Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ja leeftijd is misschien wel waar ![]() ja... mja ![]() ![]() |
![]() |
|
oké... en vraag dan gewoon volgende keer dat je niet weet hoe je het wil doen en waar je de moed kan vinden om het te doen of waar je nu ECHT mee zit...
![]()
|
Verwijderd
|
ik ben het niet met de mensen eens dat je op je 16de geen serieuze relatie kan hebben, ik heb er sinds kort namelijk ook een en ik ben ook vaak serieuzer dan de meesten.
weet je meis, miss komt dit allemaal wel door die stress: je hebt veel aan je hoofd: je lieve oom is ziek, je moet leren voor je examens,enz. het is natuurlijk ook niet gek dat je na 2 jaar niet meer super verliefd bent. zoiets gaat na 2/3 jaar over in houden van. je mist diegene dan nog wel, maar minder hevig als eerst. heel veel relaties lopen op dit punt stuk, omdat het heel onwennig aanvoelt en veel mensen denken dat het slecht is en dat je niet meer samen verder moet gaan. je zegt dat je hem echt niet kwijt wilt en dat begrijp ik heel goed. het is goed dat jullie erover praten. blijf dat doen. miss dat het allemaal beter gaat als de meeste stress over is. ga dan samen lekker een weekendje weg, naar brussel, antwerpen weet ik veel, maar even weg uit de stress en zodat jullie alle tijd hebben samen. spendeer desnoods lekker een hele dag (of meerdere dagen) lekker in bed en ga er alleen uit als het echt nodig is. praat weer lekker bij, geniet van mekaar enz. miss krijg je er spijt van als je het nu uitmaakt, terwijl het miss alleen maar door de stress komt. veel succes meid!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kijk, dat heb ik nou ongeveer ook...
Maar ik heb meer dat ik nog steeds heel erg van hem houdt, en verliefd ben, en hem ECHT niet kwijt wil, maar gewoon nog even vrij wil zijn. Ik wil echter ook weer niet zonder hem, maarja, ik zie het ook niet zitten om zijn zoveelste te zijn, terwijl hij mijn eerste is... Dat is misschien sowieso niet zo'n geweldige situatie om je hele leven in te zitten, voor altijd iets hebben met de eerste ooit... Dus eigenlijk wil ik gewoon vet feesten, en chicks scoren, maar dat hij dan wel op mij thuis blijft wachten en volledige trouw aan mij is, omdat het echt veel te goed is wat we hebben... Dus....
|
![]() |
zat in dezelfde situatie
na 2.5 jaar, heel moeilijk, ik begrijp je ![]() toch heb ik een einde aan de relatie gemaakt, ook al 'hou' ik nog van hem en blijft hij een enorm groot deel van mn leven. kwijt ben ik hem nooit, wil ik ook niet. ben veel gelukkiger nu...(hij ook, behalve op eenzame momenten..) soms moet je gewoon voor jezelf kiezen, vond ik. |
![]() |
|
![]() |
dankje voor alle reacties, heb ik echt wel wat aan
![]() De situatie is nog steeds kut, ik zou me enorm schuldig gaan voelen als ik het uitmaak ![]() Heb et er al uitgebreid met em over gehad, en ik wil nog wel bij hem blijfen maar... Ik zie hem totaal niet als mijn partner in spe.. ![]() Verder wordt ik verliefd op een ergverwegwonende oude vriend.... Life is a bitch ![]() |
![]() |
|
weetje, soms is een relatie gewoon op, het gevoel tussen 2 mensen gewoon op. daar doe je niets tegen, het houden van is niet zomaar weg maar als je ergesn in vast blijft zitten belemmer je er alleen maar je eigen ontwikkeling mee.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als het niet gaat, dan gaat het niet. Kies voor je zelf.
![]() Ik heb na 2 jaar ook niet meer hetzelfde gevoel als eerst, misschien omdat ze na anderhalf jaar is vreemd gegaan. Toch durf ik het niet uit te maken omdat ik bang ben dat ze verdriet krijgt en als ze vraagt of ik bij haar blijf en haar kinnetje gaat trillen ik geen nee kan zeggen. Maar zoals ik al zei, je moet voor jezelf kiezen, niemand anders doet het voor je.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik was ook zestien toen ik hem leerde kennen, en besef nu ook dat dat nog vééél te jong was om me serieus te binden, hoewel het op die moment allemaal heel leuk was. achteraf bekeken vind ik dat je je op die leeftijd alleen moet amuseren (of een aantal vriendjes hebben (na elkaar uiteraaard ![]() ach ja, je ziet maar... (je mag me altijd pm'en hoor, heb nu ff geen tijd, moet verder gaan studeren ![]() xxx |
![]() |
|
ik ben het eens met de meeste van de andere reacties.
ergens in het begin van het topic, zeg je dat het zo vanzelfsprekend is. Het lijkt mij niet goed dat je op je 16e al iets hebt wat vanzelfsprekend is. ( t klinkt net zoals een sleur) Vanzelfsprekend word het wel een keer tegen de tijd dat je 30 à 40 bent... Mijn idee: kies voor jezelf. Het is even kut, maar je zal je er waarschijnlijk opgeluchter door voelen! (na loop van de tijd)
|
![]() |
ASDJEBLIEFT LUISTER ASJEBLIEFT!!!!
ik heb hetzelfde meegemaakt... pas... en maak asjeblieft niet dezelfde fout als ik!!! ik ging ook even een vreemde periode door en dacht dat het misschien makkelijker zou zijn als het uit was... een nieuw begin... zoiets... en toen ging het mis... het ging uit... maar ik had ergens een heel sterk gevoel van: ik kan hem niet loslaten! toch heb ik het laten uitgaan en maar neit met het idee dat het voor altijd uit zou zijn want ik hield (hou) veel te veel van hem om ECHT afscheid te nemen. een tijdje.. heel even.. ging het goed en voelde ik me bevrijd maar asjeblieft!!!! ik zie nu pas in hoe dom mijn fout wel niet was en hoeveel ik had en nu ben kwijtgeraakt... ik wil je frustraties en gevoelens niet onbelangrijk maken maar luister naar het diepste diepste gevoel. dat zal je vertellen of je hem meot laten gaan! en denk heeeeel goed na want als je hem kwijt raakt is de kans groot dat het wel voorgoed is... snik.... kussss... zet asjeblieft door... even doorbijten... en doe je best je uiterste best om hem te behouden.. je bent jong... SO WHAT!!!! een relatie kan gigantisch veel betekenen hoe oud je ook bent!!! wees sterk... voor jezelf! |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als een relatie op is dan gaat het gewoon niet verder. Dat weet alleen jij. Dat je twijfelt zegt misschien wel wat, maar ook weer genoeg om te weten dat het nog wel kan. Als het echt niet meer goed is dan post je hier niet meer, dan dump je 'm gewoon. Ik weet heel goed dat het moeilijk is iets wat je had af te sluiten, maar het is uiteindelijk beter van dag tot dag te leven en te kijken wat je wil. Ikzelf heb vaak genoeg m'n twijfels maar nog nooit heb ik het idee gehad dat ik geen plezier meer kon hebben.
Maar goed, alleen jij kan dat voor jezelf beslissen, non? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex. appleimac | 7 | 10-10-2015 21:26 | |
Psychologie |