Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar wat ik me afvroeg, bij die tweede. is dat ding in het midden een boomachtig iets? Want als dat zo is, staat hij op zn wortels (em. zweeft een beetje). Maar verder cool, maar dat weet je ook wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Owkeeeej dat duurde iets langer dan een dag, maar ik had nog meer te doen
![]() hier is de 3e http://members.lycos.nl/forgedpencil/Studies/Molen.jpg ![]() Is er trouwens niet iets te doen aan die resize troep? mensen met een lagere resolutie dan het plaatje kunnen het hele plaatje niet meer zien omdat je geen scroll krijgt in de popup window...
Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 23:25. |
![]() |
||
Citaat:
Ben zelf ook rond aan het kijken voor een tablet, mssn kan jij er een aanraden...wil hem voornamelijk gebruiken voor het technisch tekenen en in de nabije toekomst voor photosoep....heb ze tot nu toe alleen van Wacom gevonden, maar die vind ik nogal prijzig
|
dat plaatje is een wacom, ik ga je ook niets anders aanraden dan wacom, het is gewoon het beste merk.
Dit is een hele mooie http://www.wacom-shop.net/cgi-bin/wa...CTE&2D430&2FB0 Je kan wel een goedkopere nemen maar die zijn zo kapot, ik heb nu 3 tablets gehad, een trust waarvan het pennetje het na een keer vallen niet meer deed, een genius die je abnormaal hard moet indrukken en mn wacom die gewoon super werkt, zelfs na tig keer vallen ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Euh,, ik zal painter ook weer eens gaan instaleren ^_^ Niet dat ik er zo goed in ben, maar kan het toch weer eens een beetje gaan rpoberen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|