Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als hij/zij jou minder leuk gaat vinden zou ik het veel erger vinden dan wanneer dit niet het geval zou zijn |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik bedoel te zeggen is dit: Of zijn/haar gevoelens minder worden of niet is niet van belang omdat vreemdgaan zowiezo een breuk in de relatie laat zien. Immers, als je genoeg aan elkaar hebt hoef je nooit vreemd te gaan. En als je relatie goed genoeg is kan je overal over praten, en hoeft er dus niks mis te zijn. Op die manier zou je ook afspraken kunnen maken voor evt. sexuele avontuurtjes of wat dan ook. Maar op een punt dat je partner achter jouw rug om, zonder jouw medeweten en/of toestemming de sex bij een ander gaat zoeken, betekent dat dat de relatie gedoemd is om te mislukken, om de punten die ik aangegeven heb.. Dus dan is het niet meer van belang, zieje? Of hij/zij dan nog wel of niet evenveel van je houd, de relatie gaat kapot, dus het maakt niet meer uit. Even een toevoeging: Er zal vast iemand zijn die reageert met 'wat niet weet, wat niet deert, dus als je het nooit te weten komt hoeft het ook helemaal geen breuk te veroorzaken in de relatie'.. Maar die breuk is er dus al, want het is een oorzaak en geen gevolg. En wanneer je partner vreemdgaat kom je er áltijd achter, vroeger of later, of het nou via een ander is of via diegene zelf. Ookal zou je partner stiekem met iemand vreemdgaan terwijl niemand het heeft gezien of ervan weet, dan nog kom je erachter, immers, als je een relatie hebt ken je de details van je partner, ook qua gedrag, en elk klein dingetje valt zo op natuurlijk. Misschien kost het eventjes wat tijd om uit te vogelen, maar iemand waarbij de partner vreemdgaat komt er áltijd achter, vroeg of laat.
Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 18:37. |
![]() |
||
Citaat:
niet over dagelijks je piemel in ieder willekeurig meisje proppen maar ik snap je standpunt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ikzelf heb geleerd 'r sowieso niet mee bezig te zijn. Een beetje vertrouwen mag 'r wel zijn -en is 'r dan ook-. En als dat vertrouwen beschaamd wordt is de keuze niet moeilijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou het wel willen wetenover het zoenen.. dan kan ik de ander vergeven.. Als mijn partner met iemand anders gezoend heeft tijdens onze relatie, blijkt later, en zij was er niet eerlijk over dan is het uit, ik bedoel, beetje vertrouwen en vooral eerlijkheid komt er ook bij kijken.. Maar dat is mijn opinie idd ![]() Ben benieuwd wat iemand beweegt om te zeggen van nee dat wil ik niet weten? Is dat omdat je het dan de ander ook niet hoeft te vertellen? Of omdat je vind dat het niet erg is zolang diegene ook maar met jou bezig blijft zegmaar?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hierdoor dacht ik na over dit onderwerp ja, ![]() en ik zou het liever NIET willen weten ik houd zo ontzettend veel van haar, ik zou het haar meteen vergeven. ja, dan ben ik ontzettend dom, kortzichtig en naïf. ik kan nu eenmaal niet zonder haar, dat weet ik. tuurlijk, ik zou er écht wel mee zitten. maar ik ben wel zo debiel om na enkele weken vol smeken haar terug te nemen. En als ik na een jaar weet dat ze een paar keer met een ander heeft gezoend, tuurlijk, ze vliegt eruit. Maar het gevoel dat ze me nu geeft, dat zou ik nooit weg willen geven. I don't wanna know. Zalig zijn de ontwetende! |
![]() |
||
Citaat:
Jij: Och, gaat wel, jij bent knapper hoor! Naief ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik bedoel absoluut niet dat je vreemdgaan moet accepteren ofzo, maar denken dat je in een relatie altijd alles moet vertellen en 100% eerlijk moet zijn is naief, dan zou je relatie geen lang leven beschoren zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed. Ik ben tegen mijn vriend toch wel zo eerlijk als ik maar kan zijn. Het zal niet 100% zijn want dat is bijna onmogelijk (alleen al het verschil in opvatting maakt dat je niet alles van elkaar kunt weten) en sommige dingen hou je ook gewoon voor je. Zoals het sexleven met je ex ofzo. Maar verder ben ik toch echt wel heel erg eerlijk hoor, over alles. Hij is dat naar mijn idee ook en de relatie lijdt er echt niet onder. Ik kan gewoon absoluut niet tegen leugens. Hetzelfde als Alicia, geef mij maar de harde waarheid. Ik heb er veel meer respect voor als iemand eerlijk tegen mij durft te zijn. Wil je me kwijt, dan moet je vooral tegen me liegen of dingen verzwijgen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom iets doen wat niets te betekenen heeft? Juist, omdat het wél iets betekent. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat voor verhaal zou jij graag willen lezen? [Inspiratietopic] flyaway | 3 | 29-08-2013 20:47 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen? jazzgirl | 10 | 09-01-2010 15:55 | |
De Kantine |
Wat zou je wel willen weten? Rodion | 152 | 28-03-2005 21:02 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Liefde & Relatie |
Fout gemaakt :( Jij-Jij | 46 | 27-11-2002 17:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Erik en het cliché Verwijderd | 19 | 08-09-2002 22:22 |