![]() |
|
Ik zag gisteravond een uitzending van The Best of Jerry Springer. Daarin zat ook een fragment van een man die zijn vriendin bij zich had. De vriendin die het podium op kwam (lees: werd gedragen), bleek echter een RealDoll te zijn. Hij ging met haar om alsof ze een echt mens was.
Later kwam er nog een man op het podium die claimde dat de pop zíjn vriendin was! ![]() Welnu, ik ben er niet echt van overtuigd ben dat het een echte situatie betrof, maar ik vond het een interessante theorie. Stel dat twee mannen vrij snel na elkaar seks zouden hebben met dezelfde pop; welke soa's kunnen zij daar dan op en op elkaar overdragen? Ik neem aan dat een ziekte als HIV vrijwel onmogelijk overdraagbaar is via een pop; daar is bloed voor nodig...maar wellicht gonorroe of herpes? Ik wacht nog op de eerste persoon die besmet raakt doordat hij met de pop van een ander heeft geneukt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [ontopic] Komop zeg, hoe denk je dat dit zou gaan? Man 1 komt thuis, zit pop op bank staan, verleidt pop en neemt pop op bank, man 1 gaat zich nu douchen. Man 2 komt thuis en ziet pop op bank liggen, 'oeh!' zegt hij, 'wat zie jij er lekker bezweet uit!' en begint aan zijn verleidings ritueel, de pop, die nu voor een 2e maal niet in staat is zich te verweren tegen deze mannen, wordt genomen. Hij denkt nog even, dat glijdt lekker soepeltjes vandaag en komt enkele momenten laten ook in de pop. Man 1 komt beneden na het douchen en ziet man 2 bij de pop zitten. Wat zich eerst verbaal uit wordt later netjes uitgevochten en de pop kijkt machteloos toe. Wat man 2 nu niet weet is dat hoe hard hij ook man 1 nu slaat hij niet meer van zijn herpes afkomt. Zoiets? Ok ik geef toe.. ik ben sick.. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ende den naalden der gebruikten dan, die aldaar in den huid van een anderen gifverslaafden den bloed groen doet koocken?
||
Citaat:
Verkracht ende vernield gij niet, dat wat gij niet begeren kan! Edoch zal ik den topic verlaten, om den kanschen der overleving ende overlevering reeel te laten blijcken ende blijven. Wees gegroet!
||
Citaat:
het is een REALdoll ja. Ja, ze kunnen alles tegenwoordig, die wetenschappers... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wees er maar trots op. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ok, en weer terug naar het onderwerp. ![]()
||
Citaat:
Den rabauw is den foorumbazen halende, op den vlucht geslagen voor den grootscheid van mijn persoon. Aldaar! Zie wat geschiedt met den ketters!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Doch ik het waardeer dat gij mijn mannelijkheid odeert ende profileert met den laatste woord (man), ik zou het vol glorieuziteiten ontvangen indien ende alsch gij mij aanspreekt een met den keuze uit den volgenden woorden: "Heer" " Edelen Hertog" " Heer Hertog Jan den Primus" "Vorscht" "den door God geinspireerden glorierijcke" of een goedbedachten parodie op deezen! Ende, den plan dat gij ontvouwt over wat men moet doen met den ketters doet mij denken aan den anusrekker, aldusch gebruikt door den Spanjaarden in den oorlog des 80 jaren! Den woorden spreecken voor uwer sluwheid!
||
Citaat:
Den waarheid des woorden is inderdaad ende zowaar wij hier onschzelve tot den redekavel begeleiden, dat alvoor den uitvinder der SMerieen ook maar den eerste zweepslag uitdeelden, den barbaren ende den glorierijcken den materie gebruikten als ware het een instrument des duvelsch! Ende gij worden bedankt voor den flexibiliteit omtrend mijn naam. Op een dag zal een serenade geboren worden omtrend uwer naam ende daden, oo' deerne ende vrouwe!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd