Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 13:57
Elmoo
Elmoo is offline
Hoi allemaal,

Ik wil jullie vragen om even een kijkje te nemen op de volgende site: http://www.vaginavrienden.nl
Ik moest wel grinniken toen ik dat allemaal las. Geef na het kijken even je mening!
Oud 30-05-2004, 14:12
Preaper
Preaper is offline
Deze site heeft mij uit de put gehaald. Ik voel me een stuk zekerder.
Oud 30-05-2004, 14:15
BlackVoid
BlackVoid is offline
Hehehe tssjaaaa.

Maar hoe zie jij je vagina dan?
Mijn vriendin schaamt zich er ook een beetje voor, maar lang niet zo erg. Ik vind haar vagina juist de mooiste die ik ook heb gezien!Ennuh.. ze smaakt ook erg lekker
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:16
Verwijderd
fantastisch dat mens doet ook maar gewoon.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:18
Verwijderd
Oke, die club is echt zo'n... idéé. Hehe . Grappig, op een leuke manier ook wel .

Maar de rest van het verhaal, daar zit natuurlijk best wat in, vind ik.

Vind je 't een goed plan om de meisjes in dit topic te laten antwoorden op de vragen uit het onderzoek, Elmoo? Dan zit er een vraagstelling aan vast, enzo.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:28
Ninnoc
Ninnoc is offline
geweldig zo'n club maar ik ben t niet met goedele eens (ik ben zelfs zo'n idioot dat ik d'r heb gemailt) ik noem mijn kut namelijk gewoon kutje maar van goedele mag dat niet. ik ga mijn kut toch echt geen flamoes of parel noemen. bovendien mag je van goedele niet scheren.
Oud 30-05-2004, 15:29
esprit-chick
esprit-chick is offline
gewldige site, met het helemaal met die dame eens, veel meisjes vinden hun vagina echt iets raars of iets heel vies en zouden, na het inbrengen van een tampon hun handen het liefst met ontsmettingsmiddel, chloor en cif wassen...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:31
Verwijderd
Ja, ik vind het niet mógen scheren ook een beetje overdreven. Dat ze nou zegt 'het is onzin om uit hygiene of uit 'anders is het vies' te scheren', nouja, daar heeft ze gelijk in. Maar als iemand het nou mooier vindt... maargoed, zij vindt dat niet mooi, oke
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:03
juno
juno is offline
Gesponsord door de fabrikant van de vaginale ring, I presume?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:35
QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
typisch iets voor Goedele, ... maar ze heeft wel gelijk
wat laten we ons toch doen ...
eigenlijk hoeven we niet zo idioot te doen en kunnen we er toch gewoon over praten
maar langs de andere kant: dan krijg je weer dat beeld van: opschepper
en dat haat ik zo (bij mannen)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik bedenk een lief kooswoordje voor de vagina en gebruik geen denigrerende benaming voor haar
sorry hoor.... maar dit is gewoon ziek!

Citaat:
Ik bekijk mijn vagina af en toe met een spiegeltje om met haar vertrouwd te raken en haar lief te vinden
Oh ik vind mijn vagina zoooooo lief *aait*

ik moet zeggen dat ik het behoorlijk onzinning vind.
Oud 30-05-2004, 16:39
Verwijderd
vanuit het idee 'veel mannen hebben een koosnaam voor hun penis en houden van hun penis, dus vrouwen moeten dat ook voor hun vagina want dan gaan ze van hun vagina houden', wat natuurlijk niet echt een waterdichte redenering (redenatie?) is
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:02
Verwijderd
briljant.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:09
Winner
Winner is offline
Overigens ben ook ik een vriend van de vagina.
Oud 30-05-2004, 17:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Winner schreef op 30-05-2004 @ 18:09 :
Overigens ben ook ik een vriend van de vagina.
En we willen allemaal onze vriendenkring uitbreiden nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 30-05-2004 @ 18:12 :
En we willen allemaal onze vriendenkring uitbreiden nietwaar?
LOL
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:39
Verwijderd
Ik heb het gisteren gezien ja. Ik vond het verhaal van die vrouw echt fantastisch. Maar die 8 geboden voor de man en 8 geboden voor de vrouw op haar site, vind ik achterlijk. Goed, ik heb dus gisteravond al op die site gekeken, vriend ernaast, we hebben ons rotgelachen. Ik vind het een heel goed initiatief hoor, daar niet van, als vrouwen zich gelukkiger voelen als ze liefdesschotje, love shack of amuse bouche tegen hun vagina zeggen. Ze gaan hun gang maar. Maar ik vind het gewoon grote onzin van iemand die niets beters te doen heeft dan zeuren over vagina's of weet ik veel wat nog meer.

