Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
x |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet precies hoe jij je voelt!
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=834292 Ik heb het ook. Ik probeer het zelf te weg te drukken maar het lukt niet echt. Ik blijf net zoals jou bij veel meiden wel denken van, hmm wel een leuke meid. En dan dwing ik mezelf tot haar, en dan ga ik haar leuk vinden.. EN zo kom je soms dan wel best hopeloos over. Althans ik dan (zeggen sommige vrienden van mij) Ik wil dan alles van dat ene meisje weten ![]() Ik probeer elke keer weer gewoon niet eraan te denken.. GEwoon lolmaken meer niet. Ik heb geen idee hoe je het kan verhelpen. Denk dat het vanzelf wel een keer weg gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het maar slap gedrag... ik wil met een meisje omdat ze voor mij speciaal is en om haar blij te maken als ik kan en mag, wat mij weer blij maakt... niet omdat iedereen een relatie heeft en ik per sé moet weten hoe dat is... dan heb je iets met iemand alleen voor jezelf en die ander moet er voor zorgen dat jij je beter gaat voelen... is gewoon een kromme vorm van mastrubatie... egoïsme... dat meiske post hier ook omdat ze het idee heeft dat het krom is... en ik bevestig dat alleen maar... vind jij iets anders is oké hoor... ![]()
||
Citaat:
Maar jij vroeg je af 'wat andere mensen met jou te maken hebben' en daar antwoordde ik op. Ik snap de redenatie van die mensen die zo denken heel goed. Ik ben ook wel eens nieuwsgierig naar hoe zo'n relatie is als ik anderen zie, maar dat is voor mij niet de reden om een relatie met iemand te willen. Ik wil sowieso geen relatie met om het even wie, maar met een speciaal persoon. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is niet zo dat ik een vriendje wil omdat iedereen om me hen dat ook heeft. het lijkt me gewoon erg leuk en door die mensen om me heen wordt ik gewoon een beetje 'jaloers'. dat is misschien ook weer niet het goede woord. iedereen om me heen is nu ineens helemaal gelukkig. ik kan alleen misschien ook wel gelukkig zijn, maar ik zou gewoon zo graag ook willen ervaren wat mijn vrienden zo'n fijn gevoel vinden. bedankt voor alle lieve reacties, ik had geen idee dat meer mensen dit probleem hadden. hartstikke bedankt. |
![]() |
||
Citaat:
het heeft invloed, maar je hebt je vrienden er niet voor nodig om er achter te komen dat je gelukkig wilt zijn... meeste mensen komen daar zelf wel achter... ik wil alleen zeggen laat je beeld op dit soort dingen niet te veel vertroebelen door anderen... als je zo snel met iemand neemt omdat die zo leuk lijkt kan het verkeerd uitpakken enzo... omdat je te gefixeerd bent op 1 ding door dat je beïnvloed bent... het "hebben" van iemand...
||
Citaat:
Wat die jongen betreft: gewoon gesprekken aanknopen, en als het klikt iets leuks gaan doen met zijn tweetjes. Gewoon elkaar beter leren kennen, en dan zie je gewoon wel of je gevoelens voor hem toenemen of niet. Dit merk je bijvoorbeeld doordat je hart sneller gaat kloppen als je hem ziet of dat je een lekker gevoel van binnen krijgt. Natuurlijk moet het ook wederzijds zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
er wordt wel eens gezegd dat je eerst van je zelf moet leren houden voordat je van iemand anders kan houden ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug SpeedyMartinos | 25 | 16-12-2015 11:50 | |
Flora & Fauna |
Welk huisdier zou je graag willen hebben? Daantje_0705 | 102 | 18-05-2005 13:13 | |
De Kantine |
Welke dingen zou je nog graag willen leren? Verwijderd | 50 | 08-02-2005 21:02 | |
Liefde & Relatie |
Levenslang vrijgezel? Mark Almighty | 278 | 13-03-2004 09:10 | |
Liefde & Relatie |
Hoe graag wil jij echt een vriend/vriendin? //ItsJustMe\\ | 48 | 18-04-2003 19:22 | |
Psychologie |
waarom wil ik haar helpen? black crow king | 15 | 10-08-2002 17:44 |