Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2004, 21:00
meisje833
meisje833 is offline
Ik ben al een paar weken gek op een jongen
we smsten vaak en belden vaak, hij zei lieve dingen enzo steeds maar als ik dan zei dat ik hem leuk vond draaide hij er altijd om heen en zei niet serieus wat ie van me vond, ik had zoietst van achja komt nog wel..
Nu afgelopen za hebben we gezoend, en sinds die tijd stuurt ie alleen als ik wat stuurt en stuurt ie niet meer vaak terug en helemaal geen lieve smsjes ook reageert ie bot op mij als ik bel :-(
hij zei dat het zoenen voor de lol was, want dat maakte ik uit uit een telefoongesprek, want ik vroeg of ie het leuk vond, toen zei ie "ja het was wel grappig doe het vaker bij meisjes ik ben vrijgezel dus kan dus doen wat ik wil, ik heb me afgelopen tijd netje gedragen maar normaal doe ik dat niet hoor in het weekend.." ( nou dan weet ik al wat ie dan doet..elk meisje verslinden duzz :-(
Ze vrienden zeggen dat ie erg populair is en veel meiden kan krijgen, hij is dan ook erg los met meiden en een flirter
en ik hoorde van een van ze vrienden dat hij mij dronken probeerde te voeren om me het bed in te krijgen dat zei ie zaterdag toen ik ff naar de wc was nadat we hadden staan zoenen. ik wee"t niet of het een grapje was maar vind het niet leuk.
ik probeer hem al weken serieus te overtuigen dat ik hem leuk vind en hij maakt er een spelletje van!
toen zei ik ja maar ik hoop niet dat het voor 1 keertje is want vind je leuk, toen reageerde hij er niet op , en toen ik hem belde zei hij van "ja joh we kijken wel of we nog een keer zoenen"
Nu heb ik dus afgesproken van de week en als ik dan vraag gaat het nog door zegt hij "jah we kijken wel", terwijl hij voordat we zoenden wel graag af wou spreken en nu niet meer!! teminste dat idee krijg ik want hij klinkt niet erg enthousiast, sinds we gezoend hebben klinkt ie gewoon niet zo ent
Ik heb zoiets okeej als je me niet leuk vind kunnen we dan niet gewoon vriendschappelijk afspreken ofzow
ik vind hem leuk maar ik heb zoiets dan kan het toch nog altijd wat worden als je eerst bevriend bent

ik weet niet meer wat ik moet doen hoor hij maakt me onzeker, okeej als hij me dan niet eluk vidn kan hij toch wel normaal doen en kunnen we toch wel als vrienden af spreken maar dat wil hij ook niet blijkbaar :-(

ik vind hem zo leuk en kan hem niet uit me hoofd zetten :-( wat moet ik doen hem vergeten??

xuzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2004, 21:02
Verwijderd
Volgens mij vind je 'm gewoon lekker en is hij voor de rest een klootzak.
En ik vind je behoorlijk hopeloos overkomen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 21:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
zet hem uit je kop, dit een echte player!!!

vrselijke gasten, die verdienen jouw verliefdheid niet!
Oud 08-06-2004, 21:03
Faery
Faery is offline
Vette grap, vooral doorgaan en geloven dat het goed komt! Ware liefde overwint altijd, meid.
Oud 08-06-2004, 21:51
meisje833
meisje833 is offline
ja misschien moet ik hem wel uit me hoofd zetten, maa tis zo moeilijk ben zo gek op hem
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 22:08
Fairy82
Fairy82 is offline
Je vertelt dat hij je onzeker maakt. Is dat een jongen waar je voor wilt blijven gaan ? (Ik zou dat een heel belangrijke reden vinden om die persoon minder leuk te gaan vinden. Denk ik.)

Ow, en succes.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 22:38
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Doe normaal joh, zie eens in wat voor klootzak die is en vergeet em. Alsof hij de enige is
Oud 08-06-2004, 22:52
Verwijderd
Another one bites the dust.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 05:03
CrovaX85
CrovaX85 is offline
wat een eikel.

je bent veel te goed voor die malloot. laat hem toch barsten!
zoek een jongen die echt wat in je ziet en niet zo'n halve gare
pooier die je waarschijnlijk op een lijstje zet met meiden die hij
gehad heeft om stoer te doen bij z'n vrienden enzo.

zoek een jongen die jou WEL verdient.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:05
Dark Angel
Dark Angel is offline
Wil je nou werkelijk wat met een jongen die je ZO behandelt? Waar is je waardigheid meid... laat 'm lekker stikken! Door als een hondje achter 'm aan te lopen word het echt niet beter hoor...

Niets meer afspreken, negeren, en verder met je leven.
Oud 09-06-2004, 10:27
wie?
wie? is offline
allebei een beetje dom?

hmmm sorry... maar ik zou eens nalezen wat je daar net geschreven hebt Ik denk dat je dan zelf ook wel kan bedenken dat t hopeloos is.
Oud 09-06-2004, 10:29
Verwijderd
Hey

Dit is al je zoveelste topic over die jongen..
Je kunt er maar beter vanuit gaan dat hij je niet wil, echt waar..
Het is hartstikke zonde om zo achter zo'n jongen aan te blijven lopen, uiteindelijk is het slecht voor je zelfvertrouwen, etc.
Ga veel leuke dingen doen met vriendinnen en negeer hem verder. Je loopt nu echt bestwel erg achter hem aan volgens mij en dat heeft hij door.. daarom maakt hij er zo'n spelletje van. Hij is niet echt in je geïnteresseerd.
En je hoeft hem er ook helemaal niet van te overtuigen dat je 'm leuk vindt, want dat weet hij allang, dat weet hij dondersgoed.

Hij wil waarschijnlijk niet afspreken omdat hij 1) toch sowieso al niet echt in je geïnteresseerd is, waarschijnlijk niet eens vriendschappelijk 2) ook nog eens bestwel bot is, hij kan het niet opbrengen om zich in te leven in jouw gevoelens en gewoon vriendelijk te zijn en wat te gaan drinken met je ofzo 3) hij vindt het niet fijn dat jij achter hem aanloopt, waarschijnlijk zoek je teveel contact.

Dit klinkt allemaal bestwel hard, maar ik denk dat het wel zo is. Het is denk ik niet echt een zachtaardige jongen, hij is zo van het uitsloverige enzo, tsja.. hoe moet ik dat zeggen.. Hij kan waarschijnlijk genoeg meisjes krijgen.

Nou, sterkte met hem vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten