Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 17:51
Co
Co is offline
Stel; je hebt een perfecte relatie (denk je)
Alles gaat prima, hij/zij is lief voor je
Wanneer hij/zij er niet is mis je hem/haar heel erg
Jullie brengen veel tijd met elkaar door, doen leuke dingen
Je kan goed met je schoonouders opschieten, het klikt tussen je vrienden en je vriend(in)

Maar soms, heel soms is je partner niet zo trouw!
Hij/Zij heeft nog wel eens de neiging om een ander te zoenen.
Niet vaak, maar stel dat het 'voor de gein, echt niks serieus' een paar keer zou gebeuren. Zijn/Haar gevoelens worden voor jou worden echt niks minder.

Zou jij dit dan willen weten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2004, 17:53
Verwijderd
Ja tuurlijk zou je zoiets willen weten! Je bent toch altijd eerlijk tegen elkaar? Ik vind zoenen met iemand niet echt iets wat ''normaal'' is als je een relatie hebt..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:54
pyres
pyres is offline
natuurlijk wil ik dat weten
iemand voor de lol zoenen??? niet serieus???

sorry hoor maar ik schop mijn vriend figuurlijk het huis dan uit
Oud 03-06-2004, 17:55
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Natuurlijk. En of zijn/haar gevoelens jegens mij niet minder worden heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken. Maar ik zou het wel willen weten, als het iets kleins is is het te vergeven, als het iets groters is dan is de relatie uit. Want als de ander vreemdgaan is de relatie toch gedoemd te mislukken, anders zou hij/zij niet vreemdgaan.
Oud 03-06-2004, 18:04
Verwijderd
Nee. Wat niet weet, wat niet deert. Ik zou alleen niet willen dat iedereen om mij heen het wél weet en ik niet, dan weet je zeker dat je er uiteindelijk achter komt en bovendien voelt het volgens mij erg lullig als iedereen het al weet, behalve jij.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:11
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:15
luchtballon
luchtballon is offline
Ja.

ik zou er niet tegen kunnen en als hij niet inziet dattie alleen met mij mag zoenen gaat het vrij snel uit.
Oud 03-06-2004, 18:20
Co
Co is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 03-06-2004 @ 18:55 :
Natuurlijk. En of zijn/haar gevoelens jegens mij niet minder worden heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken. Maar ik zou het wel willen weten, als het iets kleins is is het te vergeven, als het iets groters is dan is de relatie uit. Want als de ander vreemdgaan is de relatie toch gedoemd te mislukken, anders zou hij/zij niet vreemdgaan.
Ik keur helemaal niks goed, maar het is toch juist wél van belang of de gevoelens van je geliefde verminderen!

Als hij/zij jou minder leuk gaat vinden zou ik het veel erger vinden dan wanneer dit niet het geval zou zijn
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:21
Marie Jane
Marie Jane is offline
ja, liever zeggen dan stiekem
en liever niet dan wel!
maar als mijn vriendin het stiekem doet dan is het uit hoor!
Oud 03-06-2004, 18:29
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Nee, maar als ik er dan achter kom... OEEEHH!!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:31
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik hoef het niet te weten.
Ze moet dat gewoon niet flikken
Oud 03-06-2004, 18:35
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Co schreef op 03-06-2004 @ 19:20 :
Ik keur helemaal niks goed, maar het is toch juist wél van belang of de gevoelens van je geliefde verminderen!

Als hij/zij jou minder leuk gaat vinden zou ik het veel erger vinden dan wanneer dit niet het geval zou zijn
Waarom? Zo van, ik hou nog evenveel van je, ookal neuk ik vanavond je zus lekker in d'r anus omdat ze veel geiler is dan jij?

Wat ik bedoel te zeggen is dit: Of zijn/haar gevoelens minder worden of niet is niet van belang omdat vreemdgaan zowiezo een breuk in de relatie laat zien. Immers, als je genoeg aan elkaar hebt hoef je nooit vreemd te gaan. En als je relatie goed genoeg is kan je overal over praten, en hoeft er dus niks mis te zijn. Op die manier zou je ook afspraken kunnen maken voor evt. sexuele avontuurtjes of wat dan ook. Maar op een punt dat je partner achter jouw rug om, zonder jouw medeweten en/of toestemming de sex bij een ander gaat zoeken, betekent dat dat de relatie gedoemd is om te mislukken, om de punten die ik aangegeven heb.. Dus dan is het niet meer van belang, zieje? Of hij/zij dan nog wel of niet evenveel van je houd, de relatie gaat kapot, dus het maakt niet meer uit.

Even een toevoeging: Er zal vast iemand zijn die reageert met 'wat niet weet, wat niet deert, dus als je het nooit te weten komt hoeft het ook helemaal geen breuk te veroorzaken in de relatie'.. Maar die breuk is er dus al, want het is een oorzaak en geen gevolg. En wanneer je partner vreemdgaat kom je er áltijd achter, vroeger of later, of het nou via een ander is of via diegene zelf. Ookal zou je partner stiekem met iemand vreemdgaan terwijl niemand het heeft gezien of ervan weet, dan nog kom je erachter, immers, als je een relatie hebt ken je de details van je partner, ook qua gedrag, en elk klein dingetje valt zo op natuurlijk. Misschien kost het eventjes wat tijd om uit te vogelen, maar iemand waarbij de partner vreemdgaat komt er áltijd achter, vroeg of laat.

Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 18:37.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:35
Arwyn
Arwyn is offline
Ik kwam het dus wel te weten... En niet eens van hem zelf! Denk je ook ff leuk je vriend mee te nemen naar een feest.. Fout gedacht dus!
Maar toen was het wel uit (en dat is het nog steeds, hoewel hij contact houdt omdat-ie me terug wil, heel irritant..).
Oud 03-06-2004, 18:40
Co
Co is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 03-06-2004 @ 19:35 :
Waarom?
*verhaaltje*
Ik had het over een enkele keer, zoenen...
niet over dagelijks je piemel in ieder willekeurig meisje proppen

maar ik snap je standpunt
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:41
Verwijderd
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 03-06-2004 @ 19:35 :
Waarom? Zo van, ik hou nog evenveel van je, ookal neuk ik vanavond je zus lekker in d'r anus omdat ze veel geiler is dan jij?

Wat ik bedoel te zeggen is dit: Of zijn/haar gevoelens minder worden of niet is niet van belang omdat vreemdgaan zowiezo een breuk in de relatie laat zien. Immers, als je genoeg aan elkaar hebt hoef je nooit vreemd te gaan. En als je relatie goed genoeg is kan je overal over praten, en hoeft er dus niks mis te zijn. Op die manier zou je ook afspraken kunnen maken voor evt. sexuele avontuurtjes of wat dan ook. Maar op een punt dat je partner achter jouw rug om, zonder jouw medeweten en/of toestemming de sex bij een ander gaat zoeken, betekent dat dat de relatie gedoemd is om te mislukken, om de punten die ik aangegeven heb.. Dus dan is het niet meer van belang, zieje? Of hij/zij dan nog wel of niet evenveel van je houd, de relatie gaat kapot, dus het maakt niet meer uit.
juh.

Maar ikzelf heb geleerd 'r sowieso niet mee bezig te zijn. Een beetje vertrouwen mag 'r wel zijn -en is 'r dan ook-. En als dat vertrouwen beschaamd wordt is de keuze niet moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:45
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Co schreef op 03-06-2004 @ 19:40 :
Ik had het over een enkele keer, zoenen...
niet over dagelijks je piemel in ieder willekeurig meisje proppen

maar ik snap je standpunt
Ja ok, maar zoenen is natuurlijk ook hetzelfde eigenlijk

Ik zou het wel willen wetenover het zoenen.. dan kan ik de ander vergeven.. Als mijn partner met iemand anders gezoend heeft tijdens onze relatie, blijkt later, en zij was er niet eerlijk over dan is het uit, ik bedoel, beetje vertrouwen en vooral eerlijkheid komt er ook bij kijken.. Maar dat is mijn opinie idd

Ben benieuwd wat iemand beweegt om te zeggen van nee dat wil ik niet weten? Is dat omdat je het dan de ander ook niet hoeft te vertellen? Of omdat je vind dat het niet erg is zolang diegene ook maar met jou bezig blijft zegmaar?
Oud 03-06-2004, 19:49
Verwijderd
ja dat zou ik willen weten
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:51
ilse
ilse is offline
echt wel, en dan is ie weg ook, hoe een goeie relatie er ook hadden!!!
Oud 03-06-2004, 19:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik zou het uitmaken.

'Voor de lol, niks serieus'... M'n reet! Moven met dat wijf!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:59
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Het feit dat ie het me niet vertelt als dat zo is vind ik dan nog wel het ergste want ik kan er niet tegen als mensen dingen achter mijn rug om doen en daarnaast schijnheilig lopen doen alsof er niets aan de hand is.

adem uit
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:14
Bubba
Bubba is offline
i dont wanna know
if you playn me , keep it on the low..oooow baby i dont wanna know

maar ik weet zeker dat dat ook de oplossing niet is

pijnlijk
Oud 03-06-2004, 20:20
Verwijderd
Gek. Zijn gevoelens voor mij worden niet minder, maar toch moet hij iemand anders gaan zoenen terwijl hij weet dat ik dat vervelend vind? Dan zijn ze gevoelens voor mij óf nooit hoog geweest, óf hij liegt dat hij barst.
In beide gevallen maakt het me niet uit hoe hij zich eruit kan zeuren, zo perfect was onze relatie dan toch niet.
Dus ja, dat zou ik willen weten.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:22
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
ja, en zij zal het weten ook
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:35
Stefanie
Stefanie is offline
Zeker wel, dan kan ik er mooi een eind aan maken. Ik hoef geen jongen te hebben die vreemdgaat.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:35
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, dat wil ik weten. En ondanks dat het misschien de perfecte relatie is, zoenen met een ander is gewoon fout. Maar als je moet kiezen tussen voor de lol zoenen en serieus zoenen denk ik dat het foutste van deze twee voor de lol zoenen is. Want ik vind als mijn vriendin voor de lol met mij zoent dat er toch iets mis is met haar gevoelens voor mij. Of ja... dat lijkt me gewoon wat arroganter dan serieus met iemand zoenen. Weet niet of ik dit kan tollereren...
Oud 03-06-2004, 21:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ja dat zou ik wil weten ja, heeft hij maar eerlijk over te zijn, anders kan je het ook geen goede relatie noemen toch en dan weet hij waarschijnlijk zonder begeleiding de weg naar de deur wel te vinden
Oud 03-06-2004, 21:51
Verwijderd
Ik denk dat ik het wel wil weten, niet dat ik niet compleet kapot zou gaan, maar buiten dat, heb ik in het verleden geleerd die dingen heel nuchter te bekijken. Zeker als het bij zoenen blijft/is gebleven.
En als je vriend/vriendin toch van je houdt maar wel de behoefte heeft af en toe met iemand anders te kussen, dat kan dan in velen hun ogen geen fatsoenlijke relatie zijn, maar als je je daar allebei in kunt vinden, waarom niet. Maar dan moet het wel van beide kanten kunnen natuurlijk en moeten er grenzen bepaald zijn. Vrije relaties kunnen werken.

Maar er moet op zn minst over gepraat kunnen worden. Al ben ik van mening dat je in sommige gevallen moet zwijgen over dat soort dingen, om de ander niet op te zadelen met een rotgevoel, als het om mezelf gaat, wil ik het wel weten.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:54
Verwijderd
Ja, ik zou het willen weten. Maar niet alleen dat. Het liefste zou ik alles willen weten, alle gesprekken die hij met anderen voert, weten hoe hij naar hen kijkt en lacht, weten of hij nog steeds over me roddelt, etc.
Ik leef niet graag in een schijnwereld, ik wil geen valse complimenten, geen geslijm, geen leugentjes om bestwil. Gewoon keihard de waarheid over alles, is wat ik wil horen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:56
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-06-2004 @ 22:54 :
Ja, ik zou het willen weten. Maar niet alleen dat. Het liefste zou ik alles willen weten, alle gesprekken die hij met anderen voert, weten hoe hij naar hen kijkt en lacht, weten of hij nog steeds over me roddelt, etc.
Ik leef niet graag in een schijnwereld, ik wil geen valse complimenten, geen geslijm, geen leugentjes om bestwil. Gewoon keihard de waarheid over alles, is wat ik wil horen.
Ik herken dit heel erg...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 23:51
miro
miro is offline
ja, ik zou t eerst willen weten en m daarna dumpen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 01:16
Co
Co is offline
Citaat:
Bubba schreef op 03-06-2004 @ 21:14 :
i dont wanna know
if you playn me , keep it on the low..oooow baby i dont wanna know
pijnlijk

hierdoor dacht ik na over dit onderwerp ja,
en ik zou het liever NIET willen weten

ik houd zo ontzettend veel van haar, ik zou het haar meteen vergeven. ja, dan ben ik ontzettend dom, kortzichtig en naïf.
ik kan nu eenmaal niet zonder haar, dat weet ik.
tuurlijk, ik zou er écht wel mee zitten. maar ik ben wel zo debiel om na enkele weken vol smeken haar terug te nemen.

En als ik na een jaar weet dat ze een paar keer met een ander heeft gezoend, tuurlijk, ze vliegt eruit.

Maar het gevoel dat ze me nu geeft, dat zou ik nooit weg willen geven. I don't wanna know.

Zalig zijn de ontwetende!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 07:01
Verwijderd
als ze dat dan zo nodig moet doen, wil ik er niks van weten, als ik er dan toch achter kom, is het over.......
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 07:41
leucomelas
leucomelas is offline
ja, dan zouk het meteen uitmaken.... zoenen met een ander tijdens onze relatie? dan kan ie oprotten
Oud 04-06-2004, 08:16
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zou het van de ene kant niet willen weten, omdat ik mijn vriend wil kunnen vertrouwen. Zolang ik van niks weet, kan dat ook en kan ik gewoon met hem verder gaan. Maar wat Morgan ook al zei: ik zou niet willen dat iedereen het wist behalve ik.
Dan heb ik liever dat ik het wel weet. Maar dan ga ik eens heel goed praten met mijn vriend, en hoop ik dat ik het uitmaak, want ik wil hem niet hoeven delen met anderen.

Edit: er stond 'wel', maar ik bedoelde 'niet'.

Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 12:35.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 08:42
Verwijderd
Ik heb niet graag een laffe vriend. Als hij het lef heeft vreemd te gaan, verwacht ik ook dat hij het lef heeft dit aan mij te vertellen en op te draaien voor de gevolgen van zijn actie. Dan respecteer ik hem meer en is mijn vertrouwen minder geschonden. Een zoen met een ander zou voor mij de relatie op zich niet hoeven verpesten, maar een leugen wel.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 03-06-2004 @ 18:53 :
Je bent toch altijd eerlijk tegen elkaar?
Vriendin: Goh, wat vind je van [erg knap bekend iemand]?

Jij: Och, gaat wel, jij bent knapper hoor!

Naief
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:26
cyntha
cyntha is offline
Ja, ik zou dat zeker willen weten. En ik denk dat het dan niet lang meer aan is tussen ons, dat is een relatie zonder vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 10:24 :
Vriendin: Goh, wat vind je van [erg knap bekend iemand]?

Jij: Och, gaat wel, jij bent knapper hoor!

Naief
Alsof dat bij iedereen zo gaat. Als je een eerlijk antwoord niet kan hebben moet je niet zo stom zijn die vraag te stellen. Mijn vriend zegt dan echt niet 'jij bent knapper hoor!'. Hij geeft nooit bevestiging als ik daarnaar vis, alleen uit zichzelf. Dus ja, zélfs daarin is hij eerlijk. Hij vertrouwt erop dat als ik die vraag stel ik een eerlijk antwoord ook wel aankan.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:45
Sade
Sade is offline
Citaat:
pyres schreef op 03-06-2004 @ 18:54 :
natuurlijk wil ik dat weten
iemand voor de lol zoenen??? niet serieus???

sorry hoor maar ik schop mijn vriend figuurlijk het huis dan uit
Oud 04-06-2004, 09:47
Sparkle.
Sparkle. is offline
Nee, niet als het niets voorstelt en eenmalig was. Klinkt ongelooflijk naief, weet ik. Maar ik heb geen zin in onnodig verdriet...
Toch zou ik het wel willen weten als bij wijze van spreken "de hele wereld" ervan op de hoogte is...

Toch zou ik niet weten hoe ik zou reageren...
Ik heb altijd beweerd dat zoenen met een ander niet per defenitie het einde van een relatie betekent. Maar toch
Oud 04-06-2004, 09:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-06-2004 @ 10:45 :
Alsof dat bij iedereen zo gaat.
Dat zeg ik niet, bovendien is het maar een voorbeeld. Als ik met een paar vrienden in 't cafe sta praten we ook over de daar aanwezige vrouwen, de details daarvan wil een eventuele vriendin dan ook niet weten.

Ik bedoel absoluut niet dat je vreemdgaan moet accepteren ofzo, maar denken dat je in een relatie altijd alles moet vertellen en 100% eerlijk moet zijn is naief, dan zou je relatie geen lang leven beschoren zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 10:49 :
Ik bedoel absoluut niet dat je vreemdgaan moet accepteren ofzo, maar denken dat je in een relatie altijd alles moet vertellen en 100% eerlijk moet zijn is naief, dan zou je relatie geen lang leven beschoren zijn.
Ja, daar heb je gelijk in. Ik kan me gewoon niet vinden in de voorbeelden die je geeft. Maar dat zal wel komen omdat die voorbeelden gewoon totaal niet op mijn vriend van toepassing zijn en ik dergelijke dingen dus wel wil weten (ik vind ze toch niet vervelend om te horen want er is niets vervelends).

Maar goed. Ik ben tegen mijn vriend toch wel zo eerlijk als ik maar kan zijn. Het zal niet 100% zijn want dat is bijna onmogelijk (alleen al het verschil in opvatting maakt dat je niet alles van elkaar kunt weten) en sommige dingen hou je ook gewoon voor je. Zoals het sexleven met je ex ofzo. Maar verder ben ik toch echt wel heel erg eerlijk hoor, over alles. Hij is dat naar mijn idee ook en de relatie lijdt er echt niet onder.

Ik kan gewoon absoluut niet tegen leugens. Hetzelfde als Alicia, geef mij maar de harde waarheid. Ik heb er veel meer respect voor als iemand eerlijk tegen mij durft te zijn. Wil je me kwijt, dan moet je vooral tegen me liegen of dingen verzwijgen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-06-2004 @ 12:01 :
Ik kan me gewoon niet vinden in de voorbeelden die je geeft. Maar dat zal wel komen omdat die voorbeelden gewoon totaal niet op mijn vriend van toepassing zijn en ik dergelijke dingen dus wel wil weten (ik vind ze toch niet vervelend om te horen want er is niets vervelends).
Nogmaals, het was maar een voorbeeld, iets uit m'n eigen situatie (een vriendin die er wel naar vroeg, maar absoluut niet tegen een eerlijk antwoord kon). Tuurlijk is dat niet op iedereen van toepassing, wees blij.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:55
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Co schreef op 03-06-2004 @ 18:51 :
Stel; je hebt een perfecte relatie (denk je)
Alles gaat prima, hij/zij is lief voor je
Wanneer hij/zij er niet is mis je hem/haar heel erg
Jullie brengen veel tijd met elkaar door, doen leuke dingen
Je kan goed met je schoonouders opschieten, het klikt tussen je vrienden en je vriend(in)

Maar soms, heel soms is je partner niet zo trouw!
Hij/Zij heeft nog wel eens de neiging om een ander te zoenen.
Niet vaak, maar stel dat het 'voor de gein, echt niks serieus' een paar keer zou gebeuren. Zijn/Haar gevoelens worden voor jou worden echt niks minder.

Zou jij dit dan willen weten?
Ja, want als hij echt zo veel van me houdt, en het niks voorsteld, en zijn gevoel er niet minder om wordt. Waarom zou hij het dan doen?!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:42
Verwijderd
Als het iets eenmaligs zou zijn, dan hoef ik het niet te weten. Maar als hij elke week met een ander gaat staan bekken en ik ben de enige die van niets weet, dat zou ik onvergeeflijk vinden.
In principe is de norm in elke relatie monogamie. Als je daar niet mee kan of wil leven, moet je dat vantevoren duidelijk maken. Op die manier wordt niemand onnodig gekwetst.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:44
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2004 @ 10:49 :
Wat een onzin, juist wanneer je 100% eerlijk tegen elkaar bent en álles verteld is de kans op een hele lange relatie heel groot. Wanneer er dingen achter gehouden worden, verdraaid worden, ge'sugarcoat' worden of iets in die trant, dan gaat het altijd heel snel over, omdat het vertrouwen in elkaar zakt.
Oud 04-06-2004, 12:49
juno
juno is offline
Ik ben een aanhanger van de struisvogelstrategie. Ik wil geen dingen weten waar ik verdrietig van word en waar ik toch niets aan kan doen en die verder ook geen gevolgen hebben voor mij en hem, anders ga ik me alleen maar zorgen maken om niks.

Soms is iets verzwijgen aardiger voor je partner dan alles vertellen. Niet iedereen kan even goed omgaan met een waarheid. Vooral het verleden van een partner kan soms heel hard aankomen, en aan je verleden kun je nu eenmaal niets meer veranderen.

Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:55
sientjuh
sientjuh is offline
Nee, ik vertel mijn partner ook niet alles, juist omdat ik van hem hou. Als het echt niets te betekenen heeft en jou zoveel verdriet doet, dan is het toch beter om van niets te weten?
Oud 04-06-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
sientjuh schreef op 04-06-2004 @ 13:55 :
Nee, ik vertel mijn partner ook niet alles, juist omdat ik van hem hou. Als het echt niets te betekenen heeft en jou zoveel verdriet doet, dan is het toch beter om van niets te weten?
Als hij echt van me houdt, en het heeft niets te betekenen, dan zou hij het laten.
Waarom iets doen wat niets te betekenen heeft? Juist, omdat het wél iets betekent.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 13:01
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-06-2004 @ 13:56 :
Als hij echt van me houdt, en het heeft niets te betekenen, dan zou hij het laten.
Waarom iets doen wat niets te betekenen heeft? Juist, omdat het wél iets betekent.
Helemaal mee eens.
Reageren

Regels voor berichten