Alsof woorden als klapdeurtjes, tony's tussendoortje, Neukita &.you will never know how good it feels to hold you! zulke prettige benamingen zijn. Dat vind ik nog "denigrerender" dan iets als kut ofzo.

*ze heeft wel goede andere projecten*
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:12
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
BlackVoid schreef op 30-05-2004 @ 15:15 :
Hehehe tssjaaaa.

Maar hoe zie jij je vagina dan?
Mijn vriendin schaamt zich er ook een beetje voor, maar lang niet zo erg. Ik vind haar vagina juist de mooiste die ik ook heb gezien!Ennuh.. ze smaakt ook erg lekker
Ik zie t zelf als een mal ding... en ik schaam me er idd ook een beetje voor Maar net als jij zegt, mijn vriend vind mijn vagina juist wel onwijs mooi
Oud 30-05-2004, 19:51
Isa
Isa is offline
ik noem die vaginavrienden liever de kutklub.

vagina echt zo'n woord alsof het iets vreemds is ofzo
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 05:55
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Al die woorden die ze bedacht heeft voor de vagina

Als je geil bent ga je toch niet een van die gare namen gebruiken? Dan werkt kutje toch echt wel goed
Oud 31-05-2004, 07:19
VanDalen
De meeste van die woorden vind ik vrij
belachelijk eigenlijk..(net als de meeste namen die mannen
hun..euhm penis (mag ik dat nog zeggen..) geven).

Maar zoals enkele reacties hier ook al lieten zien,
vind ik het wel een fascinerende kwestie dat er meiden
zijn die zich ervoor schamen.. en dat vind ik maar
moeilijk te begrijpen..

Waarvoor schaam je je dan?

Als grote vriend van de vagina..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Voor mij moet mijn vriendin/partner haar vagina niet bijwerken, restylen mag (afghaanse baarden... nvdr.) maar geen vertikale snorren of kaalscheren. (tenzij een keer voor de grap)
ow?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:03
Verwijderd
Jah, da had'k ook op tv gezien
Had toen ook die site maar meteen even bezocht, en vind het tog wel lichtelijk(errug) overdreven
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:08
Verwijderd
Ik vraag me ook af waarom ze 'trotsheuvel in plaats van schaamheuvel' wil zeggen. Dat ding heet toch venusheuvel
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:16
juno
juno is offline
Ik hoor vooral haar zachte belgische accent als ik schaamheuvel, schaamhaar, schaamstreek lees op die site...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:41
michaeltje
michaeltje is offline
zelf noemt ze hem/haar volgens mij goedelahiti
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 16:55
sanguine
sanguine is offline
al die namen die daar staan zijn gewoon ingezonden namen hoor.. die heeft ze niet zelf bedacht maar serieuze en minder serieuze mensen die de site bezochten en ook even mee gingen denken.. vandaar 'drive in' en 'durexia' etc.

Ik vind het een heel goed initiatief. Overigens ben ik het deels wel eens met haar gebod over scheren, maar deels ook niet. Ik vind het inderdaad nogal absurd dat vrouwen een schoonheidsideaal opgedrongen krijgen door de media en schaamhaar dan ineens iets heel lelijks of onhygiënisch is wat je per se weg moet scheren. Dat slaat eigenlijk nergens op.. Toch merk ik dat ik zelf ook ben beďnvloed door dat schoonheidsideaal en het veel mooier vind om mijn schaamhaar bij te houden en af en toe (voor een groot deel) weg te scheren. Maar met het idee erachter ben ik het dus wel eens.
Oud 31-05-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
sanguine schreef op 31-05-2004 @ 17:55 :

Ik vind het een heel goed initiatief. Overigens ben ik het deels wel eens met haar gebod over scheren, maar deels ook niet. Ik vind het inderdaad nogal absurd dat vrouwen een schoonheidsideaal opgedrongen krijgen door de media en schaamhaar dan ineens iets heel lelijks of onhygiënisch is wat je per se weg moet scheren. Dat slaat eigenlijk nergens op..
Invloed van de media op je schaamhaar?
Naar welke programma's kijk jij?

Citaat:
7. Ik vind niet dat mijn vagina naar vieze geurtjes ruikt.
Goedele is nog nooit ongesteld geweest?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 31-05-2004 @ 18:15 :
Invloed van de media op je schaamhaar?
Naar welke programma's kijk jij?

Goedele is nog nooit ongesteld geweest?
als je ongesteld bent dan stinkt de vagina zelf toch niet? alleen het menstruatiebloed zelf .

En heb jij nooit in een vrouwenblad ofzo in de gezondheidsrubriek of in de vragenrubriek iets gelezen over schaamhaar scheren? Of hier op dit forum, om maar eens wat te noemen?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:18
phensicske
phensicske is offline
Ik vind het een goed initiatief van Goedele.

Volgens mij gaat het hem vooral om het taboe te doorbreken en da's wel dringend nodig. Mss zijn jullie in Nederland wel meer open over zo'n dingen?

Ik vraag me af wie er ooit al eens met haar vriendinnen daarover sprak? (serieus dan)

Ik nog maar met één of twee vriendinnen en dan was het ook maar kort.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:51
Verwijderd
Ja, op zich een goed alternatief.

Ik heb zelf nergens last van en ook geen zin een of andere rare naam te geven aan mijn vagina. Vroeger zei ik altijd 'Vennie', klonk liever dan kut en minder plechtig dan vagina, maar dat gebruik ik niet meer.

Dat schaam in trots veranderen gaat toch vooral om de schaamlippen? Omdat het woordje schaam impliceert dat je je ervoor zou moeten schamen, terwijl dat natuurlijk onzin is.

Mja, ik heb de site verder niet bekeken, ik heb het alleen bij Kopspijkers gezien. Maar het interesseert me persoonlijk ook niet zo ontzettend, ik heb een goede relatie met mijn vagina hoor

Nee, schaam me er totaal niet voor en vind het ook geen mal ding. Vies ook niet. Ik vind het eigenlijk ook wel maf dat anderen dat wel hebben..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 31-05-2004 @ 18:42 :
als je ongesteld bent dan stinkt de vagina zelf toch niet? alleen het menstruatiebloed zelf .

En heb jij nooit in een vrouwenblad ofzo in de gezondheidsrubriek of in de vragenrubriek iets gelezen over schaamhaar scheren? Of hier op dit forum, om maar eens wat te noemen?
Ja, ik heb wel eens gelezen over schaamhaar scheren. Maar dat was altijd in de trant van: "Scheer jij je schaamhaar?"of "Hoe scheer jij je schaamhaar?"
Dan zijn er inderdaad mensen die het vies vinden. Maar om nou schaamhaar te gaan scheren omdat een totale vreemde vindt dat schaamhaar vies is... Riiiight.
En in de Fancy lees ik alleen maar over meisjes die bezorgt zijn dat het niet teruggroeit.

Ook als je niet ongesteld bent, komt er soms een minder prettige geur vandaan. Bacterien enzo.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 00:03
Verwijderd
lees de viva

whehe die site is echt raar. Ik vind haar heus wel lief hoor, maar ik bepaal zelf wel of ik d'r scheer of niet bijv.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 01:39
ne0c0rt3xX
ne0c0rt3xX is offline
Een van die criteria:
Ik werk mijn vagina niet bij, restylen mag (afghaanse baarden ... nvdr. ) maar geen vertikale snorren of kaalscheren (tenzij een keer voor de grap)

Ik lag egt dubbel toen ik dit las Afghaanse baarden ! muahahaha !! kzie nu egt zon plaatje voor me van zown vrouw met een grote lange baard tusse der benen
Oud 01-06-2004, 16:04
Warsocket
Warsocket is offline
Kvind het doel wat ze wil bereiken wel goed
waarom zou je je ervoor schamen er lopen 3.5 milljard mensne met zon zelfde ding rond

maare het idee van de club vind ik lachwekkend

ik bedoel ik start toch ook geen ik "houd zo van mijn piemel clubje"

ik aai em 3x daags en ik doe hem een strikje om

nja maar over de site / club: goede bedoeling, slecht vertaalt
Oud 05-06-2004, 21:43
zoom zoom
zoom zoom is offline
jezus je mag daar niet eens je "vagina" scheren.
whahah
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 12:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
zoom zoom schreef op 05-06-2004 @ 21:43 :
jezus je mag daar niet eens je "vagina" scheren.
whahah
heb jij haar op je vagina?
Oud 06-06-2004, 17:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Wat een KUTsite, en wat een KUTwijf, ze durft overal over te praten, helaas...want ze zit me toch een partij te zeiken, ze kan beter haar bakkes dicht houden
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 17:58
Verwijderd
't Is wel zo dat veel meisjes/vrouwen hun vagina maar vies en raar en eng vinden... Maar verder slaat het idee een beetje door...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:09
Maradinus
Maradinus is offline
Mijn beesje werkt ik ben blij
Oud 06-06-2004, 18:41
rijk_v
rijk_v is offline
Deze club heeft mijn leven verandert.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:47
sanguine
sanguine is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-06-2004 @ 18:48 :
Wat een KUTsite, en wat een KUTwijf, ze durft overal over te praten, helaas...want ze zit me toch een partij te zeiken, ze kan beter haar bakkes dicht houden

..........
ik ga niet eens een poging doen..
Oud 06-06-2004, 21:04
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
sanguine schreef op 06-06-2004 @ 19:47 :

..........
ik ga niet eens een poging doen..
Nee doe maar niet, uit je reactie te merken, ben je even kansloos....

Als je bij haar niet inziet dat je ook te ver kunt gaan, dan is er iets verkeerd met je
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 21:46
Verwijderd
Beetje vreemd dat er geen enkele normale foto van een vagina op staat...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 06-06-2004 @ 22:46 :
Beetje vreemd dat er geen enkele normale foto van een vagina op staat...
heb je wel gelijk in... misschien schaamde het model zich?

kent er trouwens iemand (mannelijk) die regelmatig z'n penis op tafel gooit alstie bij vrienden is?? en natuurlijk laat ik mijn vagina niet aan mijn vriendinnen zien, komaan, da's toch een heel intiem plekje! en waarom in godsnaam zou ik iemand m'n vagina willen laten zien?? ik heb ook nog nooit een vriendin gevraagd of ze m'n knieën zou willen zien, waarom zou ik dat dan doen met m'n vagina?? m'n borsten trouwens ook niet hoor, misschien om een nieuwe beha te showen ofzow, maar dat zie ik ook nog niet direct gebeuren... heeft absoluut niks met schaamte te maken, want voor m'n vriend schaam ik me absoluut niet voor m'n vagina, bij het omkleden voor de turnles schaam ik me absoluut niet voor mijn lichaam, bij de dokter doe ik zonder morren en zonder blozen m'n benen open als hij dat vraagt, enz enz...

doos...

xxx
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 07-06-2004 @ 21:12 :
heb je wel gelijk in... misschien schaamde het model zich?

kent er trouwens iemand (mannelijk) die regelmatig z'n penis op tafel gooit alstie bij vrienden is?? en natuurlijk laat ik mijn vagina niet aan mijn vriendinnen zien, komaan, da's toch een heel intiem plekje! en waarom in godsnaam zou ik iemand m'n vagina willen laten zien?? ik heb ook nog nooit een vriendin gevraagd of ze m'n knieën zou willen zien, waarom zou ik dat dan doen met m'n vagina?? m'n borsten trouwens ook niet hoor, misschien om een nieuwe beha te showen ofzow, maar dat zie ik ook nog niet direct gebeuren... heeft absoluut niks met schaamte te maken, want voor m'n vriend schaam ik me absoluut niet voor m'n vagina, bij het omkleden voor de turnles schaam ik me absoluut niet voor mijn lichaam, bij de dokter doe ik zonder morren en zonder blozen m'n benen open als hij dat vraagt, enz enz...

doos...

xxx
precies. ik en mijn zielsverwant hebben een mail gestuurd, moment.

Beste Goedele,

Allereerst onze complimenten voor je zeer informatieve site. Interessante weetjes (zoals het feit dat de gemiddelde man kennelijk zijn lid regelmatig op tafel legt -ondergetekende was zeer verbaasd en gaat het meteen in de praktijk brengen) worden afgewisseld met veel informatie, gek genoeg vooral
over de vaginale ring. Wij zijn zeker vrienden van de vagina, of "vagde" zoals wij haar met respect noemen. Wij noemen haar naam graag en brengen haar in welk gesprek dan ook op tafel (dit maal figuurlijk), tot verbazing (en soms ergernis) van velen. Echter, wij waren zeer verbaasd, ja zelfs onaangenaam verrast, toen wij in onze speurtocht over de site geen enkele, maar dan ook geen enkele onverbloemde afbeelding van het zo geliefde object vonden. Vrouwenbillen, ja, en artistieke zwart-wit fotos van de schaamstreek (trotsstreek?), steeds afgedekt door handen, doek, of wat dan ook. Wat heeft dit te betekenen? Dit zou toch een van de weinige plekken op het hele wijde internet (op zichzelf vol met vagina's, maar dat terzijde) moeten zijn waar
de vagina met echt respect behandeld wordt, en er is geen enkele eerlijke foto van een goed belichte, natuurlijke vagina! Afgezien van een enkele overbelichte foto van een harig orgaan is er niets! Wat moeten echte vrienden van de vagina in een oord als dit, waar de vagina alsnog weggestopt wordt, als een taboe? Wij, en onze vagina, zijn diep teleurgesteld.

In de hoop op een antwoord, en wellicht een verandering verblijven wij, met vriendelijke groeten,

xxxx (20) vagina van xxxx (20) en xxx (19)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 22:50
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 07-06-2004 @ 23:31 :
precies. ik en mijn zielsverwant hebben een mail gestuurd, moment.

Beste Goedele,

Allereerst onze complimenten voor je zeer informatieve site. Interessante weetjes (zoals het feit dat de gemiddelde man kennelijk zijn lid regelmatig op tafel legt -ondergetekende was zeer verbaasd en gaat het meteen in de praktijk brengen) worden afgewisseld met veel informatie, gek genoeg vooral
over de vaginale ring. Wij zijn zeker vrienden van de vagina, of "vagde" zoals wij haar met respect noemen. Wij noemen haar naam graag en brengen haar in welk gesprek dan ook op tafel (dit maal figuurlijk), tot verbazing (en soms ergernis) van velen. Echter, wij waren zeer verbaasd, ja zelfs onaangenaam verrast, toen wij in onze speurtocht over de site geen enkele, maar dan ook geen enkele onverbloemde afbeelding van het zo geliefde object vonden. Vrouwenbillen, ja, en artistieke zwart-wit fotos van de schaamstreek (trotsstreek?), steeds afgedekt door handen, doek, of wat dan ook. Wat heeft dit te betekenen? Dit zou toch een van de weinige plekken op het hele wijde internet (op zichzelf vol met vagina's, maar dat terzijde) moeten zijn waar
de vagina met echt respect behandeld wordt, en er is geen enkele eerlijke foto van een goed belichte, natuurlijke vagina! Afgezien van een enkele overbelichte foto van een harig orgaan is er niets! Wat moeten echte vrienden van de vagina in een oord als dit, waar de vagina alsnog weggestopt wordt, als een taboe? Wij, en onze vagina, zijn diep teleurgesteld.

In de hoop op een antwoord, en wellicht een verandering verblijven wij, met vriendelijke groeten,

xxxx (20) vagina van xxxx (20) en xxx (19)

Nou dit is pas geweldig
Oud 08-06-2004, 00:39
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 07-06-2004 @ 23:50 :

Nou dit is pas geweldig
ik moet er ook telkens weer om lachen. En dan te bedenken dat mijn zielsverwant niet (echt) op meisjes valt; dus niet mijn vriendje is en mijn vagina toch verdedigt
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 01:45
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-05-2004 @ 17:39 :
vanuit het idee 'veel mannen hebben een koosnaam voor hun penis en houden van hun penis, dus vrouwen moeten dat ook voor hun vagina want dan gaan ze van hun vagina houden', wat natuurlijk niet echt een waterdichte redenering (redenatie?) is
Nog een welvaartsziekte erbij... Zullen we gelijk maar ons huis, auto en iedere glas water die we uit de kraan tappen een naam geven?

Beeeeeetje onzin dit. Maarja niet iedereen zal wel zelfverzekert zijn... ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 06:27
Qimm
Qimm is offline
Moeten we nou ook liefkozende namen gaan verzinnen voor onze anus?

Dat is toch wel een gaatje wat zich nu vast gepasseerd zal voelen.

Regels voor berichten