![]() |
|
Wie gaat er vanavond kijken naar deze door VPRO uitgezonden serie? Het wordt om 23.20 uitgezonden op Nederland 3
Het is een vijfdelige serie over 4 studenten die op de universiteit van Cambridge worden gerecruteerd door de KGB. Ze moeten doen alsof ze geen communistische idealen meer hebben en overtuigend het sociale leven binnendringen. Langzaam worden ze steeds belangrijker in verschillende netwerken. Daar komt het wel zo'n beetje op neer. Meer info op http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1285213&tab=11 Ik ga in ieder geval wel kijken. Lijkt me wel boeiend.
|
![]() |
||
Citaat:
Dat boeit me eigenlijk wel. Op de BBC of Belgie had ik het niet gezien, maar ik vond dit toch wel de moeite waard. Ook de acteurs zijn naar mijn mening goed gecast.
||
Citaat:
Maar we verwachten bij de eerste aflevering dat er wat meer "actie" in zou komen enzo, dat er wat meer gebeurde, maar als je daar niet meer van uit gaat, is het een coole serie ![]() En ja, ze laten zien wat je hierboven hebt gezegd. (en als je dat leuk vind, raad ik je echt aan warriors te kijken, dat is ook zo, over de oorlog in Bosnië, hoe de Britse militairen daar zaten, maar eigenlijk alleen maar konden toekijken, hoe frustrerend dat is. Ook van de BBC trouwens)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zelf heb ik 'm overigens al gezien op dvd, dus ik weet niet precies hoe laat het komt ofzo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Leuke (geschiedenis) miniseries Mindfields | 3 | 22-03-2006 14:32 | |
Films, TV & Radio |
Laatste DVD die je gekocht hebt? Freshh~ | 500 | 07-05-2005 18:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The Boys from Braunau... A Narrator | 28 | 05-01-2005 11:30 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van het volgende programma Verwijderd | 250 | 01-11-2004 06:26 |