Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 11:12
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
Welke gf4 kan ik nou het beste kopen???????

gf4 tdi 4400
gf4 tdi 4600

wil een goede kwaliteit/prijsverhouding kaart hebben. Zijn er meschien mensen die mij advies kunnen geven of een goede websites weten waar ik informatie af kan halen?? alvast bedankt

(mijn geforce 256 begint een beetje oud te worden)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2002, 11:17
Verwijderd
Nog geen kopen. Wacht nog ff een korte tijd en ga voor de GF4 Ti 4200.
Qua prestatie ligt die tussen de GF3 Ti 500 en de GF4 Ti 4600, en de prijs is veeeeeel lager (rond € 250,- ongeveer). Prijs/kwaliteit verhouding wou je toch?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 12:03
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
Citaat:
henri schreef:
Nog geen kopen. Wacht nog ff een korte tijd en ga voor de GF4 Ti 4200.
Qua prestatie ligt die tussen de GF3 Ti 500 en de GF4 Ti 4600, en de prijs is veeeeeel lager (rond € 250,- ongeveer). Prijs/kwaliteit verhouding wou je toch?
Oke bedankt zal ik eens kijken wat voor kaart het is kan ik die meschien beter gaan halen. maar de gdf4 tdi 4400 is ook een goede kaart volgens smij kwa prijs/kwaliteit verhouding
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 12:58
chursel
chursel is offline
Die van abit
Oud 16-05-2002, 13:26
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Hellracer_NL schreef:

Oke bedankt zal ik eens kijken wat voor kaart het is kan ik die meschien beter gaan halen. maar de gdf4 tdi 4400 is ook een goede kaart volgens smij kwa prijs/kwaliteit verhouding
op het moment is kwa prijskwaliteits verhoudeing de geforce4 ti4200 64mb de beste kaart. hij kost zo rond de 200/250 euro bron dit is de goedkoopste van 3d club... de 4400 waar jij het over hebt is ook een goede kaart maar voor zeker 100 euro meer krijg je niet veel meer prestatie... dus een 4200 dan maar.. je hebt daarin ook weer 2 versie's, de 128mb en de 64mb deze laatste heeft minder geheugen maar dit geheugen loopt wel op een hogere snelheid dan de 128... dus, tenzij je op hele hoge resolutie's wil draaien zou ik de 64mb nemen (die is ook nog eens goedkoper)

-de postbode-
Oud 16-05-2002, 14:46
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
Oke nogmaals bedankt hier nou weet ik welke kaart ik het beste kan kopen erg bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:04
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Hellracer_NL schreef:
Oke nogmaals bedankt hier nou weet ik welke kaart ik het beste kan kopen erg bedankt
[zegt met zware stem] It's all in a days job [/zegt met zware stem]

Oud 17-05-2002, 12:48
Ranzige_Meneer
Ranzige_Meneer is offline
ik heb de leadtek A250 ti4400

kheb hem nu al hoger geclocked dan de 4600. Alleen die beschikbare bandbreedte van de 4600 kom je niet bij in de buurt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten