Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2001, 20:52
hallo wie hier doet natuur en gezondheid en wat zijn jullie reacties daarop ik wil namelijk wel n+g gaan doen, maar wil wel graag reacties van anderen horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2001, 16:21
igfy
igfy is offline
Ik ben net met NG begonnen, ik zit in VWO 5.
Vorig jaar had ik veel meer algemene vakken, en het valt me op dat je nu veel meer moet rekenen dan vorig jaar. Je moet bij vakken als wiskunde en scheikunde ook wel een beetje inzicht hebben. En voor biologie moet je best wel veel leren... en allemaal in een keer, maar al je je er voor interesseerd is het wel heel leuk. Verder bevalt het me wel.. De resultaten zijn goed, voor zover ik die al heb. en morgen begint de eerste proefwerkweek. Het is een hoop leren. Maar ik vind het wel beter dan al die talen en economie..
Oud 04-11-2001, 16:40
juppeltje
juppeltje is offline
jopsie!
ik zit in 6 vwo. met N en G en met natuurkunde 2 scheikunde 2 en latijn. Dus eigenklijk wilde ik ng nt doen, maar ja dat heb je geen gym en bovendien is bio lekker handig om te hebben, ehmm. het bevalt me prima op school enne,. ik vind toch wel dat ng het ideale profiel is. je kunt ervoor kiezen ehm meer b vakken erin te gooien in je vrije deel ( zoals ik ) maar als je een a-er bent, nou dan kies je een paar extra talen ofzo. het is handig als je al een beetje weet welke richting je op wilt. nl gezondheidszorg, of echt de technische vakken. denk er dan wel aan dat je voor sommig opleidingen wiskunde b2 nodig hebt! suc9+ dan maar met uitkiezen
Oud 04-11-2001, 19:09
Verwijderd
ik zit nu in 6vwo. Ik doe ook n&g, met scheikunde 2 want dat vind ik onwijs leuk...k ga volgend jaar ook scheikunde studeren. maargoed, ik heb ervoor gekozen omdat ik gewoon een beta-iemand ben. Vakken als geschiedenis, aardrijkskunde en eco vind ik echt helemaal nix. En verder hou ik van veeeeeeeel vrije tijd dus ik heb m'n vrije deel niet helemaal volgegooid zoals degene hier boven mij. Nou tsja.....n&g is gewoon een leuk profiel...

-x-

Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten