Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ooh laat de vragen over de ruilvoet maar zitten goeie site gevonden:
http://www.krimpenerwaardcollege.nl/lokeco/ |
![]() |
|
![]() |
heeeeeyyyyyy
ruilvoet gaat over de verslechtering van inkomens via de import omdat de export duurder is geworden.... staat duidelijk in de lesbrief.... kijk verder voor de dingen die je moet weten op www.examen.nl en die site die in de examenkrant staat.... staat de stof op en de stof die je niet hoeft te kennen.... kus kus |
![]() |
||
Citaat:
(je userinfo)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Aan jou gedrag is te zien dat je het kent maar veel te zenuwachtig bent. Ruilvoetverslechtering is simpel, grotere uitkomst betekent immers verbetering, concurrentiepositie verbeterd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
maybe kun je hier wat handige info vanaf halen
leerlingen.hetassink.nl (dan klikken op vakken, dan op economie, dan 2de fase en dan uitleg (geloof ik.. ) haha!) dit is de site van mijn school, en ik vind de uitleg die er staat zelf best wel duidelijk (op een paar gevallen na.... haha) Het is iig duidelijker dan de leraar die het ons uitlegt, want daar snap je echt geen reet van ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik heb het boek Optie. Het schijnt dat wij de enige school zijn die dat boek heeft in Nederland. Echt een boek met allemaal fouten. Dus ik heb een samengevatdinges gekocht, en sowieso een examenbundel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb het examen van vorig jaar gemaakt zonder te leren en heel snel en kwam op een 5, Als je goed beide boeken leert moet het te doen zijn, want ik ben ook niet goed in economie!! en bovendien is het geen totale ramp als je een 5 op je lijst staat. heel veel suc6 iedereen met leren!! |
![]() |
|
![]() |
Marleentje zit je toevallig op het EC in boxmeer????
BTW. die ruilvoet moet je niet kennen. Alle belangrijke dingen die je moet kunnen staan allemaal op http://www.eindexamen.nl (waar precies weet ik zo niet) Zal vanaaf wel ff zoeken als het nodig is en de URL posten |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2004 |
Economie 1 Havo!! Paniek!!!!! anjali | 2 | 20-04-2004 20:26 |