Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
video-out: kan je camera op tv aansluiten en op de tv je foto's bekijken
|
Verwijderd
|
Hema heeft nu een goedkope digicam voor 129 euro (een olympus) specs kan je denk ik wel op www.hema.nl vinden.
|
![]() |
|
![]() |
op www.sweex.nl zag ik dr een staan met 3.2 megapixel
2000x1500 resolutie inclusief nog wat shit voor ook 140 in een of andere winkel 5 Megapixels Digitale Camera DC5001 ARTIKELNUMMER: JB000110 De Sweex Digitale Camera DC5001 is met zijn 5 megapixels en vele extra’s ideaal voor iedereen die verzekerd wil zijn van mooi plaatjes! De camera is namelijk niet alleen standaard uitgerust met een 1.6” TFT scherm en 4 keer digitale zoom. Ook beschikt u met dit apparaat over een hoogwaardige CCD sensor, automatische witbalans en automatische belichting. Zelfs bij weinig daglicht, weet u dan ook zeker dat uw foto’s helder en goed belicht zullen zijn! Het interne geheugen bedraagt 16 MB, wat verder uit te breiden is met behulp van Secure Digital of Multi Media kaarten (SSD/MMC).Adviesverkoopprijs inclusief BTW: € 149,95Adviesverkoopprijs inclusief BTW:€ 149,95 Specificaties · 3,2 megapixels · Geïnterpoleerd naar 5 megapixels · CCD Sensor · 4x Digital Zoom · 16 Mb intern geheugen · 5D Memory Card Support · 1.6” TFT beeldscherm · Ingebouwde Speaker · Foto resolutie max. 2048 x 1536 · Video resolutie: 160 x 120, 320 x 240, 640 x 480 · Automatische witbalans · Automatische belichting, ISO 100-400 · USB 1.1 interface · Compatibel met Win 98SE/2000/XP en Mac OS 9.x en hoger · 2x AA Alkaline batterij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ja voor 200euro kan je ook wel een goede camera krijgen.....(http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/124901/7098570.html)
Maar ik wil niet een camera boven de 100euro. Bedankt voor jullie reply's! |
![]() |
|
![]() |
trust is iig erg slecht volgens mijn concacten
Dr staat trouwens een leuk dingetje bij de lidl vanaf vandaag http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/page...gitale_camera_ ![]() 5.0 Megapixel digitale camera Hoogwaardige 1/1.8"CCD-Sensor voor een perfecte fotokwaliteit 128 MB SD-geheugenkaart • vermogen: 2.560 x 1.920 dpi optische zoomlens van 35 x 105 mm. • 6-voudige digitale zoom 3-voudige optische zoom • stevige aluminium behuizing Playback mode voor het terugkijken van foto's Movie Mode voor het opnemen van film met geluid (max. 3 min.) bijgeleverde software: USB drive, MGI Photo Suite en Photo Vista incl. o.a. USB kabel, video kabel, adapter, handboek 250 eurootjes volgens mij is dit wel een aardig dingetje of niet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |