Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2004, 06:31
serpentoflight
serpentoflight is offline
ik heb nu ongeveer 1,5 maand een relatie met een meisje,
maar ben nu net terug van vakantie.
en zei nog niet maar we hadden net 3 weken wat met elkaar toen we op vakantie gingen.
Nu ben ik op vakantie vreemdgegaan met een ander meisje.
Ik voel me hier nu zwaar schuldig over, en weet niet meer wat ik moet doen.
Want als ik het haar vertel dan maakt ze het uit want haar vorige exen waren ook vreemdgegaan,
ik snap niet hoe ik het heb kunnen doen ik ben er zelf ook erg tegen.
En dat meisje waar ik mee gegaan ben die heeft ook gewoon een vriend, en die heeft het er blijkbaar helemaal niet moeilijk mee enzow.
Maar ik kan het wel voor haar verzwijgen en gewoon vergeten denk ik.
Het stelde verder nix voor het betekende nix.
ik weet wel dat ik zoiets nooit meer doe of moet ik t toch vertellen hoewel ik dan zeker weet dat ze het uitmaakt.

graag een serieus antwoord .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2004, 06:43
Marcade
Marcade is offline
Er zijn hier al eerder soortgelijke topics over geweest met ellenlange replies.

Als jij denkt dat 't 't beste is om 't te verzwijgen om je relatie te redden, moet je dat doen.

Persoonlijk zou ik 't niet kunnen omdat 't daarmee mijn schuldgevoel niet weg zou nemen. Als ik vreemd zou zijn gegaan zou dat voor mij een teken zijn dat blijkbaar dat meisje waarmee ik een relatie heb, niet voldoende voor me is en dat ik nog niet toe ben aan een relatie met haar.

Daarnaast; het verzwijgen is best egoistisch. Als zij vreemd zou gaan, zou jij dan ook liever willen dat ze het verzwijgt? Als jij het beste voor haar wilt, zou jij dat dan nog steeds zijn voor haar terwijl je binnen 4 weken in een relatie al vreemd bent gegaan?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 06:49
serpentoflight
over mijn gevoelens voor haar hoef ik niet te twijfelen, dat zit wel goed.
want ik voel me niet voor niets zoo klote nu als ze me nix interreseerde dan zouw ik t ook niet zo erg vinden.

en over het verzwijgen jaa denk wel dat dat t beste is vind ik wel moeilijk maarja heb ik wel verdient dan voel ik me maar rot voor een tijd.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 07:02
Loesje
Loesje is offline
Ik vind dat je vreemgaan nooit mag verzwijgen. Iemand voorliegen in een relatie is nooit fijn! En als ze je dan niet meer wil heeft ze groot gelijk. Vreemdgaan is dom en stom!! En daar moet je gewoon eerlijk in zijn, stel dat het later uitkomt dat is het helemaal niet meer te overzien
Oud 13-08-2004, 07:10
serpentoflight
later uitkomen zal t nooit doen want ik ken haar niet en voor de rest weet niemand het en ze kwam ga nie bij mij uit de buurt dat meisje

en misschien is t ook wel terecht als ze t uitmaakt als ik het haar vertel
ik weet ook dat ik dom ben geweest en ik vind me zelf nu dus ook een enorme stomme eikel
en echt baal er zoow van dit heb ik nooit gewilt snap ook niet waarom ik het gedaan heb want ik ben
er altijd op tegen geweest nu nog steeds en doe het ook nooit weer.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 07:23
Sade
Sade is offline
Vertellen, het komt namelijk hoe dan ook ooit een keer uit. En dan maar afwachten wat ze met die informatie doet. Als ze het uitmaakt, eigen bult, dikke schuld.
Oud 13-08-2004, 07:25
serpentoflight
ok iedereen vind dus blijkbaar dat ik t moet vertellen dan zal dat dus wel moeten maar hoe moet ik zoiets dan vertellen zodat ik haar ervan kan overtuigen dat ik er echt spijt van heb en t nooit weer zal doen wat ik echt nooit zou doen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 07:28
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
serpentoflight schreef op 13-08-2004 @ 08:25 :
ok iedereen vind dus blijkbaar dat ik t moet vertellen dan zal dat dus wel moeten maar hoe moet ik zoiets dan vertellen zodat ik haar ervan kan overtuigen dat ik er echt spijt van heb en t nooit weer zal doen wat ik echt nooit zou doen
Je dacht 3 weken geleden ook dat je 't nooit zou doen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 07:31
serpentoflight
da klopt maar nu ik weet hoe het voelt als je zoiets doet zoo kut als ik me drover voel wil ik nooit meer en tis ook niet zo dat t van mij uitging

dat meisje heb ik wel 20 keer gezegt dat ik een vriendin had en zei ook een vriend dus ik d8 van ok daar hoef ik dus nix van te vrezen dat ze iets gaat proberen .

ok dit praat t niet goed weet ik t is nog steeds enorme kutstreek van me

maar hoe kom ik hieruit zonder dat ik me meissie verlies ik weet t niet meer ik kan van me leven ook zon tering puinhoop maken damz
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 07:46
HenkMul
HenkMul is offline
Als je er als twintigjarige een dergelijke onvolwassen, onzekere en lamlendige houding op nahoudt, vraag ik me af of je uberhaupt wel aan een relatie moet beginnen, o grote serpent!

Henk Mul !
Oud 13-08-2004, 07:51
serpentoflight
ik ben 19 datum is verkeert sorry maar het is inderdaaad heel stom van me maar nu wil ik gewoon goeie raad hebben wat ik nu moet doen want ik weet het niet meer
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 07:55
hodelahitie
hodelahitie is offline
Vreemdgaan is sowieso al fout, dus vind ik dat je haar helemaal niet waard bent. Als je nog niet eens 1,5 maand trouw kan zijn, hoe moet dat dan met de rest van de relatie? En dan hebben we het niet eens over je gevoelens. Als je haar echt leuk vindt, had je het al niet gedaan.

Dus jij bent al fout, en als je het verzwijgt doe je ook nog eens egoïstisch en ben je al helemaal niet te vertrouwen. Een relatie draait toch ook op vertrouwen... Wat voor relatie zou je dan toch hebben als dat er al niet is.

En dan is er nog een kans dat ze het van anderen kan horen en dat is nog fouter.

Je moet het dus wel zeggen omdat je anders zo stom bezig bent.

Als je het toch verzwijgt, hoop ik dat je veel last krijgt van je schuldgevoel
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 07:55
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
serpentoflight schreef op 13-08-2004 @ 08:51 :
ik ben 19 datum is verkeert sorry maar het is inderdaaad heel stom van me maar nu wil ik gewoon goeie raad hebben wat ik nu moet doen want ik weet het niet meer
De goede raad heb je al gehad. Zeg het tegen d'r.

Er is geen manier om het mooi te brengen zonder dat ze 't niet uitmaakt. Er is geen manier om er onderuit te komen.

Kan je 2 dingen doen; of als een laffe loser gedragen of niet en te laten zien dat er nog iets goeds in je zit en je leven proberen te beteren.

Je weet zelf ook dat het niet vertellen gewoon fout is.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:01
serpentoflight
echt ik heb er zo veel spijt van dat ik dit gedaan heb tis gewoon weer is allemaal lekker fucked up ik krijg t altijd voor mekaar om er een zooitje van te maken
maarja eigenschuld dikke bult denk ik he
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:07
Verwijderd
Als je vreest dat iemand iets bij jou probeert, bewijs je daarmee dat je op dit moment niet toe bent aan een relatie. Dat kan iets zeggen over je gevoelens voor je vriendin, namelijk dat het allemaal nog niet zo diep zit. Maar misschien ook dat je er sowieso niet aan toe bent en je niet goed kunt binden.

Wanneer je echt van iemand houdt, heb je namelijk geen behoefte aan anderen en kun je ze dus ook makkelijk weerstaan. Dan maakt het niet uit of iemand iets bij jou probeert.

Ik ben er ook voor dat je het vertelt en dan is het aan haar of ze jou vergeeft.

Sterkte iig.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:10
serpentoflight
en hoe kan ik dit dan t beste vertellen zei komt zondag thuis van vakantie hoe moet ik dan tegen haar beginnen als ik haar zie gelijk niet zoenen of dat eerst wel en hoe moet ik dan beginnen te vertellen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:31
serpentoflight
nou mensen in ieder geval bedankt voor de adviezen ik ga t vertellen en ik zie wel hoe het loopt

thnx 4 all
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:45
Verwijderd
Als je toch al zeker weet dat zij het uit gaat maken, kun je het ook zelf uitmaken zónder haar te vertellen dat je vreemd bent gegaan. Vertel maar iets van 'ik denk dat het niet gaat werken' of zoiets vaags. Op die manier hebben jullie geen leugenachtige relatie (want geen relatie) en hoef je haar niet te kwetsen. Als haar vorige exen ook al vreemd gingen is ze wss best onzeker daarover, het zou toch fijn zijn als ze dan nu eens een trouwe ex denkt te hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:46
Maarten
Maarten is offline
Het is inderdaad het beste dat je het vertelt, je kan het gewoon niet maken om verder te gaan alsof er niks aan de hand is. Dat is gewoon zo lullig.

Hoe je het het beste kan brengen weet ik niet, maar ik denk dat het voor het resultaat niet veel uitmaakt.

Ze zal zoiezo enorm verdrietig worden en wat ze vervolgens zal doen hangt niet heel erg af van hoe je het brengt tenzij je het superlomp brengt uiteraard.

Sarah: Dan lieg je ook. Dan kan je het net zo goed niet vertellen en met de relatie doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 13-08-2004 @ 09:46 :

Sarah: Dan lieg je ook. Dan kan je het net zo goed niet vertellen en met de relatie doorgaan.
Nee, dan lieg je niet, dan verzwijg je alleen. Hij denkt immers echt dat een relatie die zij gaat uitmaken, niet gaat werken
Als je het niet vertelt en toch met de relatie doorgaat, dan heb je een op niets gebaseerde relatie, want in een relatie is het toch wel nodig om alles op zich van elkaar te mogen weten. Het is nergens voor nodig om alles van je ex te mogen weten.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:52
Maarten
Maarten is offline
Nou ik vind die vorm van verzwijgen ook liegen hoor.

Je kiest er bewust voor om iets niet te zeggen en je beweert dat de relatie mis zal lopen door een fout die jij maakt maar je legt in principe dan de schuld bij haar. Namelijk: Hoe jij denkt dat zij met het voorval zal omgaan en je zegt dan dat je denkt dat het niet zal werken.

Als zij vraagt, waarom zal het niet werken. Wat moet je dan zeggen? Dan lieg je gewoon.

Want het werkt gewoon, tenzij je de vreemdgaan-factor in het spel brengt die haar zeer waarschijnlijk de relatie doet beeindigen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 13-08-2004 @ 09:52 :
Nou ik vind die vorm van verzwijgen ook liegen hoor.

Je kiest er bewust voor om iets niet te zeggen en je beweert dat de relatie mis zal lopen door een fout die jij maakt maar je legt in principe dan de schuld bij haar. Namelijk: Hoe jij denkt dat zij met het voorval zal omgaan en je zegt dan dat je denkt dat het niet zal werken.

Als zij vraagt, waarom zal het niet werken. Wat moet je dan zeggen? Dan lieg je gewoon.

Want het werkt gewoon, tenzij je de vreemdgaan-factor in het spel brengt die haar zeer waarschijnlijk de relatie doet beeindigen.
Grr.
Oke.
Hij heeft drie opties:
- Niet vertellen, niets doen, en dus een kutrelatie hebben
- Wel vertellen, relatie kwijtraken, en haar ontzettend kwetsen
- Niet vertellen, uitmaken, relatie kwijtraken, zonder haar te kwetsen

Hoe kom je er bij dat het beter zou zijn om haar wél te kwetsen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 09:02
Maarten
Maarten is offline
Bij de derde optie kwets je haar ook, maar wel minder denk ik.

Ik vind dat het belangrijk is om eerlijk te zijn... zoiezo als je met een kutreden komt om een relatie uit te maken zal ze meer aan je blijven hangen omdat ze niet iets heeft om je voor te haten of te denken wat een rotzak daar wil ik niks meer mee!

Dit is mijn persoonlijke ervaring tenminste
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 13-08-2004 @ 10:02 :
Bij de derde optie kwets je haar ook, maar wel minder denk ik.

