![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zal je raad meschien beter opvolgen thx in ieder geval |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maargoed dit topic mag een vette close op want ja laat maar |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Yup. En het voordeel van een vriendenkring is dan ook dat je een hoop leuke dames tegenkomt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dus als ik iemand probeer te versieren merken de meisjes al direkt mn gestuntel op ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als je meegaat als chaperone.. dan zien zij dat vaak als dé ideale gelenheid om helemaal geen rekening met jou te gaan houden. ![]() ![]()
||
Citaat:
maar ff: jeuh, maagd zijn is dus nu ook een nieuw hokje... wat maakt het nou uit? zelfs mensen die al een paar jaar seks hebben kunnen nog zo onervaren zijn als wat.... AAARGH! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het nadeel van maagd zijn is natuurlijk de eeuwige onzekerheid. Zal iemand mij ooit leuk genoeg vinden? Ik ben al 17, waar blijft de ware Jacob(a) nou? En je zit er altijd stilletjes bij als je vrienden over seks praten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben juist blij dat ik nog maagd ben. Ik moet er echt niet aan denken dat ik met m'n ex naar bed was geweest... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet wat je bedoelt dude. Ik heb er zelf ook heel erg mee gezeten. Mijn eerste relatie was toen ik net 18 was. En ik heb vrienden van 20 die nog nooit met een meisje gezoend hebben uberhaupt... Allemaal gigantisch laag zelfvertrouwen... En je denkt dan ook nog zoiets van: Damn daar gaan mn tienerjaren..Alles verknoeit.. Je ziet de ene na de andere lozer die allemaal chicks scoren, en zelf krijg je niks.. je durft niet eens een onbekende aan te spreken.. Dat laatste denkik nog steeds btw, Maar heb sinds die eerste relatie 5 relaties gehad. en ben geen maagd meer. (sinds 31 december 2003 Dus toen was ik bijna 20)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou dat eerste alleen iets genuanseerder zeggen... Niet iedereen kan weten hoe het is en dat kan je andere niet kwalijk nemen... ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kloosterleven Ninnoc | 35 | 04-09-2005 20:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mevr. Hirsi Ali lautie | 500 | 25-01-2005 17:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Religie is de oorzaak veel problemen en zou daarom verboden moeten worden.. Buskruitje | 204 | 22-01-2005 01:32 |