Lang gedacht van: nee Karin dat kan je zelf ook wel oplossen, maar nu denk ik: Lekker boeiend!
Waar zal ik beginnen.
We gingen een x naar een voetbal feest, hier waren ook vrienden van mij.
Ik leerde daar een jongen kennen die ik eigenlijk al kende, maar enkel oppervlakkig.
We kregen elkaars MSN en we zagen elkaar elke week met uitgaan.
Tijdens mijn verjaardag kreeg ik te horen dat hij mij leuk vond. Ik hem ook, maar dat gaf ik niet toe.
Zo ging het nog een tijdje. We vonden elkaar steeds leuker. Toen moest hij 11 dagen naar Italië, hij stuurde elke dag hele lieve smsjes.
Hij kwam terug, maar we hadden elkaar al heel lang niet gezien. We besloten dat het niets werd, maar als het wat werd dan werd het wat.
Vriendin van ons jarig, harstikke gezellig allemaal. Toen ging zijn broer zich er maar mee bemoeien, want hij wist dat hij mij leuk vond en ik hem, dus het moest er maar eens van komen.
Hij doet de hele week aardig en heel vrolijk want ja! we gingen weer een x uit!
Staan ze daar dus ik denk: Laat ik ze even gedag zeggen, gebeurd er dit:
Een vriend zegt: oneeeee hebben we jou weer!
HIJ zegt geeneens hoi, en de lopen weg.
Nou dan niet denk ik dus ik ga weer naar mn vrienden toe.
Daarna ga ik weer even met ze praten en HIJ zit daar met cacherijnige kop (hoe schrijf je dat?) Dus ik zeg: Heej! lach eens even! Dus hij zegt: NEE
Wij naar beneden want ik zou gaan dansen. Kom ik een hele goede vriend tegen dus ik blijf even bij hem staan.
Daarna op zoek naar die jongens. Kom ik eerst HEM tegen. Gaat ie heel aardig staan doen, en geintereseerd enzo. Dus na een tijdje ja we gaan maar naar hun toe.
Eenmaal daar lijkt het net of ik niet meer besta.
Na een tijdje kom ik ze weer tegen, eerst heel gezellig en daarna lopen ze steeds weg voor me.
Ik geef heel eerlijk toe, ik was irritant.
Kwam waarschijnlijk door de teleurstelling, het aandacht te kort en de alchol.
Maar ja wat nu?
Hem gewoon vergeten want het ging echt niet leuk gisteren (oké hij was dronken maar toch) en dat vind ik heel jammer want ik zie hem heel weinig.
Of moet ik nog een keer proberen om het goed te krijgen?