Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 18:58
Verwijderd
Ik zoek ene programmatje waarmee ik de belasting op de PCI bus kan volgen.
Weet iemand er zo een?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2004, 22:01
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
bedoel je de dataoverdracht? dus een soort "DU-meter". Wat bijhoudt hoeveel bytes er verzonden/ontvangen worden?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 09:28
Verwijderd
zoiets inderdaad. De PCI bus heeft een maximale doorvoersnelheid van xx Mb/s. Wanneer je teveel PCI-kaarten hebt kan het voorkomen dat de bus dichtslibt. Ik zoek een programmaatje die de doorvoersnelheid kan meten - idd een soort DU Meter .
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 10:57
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
eddie schreef op 05-06-2004 @ 10:28 :
zoiets inderdaad. De PCI bus heeft een maximale doorvoersnelheid van xx Mb/s. Wanneer je teveel PCI-kaarten hebt kan het voorkomen dat de bus dichtslibt. Ik zoek een programmaatje die de doorvoersnelheid kan meten - idd een soort DU Meter .
k ben ergens zoiets tegen gekomen, ik ga eens kijken of ik het terug kan vinden, je hoort nog van me

edit:
hmm, geen prog zelf gevonden. Maar aangezien ik weet dat jij enige prog ervaring hebt, heb ik wel de class opgezocht die je nodig hebt

http://msdn.microsoft.com/library/de..._devicebus.asp

je moet met WMI werken(Windows Management Instrumentation). Ik heb het uit samurize gehaald, daar is alles al voorgeprogd, dus op zich kan je samurize downloaden en het op je bureaublad zetten. Als je geen zin hebt in proggen

Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 11:08.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Dr HenDre schreef op 05-06-2004 @ 11:57 :
k ben ergens zoiets tegen gekomen, ik ga eens kijken of ik het terug kan vinden, je hoort nog van me

edit:
hmm, geen prog zelf gevonden. Maar aangezien ik weet dat jij enige prog ervaring hebt, heb ik wel de class opgezocht die je nodig hebt

http://msdn.microsoft.com/library/de..._devicebus.asp

je moet met WMI werken(Windows Management Instrumentation). Ik heb het uit samurize gehaald, daar is alles al voorgeprogd, dus op zich kan je samurize downloaden en het op je bureaublad zetten. Als je geen zin hebt in proggen
Ik heb liever een kant-en-klaar programma
De functie die jij noemt geeft voor zover ik het kan zien alleen apparaten terug op de bus; niet hoeveel bandbreedte ze gebruiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten