Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2004, 17:02
Q
Q is offline
Ik heb zo'n programma nu 3D Home Architect Professional waarin je dus huisjes kunt bouwen. Nu is alles best goed op maat te maken (al weet ik de optie niet te vinden om met de hand de cijfertjes voor de maat in te brengen). Maar goed de tekening die dus daarna gemaakt is kan worden ge-exporteerd naar bijv. autocad tekeningen. Kunnen deze dan met 3D studio max geimporteerd worden en of is er een (game)engine die je een 3D beeld kunnen geven van het ontwerp, zodat je als het ware door je ontwerp heen kan lopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2004, 21:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Autocad exporteren naar max, of vanuit max autocad meuk inladen is mogelijk ja. En er zijn vast wel Cad-loaders...moet je ven zoeken met google
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 21:55
freyk
freyk is offline
Zover ik het weet kan je dan met 3d studio max een t3d exporteren en deze importeren bij de unreal editor (ut, ut 2004, enz)
Oud 28-06-2004, 22:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
Op die manier kan je inderdaad mooi switchen tussen programma's en uit eindelijk exporterne naar een game engine

edit: ik zal eens checken of je t3d kan exporteren...hold on

Nee, dat zit er niet standaard in. Je kan wel naar .ASE exporteren en dan .ASE to .T3D converter gebruiken ( http://www.solosnake.com/main/app/asetot3d.htm )
OF gewoon de plugin downloaden, zodat je wel naar t3d kan exporteren: http://www.planetunreal.com/prefablab/miscfiles.asp

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 22:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten