Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er is geen manier om het mooi te brengen zonder dat ze 't niet uitmaakt. Er is geen manier om er onderuit te komen. Kan je 2 dingen doen; of als een laffe loser gedragen of niet en te laten zien dat er nog iets goeds in je zit en je leven proberen te beteren. Je weet zelf ook dat het niet vertellen gewoon fout is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je het niet vertelt en toch met de relatie doorgaat, dan heb je een op niets gebaseerde relatie, want in een relatie is het toch wel nodig om alles op zich van elkaar te mogen weten. Het is nergens voor nodig om alles van je ex te mogen weten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oke. Hij heeft drie opties: - Niet vertellen, niets doen, en dus een kutrelatie hebben - Wel vertellen, relatie kwijtraken, en haar ontzettend kwetsen - Niet vertellen, uitmaken, relatie kwijtraken, zonder haar te kwetsen Hoe kom je er bij dat het beter zou zijn om haar wél te kwetsen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waarom vindt je dat het in dit geval belangrijk is om eerlijk te zijn? Gewoon in het algemeen omdat dat nu eenmaal zo hoort of heb je er ook nog een reden voor? ![]() Ik heb zelf geen ervaring me thet haten van exen, maar het lijkt mij bijzonder onprettig. Dan ga je je toch alleen maar nóg slechter voelen, omdat je zo dom was om verliefd te worden op iemand die zo vreselijk is? Ik zou mezelf dat nooit kunnen vergeven. Dan kun je beter eerst een maandje verdrietig zijn en er dan maar vanaf zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar eigenlijk zou ik het ook willen weten als mijn vriend vreemdgegaan was en het daarom uitmaakt. Maarja, wie ben ik.
||
Citaat:
@ TS: Snijd je kloten af, en geef die aan haar. "mijn kloten zijn van jou, dus voortaan blijf ik je trouw".. ofzo.
|
Gutgut, wat zijn we weer serieus.
Ik ivnd dat je het haar moet vertellen. Je kunt alleen maar hopen dat ze het je vergeeft. Je moet haar laten voelen hoe zeer het je spijt. Beter advies kan ik je ook niet geven. Ik kan je echter wel vertellan dat als je tegen haar liegt, dat dat je dan nog heel lang blijft achtervolgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je gaat niet vreemd als je net hebt met een meisje waar je helemaal hotel de botel van bent,
kortom, uitmaken ![]() en als je echt om haar geeft dan heb je lekker haar vertrouwen verpest op deze manier, way to go ![]() maar domme actie ![]()
|
je bent een lul, echt waar.... hoe in godsnaam kan je dit nou doen?!
ik hoop dat ze het uitmaakt, thats for sure en liegen gaat je niet helpen, als je heel heel heel veel geluk hebt misschien.. echt.. ik snap er echt niets van... maargoed, dat zal wel aan mij liggen ![]() Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 13:12. |
![]() |
|
Ik vind dat Maarten gelijk heeft, en niet Sarah. Je moet zoiets gewoon vertellen. Misschien vergeeft ze het hem wel, en kan de relatie worden voortgezet. Dat zul je nooit weten als je het niet vertelt en om 1 of andere vage reden het uitmaakt, die haar net zo zal kwetsen. Ik denk trouwens dat het ook op zal vallen, het na de vakantie in een warm oord uitmaken, omdat het 'niet zal werken'. Dat meisje is ook niet achterlijk, en zal ongetwijfeld vragen of hij daar iets in dat oord gedaan heeft.
Die andere exen zijn vreemdgegaan en hebben misschien nooit spijt betuigd, dat is deze jongen wel van plan. Een meisje zit er net zoveel mee, als het uitgaat, om de zogenaamde reden dat het toch niet zou werken. Dan wordt het misgaan van de relatie ook meer naar haar toe geduwd, terwijl de jongen nu toch echt verkeerd bezig is geweest. En serpentoflight, begroet haar, knuffel haar, zoen haar, laat merken hoe blij je bent haar weer te zien en ga dan ergens op een rustige plek vertellen wat je hebt gedaan. Blijf rustig en laat zien dat je er spijt van hebt.. Ook al maakt ze het uit, dan weet ze in ieder geval wel dat jij het nog wilde proberen omdat je haar echt leuk vind, iets wat ook goed is voor haar zelfvertrouwen na deze klap en haar exen. Ik wens je heel veel succes, en denk eraan..eerlijkheid duurt het langs!! Succes, liefs |
![]() |
|
![]() |
ik sluit me bij groovy aan.
Zo hoorde ik van de vakantie nog waarom iets niet van de grond was gekomen 4 jaar geleden, gewoon omdat ie nooit verliefd op me is geweest. Destijds heeft ie dat wel beweert, en dat 't niet aan mij lag blabla. M'n gevoel toen zei me al dat dat niet klopte. En nu ik alsnog de waarheid hoorde, was dat eigenlijk alleen maar fijn. Daar kan je makkelijker vrede mee hebben. Eerlijkheid duurt 't langst. |
![]() |
|
^ heeft gelijk...
Ik zou ook niet 'verder' kunnen als ik zo'n gigantisch schuldgevoel zou hebben. Je kunt het verzwijgen maar uiteindelijk komt ze er waarschijnlijk toch achter dat er íets niet goed zit. Zo snel mogelijk de waarheid zeggen want hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
vreemdgaan is goed voor relaties... als het saai wordt, maakt het dat weer spannend, als je te weinig ervaring hebt, kan je nieuwe dingen leren van iemand anders... en er zijn zoveel pluspunten aan te vinden
![]() mits je het tegen niemand zegt... dan ben je gewoon een idioot...
||
Citaat:
![]()
|
Mond houden.
Zeker als je weet dat je met haar verder wilt. T klinkt maybe cru, maar ik zou (heb) het zelfde doen. Je helpt er niemand mee: Zij heeft verdriet en dumpt je Jij word gedumpt en hebt dan verdriet... En ook dit klinkt een beetje verkeerd: Maar op vakantie gebeuren die dingen gewoon veel sneller. En daarbij, jullie hadden pas sinds kort wat. Als je nu zou spreken over een periode van 2 jr ofzo, dan zou het wel wat veranderen, maar gewoon niets zeggen. ![]()
|
Vertellen...
Dan heb je nog énige kans. Als je gewoon eerlijk verteld wat er is gebeurt en dat je nog heel veel van haar houdt etc. Als je het verzwijgt en ze komt er later achter (en ze komen er bijna altijd wel achter via vrienden of vriendinnen) dan maakt ze het helemaal uit omdat je niet alleen vreemdgegaan bent maar 't ook nog eens verzwegen hebt.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mensen ik heb het haar gisteravond eerlijk verteld ,en ga strax naar haar toe. Ze wil me nog een kans geven zei ze gisteravond ,omdat ze me gewoon weg niet kwijt wil.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor de goede raad. Ik doe dit echt never weer ik ben gister gewoon aan het braken geweest en er ziek van geweest wat ik haar aangedaan heb. Ik mag echt van geluk spreken dat ik haar nog steeds mijn meisje kan noemen !!! THNX 4 ALL!!!! |
![]() |
|
ik ben ook door een dame gezoend toen we 2 jaar verkering hadden. ik heb het geprobeerd te verzwijgen omdat ik me er schuldig onder voelde en ik de relatie niet kapot wilde maken. Maar toen ze erachter kwam was het gedaan. We hebben het daarna nog een jaar volgehouden maar hebben er samen een punt achter gezet. Vreemdgaan maakt je relatie kapot of je het nu eerlijk verteld of niet.
Ik zou het gewoon eerlijk vertellen, dan weet ze iig zeker dat je eerlijk bent en dan kan ze je nog enigsinds 'vertrouwen'. Vreemdgaan is de grootste fout die je kan maken, erger dan haar verjaardag vergeten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afstandsrelatie na 7 maand.. ( nu uit ) daaan050 | 11 | 02-03-2015 16:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Vrije tijd |
GP van VS bartke518 | 256 | 01-07-2005 20:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Emptiness Diary of Dreams | 29 | 16-12-2004 17:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |