Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 15:25
Susanne
Susanne is offline
Wat eist jouw omgeving van je? Op school, op je werk, met uitgaan? Hebben mensen een bepaald vastgetekend idee van jou? Baal je daar van of vind je het eigenlijk wel prima? Zou je omgeving het okee vinden als je opeens tevoorschijn zou komen als een ander "hokje"?

Kortom, vertel mij eens iets over jouw lifestyle leven, hoe andere mensen daar tegen aan kijken
Oud 12-06-2004, 15:30
hi
hi is offline
Ik creeër voor mezelf veel ruimte. Ik heb namelijk geen zin om in bepaalde hokjes te worden gegooid. Door de ruimte kan ik me en voel ik me vrij om te bewegen!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 15:36
Verwijderd
Mijn omgeving eist dat ik flink mijn best doe, mensen schatten mij ook heel hoog qua schoolprestaties terwijl ik niet slaag en dat soort dingen. Ik ben redelijk opgevoed, las als kind zijnde de krant nieuws en discussie's tijdens het avond eten. Mensen vinden het trouwens leuk om mij in een hokje te knallen, mijn moeder ziet mij echt bij de SV over een paar met een bolle buik en dikke haarmat.

Maar ja, in groningen kan je toch weinig, ik doe meestal mijn eigen ding, hou van winkelen en heb een bepaalde stijl. Als ik morgen in helemaal zwart op school zou komen, zou men wel schrikken, en dat was het.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 16:01
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Op school verwachten ze niet dat ik veel praat en dat als ik praat er negatieve rotzooi uitkomt, maar dat is hun probleem, want ik ben ook vaak genoeg gewoon lief.
Ik weet eigenlijk niet wat mensen van me verwachten bij het uitgaan. Waarschijnlijk rode wijn en veel dansen, en dan ben ik luidruchtiger dan normaal.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 16:39
Stevill
Stevill is offline
Ze kunnen elke dag wat anders van me verwachtten alhoewel dit de laatste tijd niet meer zo extreem is weten de meeste mensen dit.
Oud 12-06-2004, 17:26
Verwijderd
Men verwacht een luie ongeinteresseerde nutteloze zak. En gelukkig voor ze voldoe ik volkomen aan de verwachtingen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 17:46
Verwijderd
Mensen denken vaak dat ik een zwak, kinderachtig, raar, lief meisje ben. Waarschijnlijk omdat ik nogal gesloten en teruggetrokken kan zijn.
Ze verwachten meestal niet veel van me en onderschatten me.
Als ze me leren kennen, zijn ze meestal verbaasd, omdat ik eigenlijk een cynische bitch ben.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 17:49
~louise~
~louise~ is offline
Het enige waardoor mensen mij vaak in een hokje plaatsen, is het feit dat ik op hockey zit. Men is dan ook vaak verbaasd als ze horen dat ik omga met een hele brede groep vrienden.
Schoolopleiding raden ze altijd goed, maar ik spreek daar eigenlijk nooit over met anderen aangezien ze er vanuit gaan dat het gemakkelijk gaat op school.

Mensen verwachten me trouwens wel altijd arroganter te zijn, dan dat ik ben. Komt doordat ik altijd heel ongeinteresseerd voor me uit zit te kijken schijnbaar.
Verdere verwachtingen zijn er niet van me en dat is een erg fijn uitgangsputn
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 17:51
Quantes
Quantes is offline
Mensen denken dat ik heel verlegen ben, maar eigenlijk valt dit reuze mee. Ik ben best tevreden dat mensen dit denken, ik val nooit zo erg op.@
Oud 12-06-2004, 17:53
Fog
Fog is offline
mensen verwachten mij als een chaoot. als ik afspraken maar komt diegene standaard een half uur later op de afgesproken plek omdat ik het altijd vergeet of te laat ben. met samenwerken op school gaat iedereen er standaard vanuit dat ik alles vergeet en dat ze niet op me kunnen rekenen en vrienden verwachten niet dat ik ze op bel. en als ik ineens met puntschoenen en bling bling op kwam dagen zouden mensen dat erg raar, lachwekkend en niet echt acceptabel vinden denk ik [gelukkig hou ik er zelf ook niet van]. met uitgaan verwachten mensen me dronken, druk en irritant.
Oud 12-06-2004, 17:59
da leentjuh
da leentjuh is offline
Iedereen verwacht dat ik verlegen ben, als ik op het podium wil dansen ben ik opeens dronken En ik kom standaard te laat op school, kan dr niet altijd wat aan doen, maar mensen kijken wel raar op als ik als eerste in het lokaal zit.
Iedereen verwacht ook dat ik me niet verweer als ze op me schelden of lopen te commanderen, vaak denk ik ook van 'laat maar', maar als ik me echt erger lul ik ze dr gewoon uit. Tenzij ze weer een heel kwetsende opmerking maken over mijn spina bifida, dan doe ik alleen maar heel erg mn best om niet te gaan lopen janken.
Oh en sommige, meestal oerdomme sletjes, denken dat ik de hele dag niks anders doe dan huiswerk maken. Dat ik geen flikker uitvoer voor school gaat er bij hen niet in. Dat kan niet op het atheneum
Oud 12-06-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 12-06-2004 @ 18:59 :
Iedereen verwacht dat ik verlegen ben, als ik op het podium wil dansen ben ik opeens dronken En ik kom standaard te laat op school, kan dr niet altijd wat aan doen, maar mensen kijken wel raar op als ik als eerste in het lokaal zit.
Iedereen verwacht ook dat ik me niet verweer als ze op me schelden of lopen te commanderen, vaak denk ik ook van 'laat maar', maar als ik me echt erger lul ik ze dr gewoon uit. Tenzij ze weer een heel kwetsende opmerking maken over mijn spina bifida, dan doe ik alleen maar heel erg mn best om niet te gaan lopen janken.
Oh en sommige, meestal oerdomme sletjes, denken dat ik de hele dag niks anders doe dan huiswerk maken. Dat ik geen flikker uitvoer voor school gaat er bij hen niet in. Dat kan niet op het atheneum
spina bifida?
Ik dacht eerst dat dat in yoghurt zat
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 19:53
sofuckingme
sofuckingme is offline
Mijn ouders verwachten van me dat ik overga
mijn lichaam wil dat ik het wat rustiger aan doe
mijn vrienden willen dat ik met mijn zieke kop een beetje gezellig en vrolijk blijf.
Ik wil dat ik niet instort
pfff..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 19:58
Verwijderd
Eigenlijk verwacht iedereen altijd dat ik er superlekker uit zie. Ik geef de mensen dan ook wat ze willen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 12-06-2004 @ 19:38 :
spina bifida?
Ik dacht eerst dat dat in yoghurt zat
dat is bifidus cultuur wat jij bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 20:37
vixen
vixen is offline
Mensen verwachten dat ik lief ben, maar eigenlijk ben ik super bot. Verder verwachten mn ouders dat ik het jaar haal,. dat wel lukt. En meer boeit me weinig.
Oud 12-06-2004, 20:38
Laïs
Laïs is offline
Op school verwachtten ze een kind die teveel praat en de lessen stoort,en die geen bal van wiskunde kan,waardoor ik me weer heel dom ga voelen.
Vriendinnen verwachtten een slons te zien,met niet-passende combinaties,dus als ik morgen anders gekleed op school kom,krijg ik natuurlijk massa's commentaar. Maar ik kick op aandacht,dus dat geeft niet.
Thuis verwachtten ze dat ik veel doe voor school,met name voor wiskunde,dat ik niet blijf zitten.

In het algemeen verwacht men geen al te hoge prestaties,dus ik heb niet echt een prestatiedruk,ik heb het gevoel dat me toch al klasseren bij de minderen van de klas.
Oud 12-06-2004, 20:42
Verwijderd
mijn omgeving heeft niets te eisen,IK stel hier de eisen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 22:11
Marie Elize
Marie Elize is offline
op school hebben ze het idee dat ik vaag en niet aardig ben en thuis hebben ze dat idee ook. en ze verwachten dat ik nooit iets zeg.
Oud 12-06-2004, 22:47
little nemo
little nemo is offline
tsss...m'n omgeving verwacht dat k mn studies goed doe en werk en bla...eiglek interesseert t mezelf allemaal niet zoveel, maar like..je moet toch wat doen
Oud 12-06-2004, 23:35
Glory
Glory is offline
Mijn omgeving verwacht al niks meer van me
Oud 12-06-2004, 23:48
Verwijderd
Nah, ik leef niet zo in vaste patronen, maar het blijkt dat veel mensen verwachten dat ik een streberig topadvocaatje word. Gelukkig word ik dat niet. Verder leeft de associatie met rechtse VVD-ballen natuurlijk altijd nog op de achtergrond vanwege mijn kleding, helaas.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 23:53
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2004 @ 00:48 :
Nah, ik leef niet zo in vaste patronen, maar het blijkt dat veel mensen verwachten dat ik een streberig topadvocaatje word. Gelukkig word ik dat niet. Verder leeft de associatie met rechtse VVD-ballen natuurlijk altijd nog op de achtergrond vanwege mijn kleding, helaas.
Ja helaas, maar linkse moeten er ook zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 01:53
Verwijderd
Mijn vriendin zei laatst dat mijn lifestyle een constante cultuurshock voor haar was. zelf vind ik eigenlijk weinig vreemd aan mn lifestyle en de meeste mensen om mij heen ook niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 02:09
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Er wordt tegenwoordig zelfs van mij verwacht dat ik me tegen de verwachtingen in zal gedragen.

mmm.. dillema
Oud 13-06-2004, 08:32
Sade
Sade is offline
Mensen weten bij mij vaak niet wat ze moeten verwachten. Ik kan ook op verschillende manieren overkomen bij mensen.
Veel mensen verwachten niet van me dat ik vwo doe (omdat ik blond ben ed.), dat ik op voetbal zit en van andere vrij ruige sporten houd (omdat ik een 'meisjemeisje' ben), en zo zijn er vast nog veel meer vooroordelen.
Oud 13-06-2004, 10:17
Verwijderd
ik ben van het idee afgestapt dat ik leef om aan de eisen van mijn omgeving te voldoen.
Mijn levenswijze is die van een zwerver met een vaste woon en verblijfplaats, dat kan ook bijna niet anders, als freelance trompettist. En op dit moment leef ik alleen mijn eigen eisen en dromen na, en ik heb het idee dat ik daar wonderlijk goed in slaag
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 10:39
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 13-06-2004 @ 11:17 :
ik ben van het idee afgestapt dat ik leef om aan de eisen van mijn omgeving te voldoen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 12:36
justakid
justakid is offline
op school verwachtte iedereen dat ik deed wat er gevraagd werd. mijn vrienden verwachten dat ik aardig en lief tegen ze doe. en dat ik veel met ze knuffel. mijn omgeveing verwacht ook wel dat ik dingen voor ze regel. mijn ouders verwcahten dat ik redelijk gehoorzaam ben, wat ook niet moeilijk voor me is omdat ik vrijwelveel mag,, en zoniet word er over gepraat. ze verwachten dus dat ik eerlijk ben en dayt ik veel met ze praat.
Oud 13-06-2004, 13:33
Verwijderd
Men verwacht weinig van mij. Mijn ouders verwachten dat ik slaag en met mijn toekomst bezig ben en mensen tijdens het uitgaan/kennissen verwachten dat ik lam ben. Of naja zo'n beetje iedereen is altijd erg verbaasd als ik nuchter ben op een feest ofzo.
En als ik van de ene op de andere dag in - om het maar ff makkelijk te zeggen - kakkleren zou lopen, zouden ze erg raar opkijken, maar het niet boeien ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 14:03
merels
merels is offline
Mijn ouders verwachten/hopen dat ik overga, geen drugs etc, vrienden verwachten dat ik vreemd/nuchter lief ben en de rest boeit niet
Oud 13-06-2004, 16:41
Sharin
Sharin is offline
Mensen dénken vaak dat ik een verlegen stuud ben omdat ik vwo doe. Ze dénken dat school me heel makkelijk afgaat, want als je zo goed kunt leren zou het ook niet zo moeilijk zijn om hoge cijfers te halen. Ik zou wel heel veel commentaar krijgen als ik me een keer in knalkleuren zou kleden, maar daar heb ik niet echt veel behoefte aan. Mijn ouders verwachten van me dat ik hoge cijfers haal en dat ik veel vrienden maak. Ik vind het eigenlijk soms best irritant dat mensen maar van alles van me denken zonder dat ze me kennen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:15
whitedove
whitedove is offline
Mensen kunnen zo veel eisen als ze willen maar ik doe niets tegen mijn zin. Als ze het toch lukt me mee te slepen of iets te doen wat ik niet wil doen wordt ik gemeen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:15
Charlelune
Charlelune is offline
Mensen denken dat ik een verlegen meisje ben, omdat ik in sommige gezelschappen (lees: bij lui die ik niet mag) vrij zwijgzaam ben...

ze moesten es weten...
Oud 13-06-2004, 19:19
Synonym
Synonym is offline
Mensen verwachten altijd dat ik een lief meisje ben enzo, en dat ik gigantisch hard werk voor school.

Handig hoor, zo'n uiterlijk, hoeveel je daarachter al niet kan verbergen
Oud 13-06-2004, 19:27
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
cut_off schreef op 12-06-2004 @ 18:26 :
Men verwacht een luie ongeinteresseerde nutteloze zak. En gelukkig voor ze voldoe ik volkomen aan de verwachtingen.
<3
Oud 13-06-2004, 19:44
Verwijderd
Iedereen verwacht dat ik lang ben en extrovert en grappig en sexy. Boy are they in for a surprise .
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 10:24
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
eXo schreef op 13-06-2004 @ 20:44 :
Iedereen verwacht dat ik lang ben en extrovert en grappig en sexy. Boy are they in for a surprise .
wat ben je toch een klein mannetje

enne mensen verwachten dat ik vanalles durf. enzo. verder zijn de verwachtingen wwel wat uh minder geworden, men weet nu wel dat ik geen gemotiveerde student ben en men verwacht ook niet meer dat ik op tijd kom. men verwacht eigenlijk ook bij normale afsraken dat ik te laat kom. whoe
Oud 14-06-2004, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 14-06-2004 @ 11:24 :
wat ben je toch een klein mannetje
Maar wat verwacht je hokje van je?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:03
frozenfountain
frozenfountain is offline
Men denkt altijd dat ik een goody goody ben. Zo gedraag ik me soms ook, maar mijn vriendinnen weten wel beter.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:32
Otis
Otis is offline
Men verwacht een gevoelloos kutwijf , terwijl ik gewoon aardig ben en zo ook probeer over te komen.
En mn familie denkt dat ik een losgeslagen rebelse puber ben.
Terwijl ik nog meeval vergeleken met sommige mensen.
Oh en mn vrienden verwachten vaak van mij dat ik de ''leiderspositie '' inneem .
Maar dat wil ik helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 12:01
guess what
guess what is offline
men verwacht dat ik aardig ben en sociaal maar soms wil dat gewoon niet zo en ben ik een bot kutwijf. mn ouders verwachten dat ik slaag net zo als mn familie en alle mensen op school en ik hoop maar dat ik dat heb gehaald.
Oud 14-06-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 13-06-2004 @ 00:35 :
Mijn omgeving verwacht al niks meer van me
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 12:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
Van m'n vrienden: het altijd lamme feestbeest dat continue botte opmerkingen maakt
Ouders: gewoon een jongen die net wat meer feest dan een ander, maar waar het uiteindelijk wel mee goed komt.
Werk: slimme jongen met potentie die alleen iets gemotiveerder moet zijn.
Oud 14-06-2004, 15:03
rodina
rodina is offline
Van mijn vrienden lief sociaal meisje wat enorm asociaal kan zijn tegen stomme mensen. Niet subtiele opmerkingen en bladibla
Ouders lief, lui en eigenwijs.
Oud 14-06-2004, 15:06
Verwijderd
mijn werk verwacht dat ik morgen kom werken ipv op een boot rond te varen, te zwemmen en te zonnen, terwijl ik net zo goed gemist kan worden morgen.

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 15:11.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:09
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Roxane schreef op 14-06-2004 @ 16:06 :
mijn werk verwacht dat ik morgen kom werken ipv op een bood rond te varen, te zwemmen en te zonnen, terwijl ik net zo goed gemist kan worden morgen.
Bood?
Oud 14-06-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 14-06-2004 @ 16:09 :
Bood?
hehe

het wordt eens tijd voor een integratiecursus
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 18:36
blacky
blacky is offline
ik moet me alleen op mijn stage wel een beetje aan kledingvoorschriften houden zoals geen spaghettibandtruitjes, korte rokjes en teenslippers en truitjes met onwijze inkijk, maar verder moet ik gewoon dragen waar ik me goed in voel en wat vies mag worden en waarvan het ook niet heel erg is als het scheurt...das nl wel een goed idee als je met verstandelijk gehandicapten van laag niveau werkt. Die zijn nl behoorlijk sterk en soms al bedoelen ze het niet zo dus nogal hardhandig. En verder draag ik overal de kleren waar ik me op dat moment lekker in voel en wat de rest er van denkt zal me een rotzorg zijn.
Oud 15-06-2004, 19:07
Verwijderd
Ze eisen van mij altijd dat ik leuk, lief en gezellig ben en dat ben ik ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten