Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 21:22
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Wie gaat er vanavond kijken naar deze door VPRO uitgezonden serie? Het wordt om 23.20 uitgezonden op Nederland 3

Het is een vijfdelige serie over 4 studenten die op de universiteit van Cambridge worden gerecruteerd door de KGB. Ze moeten doen alsof ze geen communistische idealen meer hebben en overtuigend het sociale leven binnendringen. Langzaam worden ze steeds belangrijker in verschillende netwerken. Daar komt het wel zo'n beetje op neer.

Meer info op http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1285213&tab=11

Ik ga in ieder geval wel kijken. Lijkt me wel boeiend.
Oud 08-07-2004, 15:19
Flavour twelve™
Flavour twelve™ is offline
Het was een tijdje geleden op belgie en had er dingen over gelezen en dacht dat het heel leuk was. Maar vond er echt niks aan. Het boeide totaal niet, dus ga het niet weer kijken.
Oud 08-07-2004, 17:19
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ja, heb hem een tijdje geleden op Belgie gezien. Hij is wel leuk enzo, maar niet echt supergeweldig. Hangt er denk ik ook van af hoe je kijkt. Je moet niet verwachten dat het een actiefilm is ofzo, het laat vooral zien hoe de hoofdpersonen reageren

Trouwens, als je dit leuk vind, misschien vind je de serie "Warriors" ook wel leuk, dat wordt -volgens mij- eerder op de avond uitgezonden. Wel heftig!
Oud 08-07-2004, 17:28
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 08-07-2004 @ 18:19 :
Ja, heb hem een tijdje geleden op Belgie gezien. Hij is wel leuk enzo, maar niet echt supergeweldig. Hangt er denk ik ook van af hoe je kijkt. Je moet niet verwachten dat het een actiefilm is ofzo, het laat vooral zien hoe de hoofdpersonen reageren

Trouwens, als je dit leuk vind, misschien vind je de serie "Warriors" ook wel leuk, dat wordt -volgens mij- eerder op de avond uitgezonden. Wel heftig!
Ik vond het wel goed. Ik verwacht van de volgende paar afleveringen dat ze steeds meer in beeld brengen hoeveel ze voor het spion zijn moeten opgeven, hoe het is om je idealen te moeten verzwijgen tegen de rest van je omgeving.

Dat boeit me eigenlijk wel. Op de BBC of Belgie had ik het niet gezien, maar ik vond dit toch wel de moeite waard. Ook de acteurs zijn naar mijn mening goed gecast.
Oud 09-07-2004, 10:57
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 08-07-2004 @ 18:28 :
Ik vond het wel goed. Ik verwacht van de volgende paar afleveringen dat ze steeds meer in beeld brengen hoeveel ze voor het spion zijn moeten opgeven, hoe het is om je idealen te moeten verzwijgen tegen de rest van je omgeving.

Dat boeit me eigenlijk wel. Op de BBC of Belgie had ik het niet gezien, maar ik vond dit toch wel de moeite waard. Ook de acteurs zijn naar mijn mening goed gecast.
Vind ik ook! Heel mooi!
Maar we verwachten bij de eerste aflevering dat er wat meer "actie" in zou komen enzo, dat er wat meer gebeurde, maar als je daar niet meer van uit gaat, is het een coole serie

En ja, ze laten zien wat je hierboven hebt gezegd.

(en als je dat leuk vind, raad ik je echt aan warriors te kijken, dat is ook zo, over de oorlog in Bosnië, hoe de Britse militairen daar zaten, maar eigenlijk alleen maar konden toekijken, hoe frustrerend dat is. Ook van de BBC trouwens)
Oud 09-07-2004, 11:40
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 09-07-2004 @ 11:57 :
Vind ik ook! Heel mooi!
Maar we verwachten bij de eerste aflevering dat er wat meer "actie" in zou komen enzo, dat er wat meer gebeurde, maar als je daar niet meer van uit gaat, is het een coole serie

En ja, ze laten zien wat je hierboven hebt gezegd.

(en als je dat leuk vind, raad ik je echt aan warriors te kijken, dat is ook zo, over de oorlog in Bosnië, hoe de Britse militairen daar zaten, maar eigenlijk alleen maar konden toekijken, hoe frustrerend dat is. Ook van de BBC trouwens)
Als je daar zo enthousiast over ben zal ik dat dan ook maar gaan kijken volgende week .
Oud 09-07-2004, 12:30
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 09-07-2004 @ 12:40 :
Als je daar zo enthousiast over ben zal ik dat dan ook maar gaan kijken volgende week .
Haha, ok
Zelf heb ik 'm overigens al gezien op dvd, dus ik weet niet precies hoe laat het komt ofzo.
Reageren

Regels voor berichten