2004 @ 16:48 :

dus je wil zeggen da ze maar moet doen wat iemand tegen haar zegt, of ze da nou wil of nie?

wa ben jij voor een eikel?????????
Ze moet niks. Ze moet er gewoon niet over nadenken.

Je spreekt zeer onrespectvol tegen me, overigens. Ik wil dat je terugneemt wat waarmee je me probeerde te beledigen. ("eikel")
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Mu schreef op 09-06-2004 @ 16:51 :
Ze moet niks. Ze moet er gewoon niet over nadenken.

Je spreekt zeer onrespectvol tegen me, overigens. Ik wil dat je terugneemt wat waarmee je me probeerde te beledigen. ("eikel")
als jij vind da da meisje maar moet luisteren naar wa iemand van haar wil, en t maar moet doen, dan vind ik je een eikel en da ga ik zeker nie trugnemen!

en er nie over nadenke is makkelijker gezegd als gedaan, maar daar zal jij wel nix van weten ofzow :/
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 16:08
Mu
Mu is offline
Citaat:
fiepje schreef op 09-06-2004 @ 17:07 :
als jij vind da da meisje maar moet luisteren naar wa iemand van haar wil, en t maar moet doen, dan vind ik je een eikel en da ga ik zeker nie trugnemen!
Ik zal me herhalen; ik eis dat je terugneemt wat je hebt gezegd. Ik zal niet schromen je aan te klagen wegens laster en belediging.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Mu schreef op 09-06-2004 @ 17:08 :
Ik zal me herhalen; ik eis dat je terugneemt wat je hebt gezegd. Ik zal niet schromen je aan te klagen wegens laster en belediging.
je eist t ?

PARDON????

flikker toch op man
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 16:14
JCG
JCG is offline
Citaat:
Kurisu schreef op 09-06-2004 @ 15:37 :
Afmaken,
Slaan totdat hij niet meer weet wat links of rechts is.
Misbruik maken van iemand die 4 jaar jonger is... Trieste lui of ook wel ''players'' als dit maken me ziek, misselijk, hebben ze ook een keer bij m'n nichtje geprobeerd, doen ze geen 2e keer meer, dat weten ze wel...
, fuck dat politiek correcte gezeik, gewoon helemaal lens slaan. Ik voel meer medeleven voor een mug dan voor dat soort gasten.
Oud 09-06-2004, 16:15
Mu
Mu is offline
Citaat:
fiepje schreef op 09-06-2004 @ 17:09 :
je eist t ?

PARDON????

flikker toch op man
Ik laat je hierbij weten dat er een aanklacht zal volgen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 09-06-2004 @ 17:14 :
, fuck dat politiek correcte gezeik, gewoon helemaal lens slaan. Ik voel meer medeleven voor een mug dan voor dat soort gasten.
juist!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Mu schreef op 09-06-2004 @ 17:15 :
Ik laat je hierbij weten dat er een aanklacht zal volgen.
doe je best maar
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 16:19
Nona
Nona is offline
Mu en Fiepje, samen stoppen. Schelden is niet toegestaan, erop in gaan is niet verstandig. Niet meer doen.
Oud 09-06-2004, 18:58
aapje
aapje is offline
Ga met iemand praten en zorg dat er nu een eind aan komt!
Als je nu geen actie onderneemt heb je later waarschijnlijk een groot schuldgevoel en dat wil je waarschijnlijk ook niet.
Je moet je geen verrader voelen als je hierover praat, het is ten eerste goed om erover te praten voor jou en je vriendin, en ten tweede moet er een einde gemaakt worden aan het gedrag van die jongen. Denk er maar eens over na dat wanneer jij nu geen acties onderneemt hij misschien het leven van nog veel meer meisjes sloopt.
Reageren

Regels voor berichten