Ik vind dat het belangrijk is om eerlijk te zijn... zoiezo als je met een kutreden komt om een relatie uit te maken zal ze meer aan je blijven hangen omdat ze niet iets heeft om je voor te haten of te denken wat een rotzak daar wil ik niks meer mee!

Dit is mijn persoonlijke ervaring tenminste
Ja oke, een relatie op directe of indirecte wijze beeindigen zonder iemand te kwetsen is niet zo mogelijk

Maar waarom vindt je dat het in dit geval belangrijk is om eerlijk te zijn? Gewoon in het algemeen omdat dat nu eenmaal zo hoort of heb je er ook nog een reden voor?

Ik heb zelf geen ervaring me thet haten van exen, maar het lijkt mij bijzonder onprettig. Dan ga je je toch alleen maar nóg slechter voelen, omdat je zo dom was om verliefd te worden op iemand die zo vreselijk is? Ik zou mezelf dat nooit kunnen vergeven. Dan kun je beter eerst een maandje verdrietig zijn en er dan maar vanaf zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 09:09
Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Maar waarom vindt je dat het in dit geval belangrijk is om eerlijk te zijn? Gewoon in het algemeen omdat dat nu eenmaal zo hoort of heb je er ook nog een reden voor?

Ik heb zelf geen ervaring me thet haten van exen, maar het lijkt mij bijzonder onprettig. Dan ga je je toch alleen maar nóg slechter voelen, omdat je zo dom was om verliefd te worden op iemand die zo vreselijk is? Ik zou mezelf dat nooit kunnen vergeven. Dan kun je beter eerst een maandje verdrietig zijn en er dan maar vanaf zijn.
Ik weet niet, ikzelf zou zoiezo eerlijk zijn omdat ik het niet met me zou kunnen dragen. Ik zou er kapot van gaan als ik het niet vertelde. Daarnaast vind ik het gewoon belangrijk om de waarheid te vertellen. Ik hou gewoon absoluut niet van liegen en mensen wat voorhouden.

Tjah, ik heb dus ook geen ervaring met het haten van exen maar mij lijkt het vrij prettig als je er over heen wilt komen maar als je er eenmaal overheen bent dan heb je spijt en denk je wat heb ik ooit in zo een rotzak kunnen zien. Misschien heb je gelijk en dat ik het eerste dan nog prefereer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2004, 09:33
Marcade
Marcade is offline
Sarah; als iemand een relatie beeindigt, is 't wel zo eerlijk om (proberen) te zeggen waarom.

Het is een beetje vreemd als de topicstarter een relatie beeindigt terwijl hij nog stapel verliefd op d'r is. Dat word dan heel erg moeilijk uitleggen voor hem.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 10:29
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-08-2004 @ 10:33 :
Sarah; als iemand een relatie beeindigt, is 't wel zo eerlijk om (proberen) te zeggen waarom.

Het is een beetje vreemd als de topicstarter een relatie beeindigt terwijl hij nog stapel verliefd op d'r is. Dat word dan heel erg moeilijk uitleggen voor hem.
Dan zegt-ie: "ik ben nog niet toe aan een echte relatie". En dan is het in mijn ogen nog waar ook.

Maar eigenlijk zou ik het ook willen weten als mijn vriend vreemdgegaan was en het daarom uitmaakt. Maarja, wie ben ik.
Oud 13-08-2004, 10:44
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 13-08-2004 @ 11:29 :
Maarja, wie ben ik.
Een opblaaskrokodil.

@ TS:
Snijd je kloten af, en geef die aan haar. "mijn kloten zijn van jou, dus voortaan blijf ik je trouw".. ofzo.
Oud 13-08-2004, 10:54
Weylyn
Weylyn is offline
Gutgut, wat zijn we weer serieus.

Ik ivnd dat je het haar moet vertellen. Je kunt alleen maar hopen dat ze het je vergeeft. Je moet haar laten voelen hoe zeer het je spijt. Beter advies kan ik je ook niet geven. Ik kan je echter wel vertellan dat als je tegen haar liegt, dat dat je dan nog heel lang blijft achtervolgen.
Oud 13-08-2004, 11:17
Zink
Zink is offline
zeg dat het de alcohol was
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:50
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 13-08-2004 @ 11:44 :
Een opblaaskrokodil.

@ TS:
Snijd je kloten af, en geef die aan haar. "mijn kloten zijn van jou, dus voortaan blijf ik je trouw".. ofzo.
Dat is nog 'ns een goed plan
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:57
Lilything
Lilything is offline
Je gaat niet vreemd als je net hebt met een meisje waar je helemaal hotel de botel van bent,

kortom, uitmaken

en als je echt om haar geeft dan heb je lekker haar vertrouwen verpest op deze manier, way to go praten praten praten.......'
maar domme actie
Oud 13-08-2004, 13:02
Skyrise
Skyrise is offline
je bent een lul, echt waar.... hoe in godsnaam kan je dit nou doen?!

ik hoop dat ze het uitmaakt, thats for sure

en liegen gaat je niet helpen, als je heel heel heel veel geluk hebt misschien..

echt.. ik snap er echt niets van... maargoed, dat zal wel aan mij liggen

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:45
Ratbout
Ratbout is offline
laat haar deze topic lezen ofzo. Ze moet ook weten dat je jezelf echt kut voelt erover enzo. Of mail haar als je het niet gewoon durft te zeggen. Liegen is geen optie..
Oud 13-08-2004, 14:59
lso
lso is offline
Heb je niet een immens gewetensprobleem nu..? En is dat niet opgelost als je t haar zegt.. Zeker zeggen..

Succes
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 18:16
groovy
groovy is offline
Ik vind dat Maarten gelijk heeft, en niet Sarah. Je moet zoiets gewoon vertellen. Misschien vergeeft ze het hem wel, en kan de relatie worden voortgezet. Dat zul je nooit weten als je het niet vertelt en om 1 of andere vage reden het uitmaakt, die haar net zo zal kwetsen. Ik denk trouwens dat het ook op zal vallen, het na de vakantie in een warm oord uitmaken, omdat het 'niet zal werken'. Dat meisje is ook niet achterlijk, en zal ongetwijfeld vragen of hij daar iets in dat oord gedaan heeft.

Die andere exen zijn vreemdgegaan en hebben misschien nooit spijt betuigd, dat is deze jongen wel van plan. Een meisje zit er net zoveel mee, als het uitgaat, om de zogenaamde reden dat het toch niet zou werken. Dan wordt het misgaan van de relatie ook meer naar haar toe geduwd, terwijl de jongen nu toch echt verkeerd bezig is geweest.

En serpentoflight, begroet haar, knuffel haar, zoen haar, laat merken hoe blij je bent haar weer te zien en ga dan ergens op een rustige plek vertellen wat je hebt gedaan. Blijf rustig en laat zien dat je er spijt van hebt..

Ook al maakt ze het uit, dan weet ze in ieder geval wel dat jij het nog wilde proberen omdat je haar echt leuk vind, iets wat ook goed is voor haar zelfvertrouwen na deze klap en haar exen. Ik wens je heel veel succes, en denk eraan..eerlijkheid duurt het langs!!

Succes, liefs
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 19:32
*** is offline
ik sluit me bij groovy aan.
Zo hoorde ik van de vakantie nog waarom iets niet van de grond was gekomen 4 jaar geleden, gewoon omdat ie nooit verliefd op me is geweest. Destijds heeft ie dat wel beweert, en dat 't niet aan mij lag blabla. M'n gevoel toen zei me al dat dat niet klopte. En nu ik alsnog de waarheid hoorde, was dat eigenlijk alleen maar fijn. Daar kan je makkelijker vrede mee hebben. Eerlijkheid duurt 't langst.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 20:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Eerlijk zijn is altijd het belangrijkste. Had je maar niet vreemd moeten gaan. Klinkt hard, maar ja, zoiets kun je nou eenmaal niet doen.
Oud 13-08-2004, 20:24
waves
waves is offline
^ heeft gelijk...

Ik zou ook niet 'verder' kunnen als ik zo'n gigantisch schuldgevoel zou hebben.

Je kunt het verzwijgen maar uiteindelijk komt ze er waarschijnlijk toch achter dat er íets niet goed zit.

Zo snel mogelijk de waarheid zeggen want hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt
Oud 13-08-2004, 20:31
meisje
meisje is offline
Citaat:
Loesje schreef op 13-08-2004 @ 08:02 :
Ik vind dat je vreemgaan nooit mag verzwijgen. Iemand voorliegen in een relatie is nooit fijn! En als ze je dan niet meer wil heeft ze groot gelijk. Vreemdgaan is dom en stom!! En daar moet je gewoon eerlijk in zijn, stel dat het later uitkomt dat is het helemaal niet meer te overzien
Ik vind het egoistisch om het te vertellen, je wentelt alleen je schuldgevoel af zonder dat het werkelijk er aan toe doet dat zij het weet. Moraalridders
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 23:33
Verwijderd
Wat een doos als ze alleen gozers kan vinden die vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 11:10
ABrules
ABrules is offline
vreemdgaan is goed voor relaties... als het saai wordt, maakt het dat weer spannend, als je te weinig ervaring hebt, kan je nieuwe dingen leren van iemand anders... en er zijn zoveel pluspunten aan te vinden

mits je het tegen niemand zegt... dan ben je gewoon een idioot...
Oud 14-08-2004, 12:42
ilse
ilse is offline
Citaat:
Loesje schreef op 13-08-2004 @ 08:02 :
Oud 14-08-2004, 13:04
Sparkle.
Sparkle. is offline
Mond houden.
Zeker als je weet dat je met haar verder wilt.
T klinkt maybe cru, maar ik zou (heb) het zelfde doen.

Je helpt er niemand mee:
Zij heeft verdriet en dumpt je
Jij word gedumpt en hebt dan verdriet...

En ook dit klinkt een beetje verkeerd: Maar op vakantie gebeuren die dingen gewoon veel sneller.
En daarbij, jullie hadden pas sinds kort wat.
Als je nu zou spreken over een periode van 2 jr ofzo, dan zou het wel wat veranderen, maar gewoon niets zeggen.
Oud 14-08-2004, 13:23
filia dei
filia dei is offline
Vertellen...
Dan heb je nog énige kans. Als je gewoon eerlijk verteld wat er is gebeurt en dat je nog heel veel van haar houdt etc.

Als je het verzwijgt en ze komt er later achter (en ze komen er bijna altijd wel achter via vrienden of vriendinnen) dan maakt ze het helemaal uit omdat je niet alleen vreemdgegaan bent maar 't ook nog eens verzwegen hebt.
Oud 14-08-2004, 13:39
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Ratbout schreef op 13-08-2004 @ 15:45 :
laat haar deze topic lezen ofzo. Ze moet ook weten dat je jezelf echt kut voelt erover enzo. Of mail haar als je het niet gewoon durft te zeggen. Liegen is geen optie..
Inderdaad, vertel het haar en laat haar dit topic lezen. Toen je dit topic begon had je absoluut niet het idee dat zij het ooit te zien zou krijgen en dus kan ze heel goed zien dat je er echt spijt van hebt en haar echt niet kwijt wil. En dan maar afwachten.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 07:36
serpentoflight
mensen ik heb het haar gisteravond eerlijk verteld ,en ga strax naar haar toe. Ze wil me nog een kans geven zei ze gisteravond ,omdat ze me gewoon weg niet kwijt wil.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor de goede raad.
Ik doe dit echt never weer ik ben gister gewoon aan het braken geweest en er ziek van geweest wat ik haar aangedaan heb.
Ik mag echt van geluk spreken dat ik haar nog steeds mijn meisje kan noemen !!!

THNX 4 ALL!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 14:08
bracelance
bracelance is offline
ik ben ook door een dame gezoend toen we 2 jaar verkering hadden. ik heb het geprobeerd te verzwijgen omdat ik me er schuldig onder voelde en ik de relatie niet kapot wilde maken. Maar toen ze erachter kwam was het gedaan. We hebben het daarna nog een jaar volgehouden maar hebben er samen een punt achter gezet. Vreemdgaan maakt je relatie kapot of je het nu eerlijk verteld of niet.
Ik zou het gewoon eerlijk vertellen, dan weet ze iig zeker dat je eerlijk bent en dan kan ze je nog enigsinds 'vertrouwen'. Vreemdgaan is de grootste fout die je kan maken, erger dan haar verjaardag vergeten.
Reageren

Regels voor berichten