Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 12:58
Chris
Chris is offline
Hoe was bij jullie de sfeer in de examenzaal?

Bij ons was het behoorlijk ontspannen, beetje praten met docenten en grappen lopen maken enzo. Weinig spanning en stress.
Oud 07-06-2004, 13:01
alpha
alpha is offline
Dit kan wel op het algemene gedeelte.
Oud 07-06-2004, 13:03
alpha
alpha is offline
Bij mij was het echter vorig jaar wel ok. Je hebt bij sommige leraren als die binnenkomen een gevoel van 'o, o' en bij anderen weer een meer releaxt gevoel.
Het was best gezellig eigenlijk: een leraar zat met zijn pakje drinken te slurpen en vervolgens de halve gymzaal dubbel lag.
Oud 07-06-2004, 14:54
Verwijderd
Eigenlijk best relaxt, op sommige mensen na die heel erg aan het stressen waren. Maar er werd eigenlijk wel veel gelachen, ook met de leraren die gingen surveilleren (niet tijdens de examens natuurlijk)
Oud 07-06-2004, 15:15
Jarahh
Jarahh is offline
Mwah niet echt relaxed... en dan duurt 't ook nog uren voordat ze die verdomde blaadjes uitdelen.
'Is de envelop nog dicht?'
'Vertel maar wat er op de envelop staat...'
'Nu even aan je buurman laten zien'
'Oké dan kunnen we het openmaken'
'Mensen ik wil nog even zeggen dat jullie tot 12 uur de tijd hebben'
'Heeft iedereen die iets te dirnken wil ook een bekertje gepakt??'
Pffff....
Oud 07-06-2004, 15:35
Verwijderd
relaxt en toch ook gespannen. heel dubbel eigenlijk. maar overheersend relaxt. vooral na t eerste examen van mensen. je weet dan hoe t gaat, enzo, dus dat nieuwe is eraf./
Oud 07-06-2004, 16:29
idontcare
idontcare is offline
hmmm ja twas best gezellig bij ons in de 'zaal' we zaten niet eens in onze eigen school, omdat de aula voor het vmbo was (kdoe havo) mja.

alleen de eerste dag zaten we allemaal nog een beetje te stressen van 'oooh ik weet niks meer' weet je wel, maar daarna ging het wel. ook als er iets gebeurde ofzo dan ging iedereen beetje lachen enzo en klein beetje praten, en twas gewoon best een ontspannen sfeer.
maar ook idd dat met die envelop voorlezen, degene die in het midden voor aan zat die was steeds de 'gelukkige' en moest voorlezen wat er op stond en controleren of ie nog dicht zat, best grappig. mja twas niet zo gezellig dat ik er nog wel een keertje wil zitten ofzo blij dat het er op zit, nu maar afwachten op de uitslag
Oud 07-06-2004, 19:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons was het ook best gezellig en best relaxed. Vooral de eerste dag want toen was het zulk mooi weer en dat helpt dan ook wel een handje mee. Verder was het wel anders dan de SE's, wel een officieler tintje eraan en docenten gaan ook echt leuk met je om nu je bijna van school bent. Wel jammer dat ze daar nu pas mee beginnen.
Oud 07-06-2004, 20:13
youneman
youneman is offline
jammer dat we met havo en vwo in 1 grote zaal zaten.. legde een btje een gespannen sfeertje op de examens..
Oud 07-06-2004, 21:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
youneman schreef op 07-06-2004 @ 21:13 :
jammer dat we met havo en vwo in 1 grote zaal zaten.. legde een btje een gespannen sfeertje op de examens..
leg eens uit dan?

bij ons was de sfeer heel rustig. iedereen zat netjes en fluisterde een beetje wanneer je niet meer mocht praten (uiteraard niet meer zodra de examens af waren gelopen).
De docenten maakten grapjes en het was eigenlijk totaal niet gespannen ofzo.
Oud 07-06-2004, 22:30
youneman
youneman is offline
als je met ruim 250 (of was het nu 200) man in 1 zaal zit, en je kijkt om je heen... dan komt er toch een raar gevoel over je heen.. moeilijk uit te leggen. Maar de meeste hadden last van.. dat het toch wel errug serieus was. Terwijl de weg er naar toe juist heel relaxt ging
Oud 08-06-2004, 15:54
annetjuh
annetjuh is offline
was we; relaxed mog als enige mijn eigen plek uitkiezen omdat ik faalangst had .
wel heb ik me bij het laatste examen rotgeschrokken.
ik zat daar druk bezig met wiskunde een tabel te maken.
legt de leraar een hand op mijn schouder en vraagt of ik nog papier nodig heb (dan hoeft ie niet zo vaak te lopen over die kraak vloer)

Regels voor berichten