Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 15:21
cactusplantje
cactusplantje is offline
Hoi
Ik heb sinds gister een hele dikke witte afscheiding in stukjes.. wat kan dit zijn?
xxx Cactusplantje..
Oud 28-05-2004, 17:02
Repeltje
Repeltje is offline
Volgens mij is er niks aan de hang zolang het geen rare kleur heeft of raar ruikt. Misschien was het een beetje uitgedroogd waardoor er allemaal stukjes waren. Zeker weet ik het natuurlijk niet. Je kan altijd voor de zekerheid informeren bij de Netdokter. Hier krijg je deskundig antwoord.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:18
Garfield
Garfield is offline
als je nog niet ongesteld bent kan het daarvan een voorteken zijn. maar als je 16 bent dan zul je dat al wel zijn denk ik.
je kunt ook even op gezongheidsplein.nl kijken en dan bij symptomen of het ertussen staat.

niet te lang mee rond blijven lopen als je het niet hlemaal vertrouwd iig
Oud 30-05-2004, 10:14
Gothic
Gothic is offline
dat hebben de meeste meisjes...
Oud 30-05-2004, 10:50
Verwijderd
Een beetje klonterig bedoel je? En dan veel dikker dan normaal, en wat meer dan normaal? Dat heb ik, en wel meer meisjes, altijd kort voor ik ongesteld wordt, kan dat het zijn?

Of is het echt brokkelig, dus een beetje droog en met harde stukjes? Dat kan komen door contact met bloed (ruwe seks gehad? onvoorzichtig geschoren?), maar ook door een kleine infectie.

Verder geen jeuk of pijn of stank?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 09:17
mariekegirl
mariekegirl is offline
hoi,

ik heb volgens mij precies hetzelfde als jou
ik heb ook witte stukjes, maar geen jeuk, pijn, stank
dus ik vraag me ook al af wat dit is,
ik heb er ongeveer ook een maandje last van en heb niet zo zin om naar de dokter te gaan.
ik heb ook gelezen over schimmelinfecties, maar kheb alleen witte stukjes dus denk niet dat dit het is

groetjes
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 20:29
cactusplantje
cactusplantje is offline
Het was plakkerig, nu slijmerig. Ik ben btw al 4 jaar ongesteld (onregelmatig).
Oud 01-06-2004, 10:16
knir
knir is offline
Als je ook nog jeuk hebt is het waarschijnlijk een schimmelinfectie... op gezondheidsplein.nl staat meer info. Het is compleet onschuldig, en als je even naar de dokter gaat krijg je er een pilletje voor.
Oud 01-06-2004, 16:13
cactusplantje
cactusplantje is offline
Geen jeuk/stank . Ik snap het niet, maar ik wordt er wel gek van.. elke keer een nat slipje... (nee ik ben niet geil e.d.)
Oud 01-06-2004, 22:14
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ben je aan de pil?
Ik had eerst wel een beetje afscheiding, meer dan gemiddeld dacht ik, ik had er ooit (lang geleden) wel eens een middeltje tegen gehad, hielp niet, dus ik ben er gewoon van uit gegaan dat het normaal was. Toen ging ik aan de pil, toen werd het echt veel meer, slijmerig, vies en zo zoals jij het ook beschrijft. Laten testen op soa's (ik ging niet voor niks aan de pil ) maar daar kwam niks uit, dus ik denk dat het gewoon door de pil komt.

Als je het echt niet vertrouwt, voor de zekerheid even langs de huisarts, niet echt fijn, maar beter dan voortdurend rond te lopen met een gevoel dat het misschien wel iets ergs kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 16:15
cactusplantje
cactusplantje is offline
Ik ben niet aan de pil en een soa kan het niet zijn. Ik ben alleen bang dat ik misschien zwanger ben (heel kleine kans), maar dat kan er toch nix mee te maken hebben?
Oud 03-06-2004, 23:00
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
cactusplantje schreef op 02-06-2004 @ 17:15 :
Ik ben niet aan de pil en een soa kan het niet zijn. Ik ben alleen bang dat ik misschien zwanger ben (heel kleine kans), maar dat kan er toch nix mee te maken hebben?
Er verandert dan toch wel het een en ander 'van binnen'. Misschien komt het daardoor, even testje doen. Het zou ook een schimmelinfectie kunnen zijn, dat is niet zo ernstig, ik zou even de dokter bellen en je klacht omschrijven. Dan kun je als je geluk hebt, meteen door naar de apotheek. Sterkte met je twijfels!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 00:43
mariekegirl
mariekegirl is offline
is dat hele dikke witte afscheiding in stukjes dan een kenmerk van zwanger zijn?
nee toch?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten