Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 20:03
Bova
Bova is offline
is het normaal dat je vriendje een bericht stuurt naar zijn ex met er in schat ?????????? want ik weet niet wat ik er van moet denken
Oud 01-06-2004, 20:05
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Als ze nog gewoon goede vrienden zijn zou ik er niks achter zoeken. Sommige vrienden van mij die noemen mij ook wel is schat... zo wat dat hoefd niet iets te betekeken
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 20:08
Bova
Bova is offline
maar ze zijn dus geen vrienden en tegen mij zei die dat hij haar niet meer mocht
Oud 01-06-2004, 20:09
Stitch
Stitch is offline
ja vind ik normaal.
hoeft helemaal nix achter te zitten...als hij dr een schat vindt dan is daar nix mis mee. ik vind mijn ex ook een schat! en mijn zwager vind ik ook een schat en mijn moeder en mijn zus en mij oma en mijn buurjongen en blablablabla
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 20:10
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik noem mijn exen ook wel schat of liever.
Zo noem ik veel vriendinnen van mij.
Dus je hoeft er niet achter te zoeken

Maar verschilt opzig van ieder jongen natuurlijk
Oud 01-06-2004, 20:10
Gothic
Gothic is offline
een jongen uit mijn klas noemt iedereen schat... ligt dus helemaal aan de persoon
Oud 01-06-2004, 20:12
Stitch
Stitch is offline
Citaat:
shrekgirl!! schreef op 01-06-2004 @ 21:08 :
maar ze zijn dus geen vrienden en tegen mij zei die dat hij haar niet meer mocht
ohw...das wel een beetje raar ja!
enig idee waarom die tegen jou zou zeggen dat die haar niet meer moet en ondertussen haar nog een 'schat' noemt?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 20:14
Bova
Bova is offline
thanx ik voel me al weer wat btr
Oud 01-06-2004, 20:15
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
shrekgirl!! schreef op 01-06-2004 @ 21:08 :
Dan zou ik er toch even achteraan gaan. Opzich betekent schat niet zoveel, als ze gewoon normaal vrienden zijn. Maar als ie tegen jou zegt dat ie d'r niet mag, en tegen haar schat zegt, dan is er wel degelijk wat aan de hand..
Oud 01-06-2004, 20:16
Bova
Bova is offline
neehj maar volgens mijn en zijn vrienden zit ht heel goed tussen ons maar ik voel me nu al net lekker en ik las dit en opeens weet ik echt niet meer wat ik moet denken..
Oud 01-06-2004, 20:17
Bova
Bova is offline
maar aan de andere kant hij noemt iedereen lieverd...
Oud 01-06-2004, 20:21
Bova
Bova is offline
nouhj.....hij zeg dat hij veel van mij houd....dus ik denk dat ik gewoon weer te snel was et een conclusie.. want als er tog iets aan de hand is dan denk ik dat zijn vrienden( die ook mijn vrienden zijn) hem het een tijdje moeilijk zullen maken
Oud 01-06-2004, 20:21
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik noem mensen die ik niet moet ook regelmatig schat/lieverd/popje/droppie etc.. Aangezien ik mezelf als relatief normaal beschouw, zou je vriend dat ook vast zijn.
Oud 01-06-2004, 20:25
Bova
Bova is offline
alles zit goed mijn vriendin zegt dat hij veel van mij houd en het noit zou doen want daar is hij het type niet voor ..hijs te lief en te zorgsaam
Oud 01-06-2004, 20:31
Duifje
Duifje is offline
Ik noem mensen ook wel 'lief' enzo... zonder dat dat mn directe bedoeling is te zeggen.

Ik moet trouwens ook wel weer toegeven dat mijn vriend dat soort dingen ook wel doet met zn ex, en zij ook bij hem. Dit vind ik dan weer minder prettig. Beetje hypocriet.
Oud 01-06-2004, 21:24
Sade
Sade is offline
Dat is niet echt normaal, denk ik. Het ligt er inderdaad aan hoe je vriend met zijn ex omgaat. Als hij tegen iedereen lieverd zegt, dan ook tegen zijn ex
Oud 02-06-2004, 09:02
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als hij meer mensen schat noemt is er niks aan de hand, en als dat niet het geval is, zeg hem dat je dat niet erg leuk vind
Oud 02-06-2004, 13:07
cyntha
cyntha is offline
Ja, ik vind dat normaal. Ik heb ook een paar vrienden die me schat, lieverd, etc noemen. Zoveel wil dat woordje nou ook weer niet betekenen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:27
Verwijderd
Hangt er vanaf wat hij tegen andere mensen zegt he. Klopt de verhouding zeg maar
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:36
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
sensual schreef op 02-06-2004 @ 14:07 :
Ja, ik vind dat normaal. Ik heb ook een paar vrienden die me schat, lieverd, etc noemen. Zoveel wil dat woordje nou ook weer niet betekenen.
Precies. Een goede vriend van mij en ik spreken elkaar altijd aan met : Hey lekker ding!
Weer een ander en ik spreken elkaar met: Dag lieffie! of Hai scheet. Mijn vriend en zijn ex hebben ook nog goed contact.
Maakt niets uit toch? Zolang je je partner maar duidelijk laat merken dat hij/zij the one is en dat was je met hem/haar doet ook echt alleen voor hem/haar bestemd is is er niet zoveel aan de hand. Anders kan je overal wel wat achter gaan zoeken, is ook niet best voor je relatie. Heb een beetje vertrouwen in elkaar people...
Oud 02-06-2004, 13:37
Stefanie
Stefanie is offline
Beetje raar als hij haar niet mag en toch schat zegt...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:37
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
shrekgirl!! schreef op 01-06-2004 @ 21:25 :
alles zit goed mijn vriendin zegt dat hij veel van mij houd en het noit zou doen want daar is hij het type niet voor ..hijs te lief en te zorgsaam
Hmz... En dat die vriendin van je dat zegt is voor jou bevestiging genoeg? Waarom vraag je het niet aan hem als het je dan toch zo dwars zit? Hij is de enige die je een eerlijk antwoord kan geven. Of hij het doet is een 2e, maar daar ga je natuurlijk in de eerste instantie wel vooruit. Het blijft me opvallen dat communicatie een moeilijk woord blijft voor vele jongere mensen in relaties.
Oud 02-06-2004, 13:38
Dzjes
Dzjes is offline
Hij zegt tegen iedereen schat..nix achter zoeken dus..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 02-06-2004 @ 14:37 :
Beetje raar als hij haar niet mag en toch schat zegt...
Schijn ophouden noem je dat. Hij mag haar misschien niet meer zo erg, maar hij wil haar ook niet kwetsen en zij wil misschien nog wel vrienden blijven. Gebeurt helaas heel vaak. Maar hoeft niet zo te zijn.
Oud 02-06-2004, 13:41
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-06-2004 @ 14:39 :
Schijn ophouden noem je dat. Hij mag haar misschien niet meer zo erg, maar hij wil haar ook niet kwetsen en zij wil misschien nog wel vrienden blijven. Gebeurt helaas heel vaak. Maar hoeft niet zo te zijn.
Of hij liegt tegen zijn vriendin om haar niet jaloers te maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2004, 13:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 02-06-2004 @ 14:41 :
Of hij liegt tegen zijn vriendin om haar niet jaloers te maken?
Je hebt wel een erg achterdochtige instelling vind ik hoor... Als je elkaar een beetje vertrouwd en elkaar een beetje kent dan kan je makkelijk aan elkaar merken of het zweet uitbreekt als je ergens naar vraagt en dat de kans dus groot is dat hij liegt, of dat hij je recht in je ogen kijkend kan vertellen wat er aan de hand is.
Oud 02-06-2004, 15:52
Bova
Bova is offline
hij zegt nu net dat hij haar leuk vind en dat dat moet kunnen maar daar ben ik het zelf niet mee eens...dit zei hij trouwens tegen een vriendin en niet tegen mij
Oud 02-06-2004, 16:53
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
zei hij dat hij zijn ex leuk vind? in de zin van verliefd zijn? dan kan dat zeker niet!
weet je zeker dat die vriendin de waarheid spreekt?
als ik jou was zou ik het aan hem zelf vragen en als hij serieus gevoelens heeft voor zijn ex moet je de eer aan jezelf houden.
even tussendoor... hoe lang heb je al met je vriend?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 17:18
Charm
Charm is offline
Citaat:
shrekgirl!! schreef op 02-06-2004 @ 16:52 :
hij zegt nu net dat hij haar leuk vind en dat dat moet kunnen maar daar ben ik het zelf niet mee eens...dit zei hij trouwens tegen een vriendin en niet tegen mij

huh?? hij vind haar leuk leuk?!
aii... das niet goed hoor
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:25
Bova
Bova is offline
ik heb 5 weken met hem...en mijn vriendin spreek zeker de waarheid
Oud 02-06-2004, 18:28
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nej ik vind dat niet normaal en zeker niet als ze geen vrienden zijn maar dat lijkt me logisch...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:43
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
vraag het eerst aan hem... misschien geeft ie het wel toe (aangezien hij vind dat het moet kunnen) en dan zou ik het echt uit maken als ik jou was!!!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 12:26
Tox
Tox is offline
ja ik vind dat opzich wel kunnen, maar hoe ben jij er eigenlijk achter gekomen? toch niet zo'n iemand die de smsjes van haar vriendje checked.
Oud 03-06-2004, 12:40
Fuzzly
Fuzzly is offline
Hier zit ik ook mee te puzzelen met me beste vriendin, van of ze me leuk vind of leuk leuk
In het begin lijkt het duidelijk...lees het steeds meer....vaaaaaag

Maar als hij haar leuk vind...dumpen....cheating aint allowed
Oud 03-06-2004, 13:52
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
Citaat:
Tox schreef op 03-06-2004 @ 13:26 :
ja ik vind dat opzich wel kunnen, maar hoe ben jij er eigenlijk achter gekomen? toch niet zo'n iemand die de smsjes van haar vriendje checked.
blijkbaar is dat nodig, want anders was ze er waarschijnlijk nooit achter gekomen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 22:06
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
shrekgirl,
laat weer s wat van je horen, ben wel benieuwd hoe het nou is afgelopen...?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:50
The PyroPath
The PyroPath is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-06-2004 @ 14:51 :
Je hebt wel een erg achterdochtige instelling vind ik hoor... Als je elkaar een beetje vertrouwd en elkaar een beetje kent dan kan je makkelijk aan elkaar merken of het zweet uitbreekt als je ergens naar vraagt en dat de kans dus groot is dat hij liegt, of dat hij je recht in je ogen kijkend kan vertellen wat er aan de hand is.
]

motion seconded
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 12:16
snoodaard
snoodaard is offline
Waar de neuk zijn nóu weer m'n reply's, sensuur is maar tot op zekere hoogte grappig.
Oud 07-06-2004, 09:57
Tox
Tox is offline
Citaat:
lindaxxxies schreef op 03-06-2004 @ 14:52 :
blijkbaar is dat nodig, want anders was ze er waarschijnlijk nooit achter gekomen
als zoiets al nodig is is er volgens mij geen gezonde basis van vertrouwen
Oud 07-06-2004, 20:12
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
Citaat:
Tox schreef op 07-06-2004 @ 10:57 :
als zoiets al nodig is is er volgens mij geen gezonde basis van vertrouwen
daar heb je misschien wel gelijk in, maar het is denk ik meer zoiets van 'zekerheid' hebben.
als ze er pas na jaren achter komt, denk ik dat ze had gewild dat ze gewoon in zijn telefoon had gekeken
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 22:27
Bo
Bo is offline
Ik vind het niet normaal dat hij zulke berichten aan zijn EX stuurt. Als hij dan toch zo nodig contact wil onderhouden via de sms, doe het dan op een neutrale manier maar laat de kusjes en kootsnaampjes achter wegen..

Het is toch zijn ex? Waarom stuurt hij haar berichten? Waarom noemt hij haar schatje?

Ik zou mezelf bestoken met zulke vragen en heel achterdochtig zijn. Ik ben een jaloers type , dus ik zou het absoluut niet leuk vinden.

Ik weet niet of ik hem zou laten merken dat het me irriteerd. Het is mijn probleem dat ik jaloers ben. Maar ik zou het wel in de gaten houden. En als hij haar zulke berichten blijft sturen zal ik daar zeker wat van zeggen.

Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 22:30.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 00:06
AngelLena
AngelLena is offline
Communicatie blijft heel moeilijk dus. Ik lees het alweer. Ja klinkt heel bot, maar ik word er zo onderhand een beetje moedeloos van dat alles maar via via moet gaan en als je dan eens vraagt van: Goh, heb je het hem zelf al eens gevraagd? Dan wordt je schaapachtig aangekeken met een blik van: domme doos, alsof hij de waarheid gaat vertellen. Nou als je al van die instelling bent, kap er dan maar meteen mee. Zonder communicatie is er geen relatie. Maar stel je voor dat ie liegt hoor ik die mensen al denken: nou dat merk je snel genoeg, je kan dan iig niet zeggen dat je het had kunnen weten want je hebt het hem gevraagd en je mag er in een relatie toch vanuit gaan dat je eerlijk tegen elkaar bent maar er zijn idd gevallen tussen die dat niet zijn, in dat geval is het gewoon een zak die je niet waard is, zoek je maar een ander.
Oud 08-06-2004, 10:11
Dinootje
Dinootje is offline
Nee dat is niet normaal !.

Ik heb nu precies het zelfe mee gemaakt, hij bleef aan zijn ex zitten. Hij wilde niet veranderen en wilde ook zijn ex niet kwijt.
Heb het om die reden uitgemaakt. Hij kan niet kiezen tussen mij en zijn ex.
Heb het gedoogd dat gesms en dat geflirt onder mijn gezicht. En zie waar het is gestrand.
Pik het niet !
Reageren

Regels voor berichten