Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hij blijft pushen en zij kan d'r niet meer tegen. Ze verliest het van hem en gaat niet meer tegen hem in. Hij heeft seks met haar, terwijl zij dat eigenlijk niet wil. Ze zal daar erg over van stuur zijn. En jij? Ik denk dat je dan erg veel spijt van dat je geen actie hebt ondernomen. Het is hoe dan ook dan nooit jouw schuld. Dat wil ik absoluut niet zeggen. Maar misschien voel je het straks wel zo. Daarom zou ik nu ingrijpen. Politie hoeft niet meteen, maar schakel iemand anders in. Een familielid, een leraar, wie dan ook. En blijf d'r zeggen dat ze absoluut niks moet doen dat ze niet wil.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dus je wil zeggen da ze maar moet doen wat iemand tegen haar zegt, of ze da nou wil of nie? ![]() ![]() ![]() wa ben jij voor een eikel????????? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je spreekt zeer onrespectvol tegen me, overigens. Ik wil dat je terugneemt wat waarmee je me probeerde te beledigen. ("eikel") |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en er nie over nadenke is makkelijker gezegd als gedaan, maar daar zal jij wel nix van weten ofzow :/ |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
PARDON???? flikker toch op man ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #40 Roosje | 492 | 21-10-2005 12:59 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Explosie Eindhoven Verwijderd | 152 | 08-11-2004 16:40 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |