Hey
Dit is al je zoveelste topic over die jongen..
Je kunt er maar beter vanuit gaan dat hij je niet wil, echt waar..
Het is hartstikke zonde om zo achter zo'n jongen aan te blijven lopen, uiteindelijk is het slecht voor je zelfvertrouwen, etc.
Ga veel leuke dingen doen met vriendinnen en negeer hem verder. Je loopt nu echt bestwel erg achter hem aan volgens mij en dat heeft hij door.. daarom maakt hij er zo'n spelletje van. Hij is niet echt in je geïnteresseerd.
En je hoeft hem er ook helemaal niet van te overtuigen dat je 'm leuk vindt, want dat weet hij allang, dat weet hij dondersgoed.
Hij wil waarschijnlijk niet afspreken omdat hij 1) toch sowieso al niet echt in je geïnteresseerd is, waarschijnlijk niet eens vriendschappelijk 2) ook nog eens bestwel bot is, hij kan het niet opbrengen om zich in te leven in jouw gevoelens en gewoon vriendelijk te zijn en wat te gaan drinken met je ofzo 3) hij vindt het niet fijn dat jij achter hem aanloopt, waarschijnlijk zoek je teveel contact.
Dit klinkt allemaal bestwel hard, maar ik denk dat het wel zo is. Het is denk ik niet echt een zachtaardige jongen, hij is zo van het uitsloverige enzo, tsja.. hoe moet ik dat zeggen.. Hij kan waarschijnlijk genoeg meisjes krijgen.
Nou, sterkte met hem vergeten