Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2004, 14:22
charly not
charly not is offline
Ik wil graag zelf hightlights maken, maar ik vroeg me af hoe je dit het beste kunt doen.
Dus hoe kun je het het beste verspreiden over je haar zodat het er gewoon natuurlijk uitziet???!

of hoe doen ze dat bij de kapper??!
Oud 10-06-2004, 14:52
rodina
rodina is offline
't zijn highlights. Zonder t dus.

Gewoon hier en daar wat plukjes pakken, als je het niet wilt verfen, kan je ook citroensap pakken en daarna in de zon gaan zitten.
Oud 10-06-2004, 15:03
Miracle
Miracle is offline
Als je niet erg handig bent met haar, zou ik het laten doen door een vriendin (of iemand anders die je vertrouwd. )

Je kunt gewoon plukjes pakken hoe je het hebben wilt. Dus elk plukje apart verfen. Dun/dik veel/weinig. Aan de bovenkant hoef je niet zo heel veel haar te kleuren en je hebt toch veel effect.
Oud 10-06-2004, 15:03
cyntha
cyntha is offline
Je kunt ook blondspray kopen en dat hier en daar op een plukje spuiten. Dan in de zon gaan zitten of je haar even fohnen. Maar het beste resultaat krijg je denk ik als je de plukjes gewoon verft.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:22
Konijn
Konijn is offline
Je kunt ook een beetje verf aan een kam doen, en dan dus hele dunne plukjes naast elkaar maken door de kam door je haar te halen.
Oud 10-06-2004, 15:58
Verwijderd
als je al zelf blond haar hebt kun je blondshampoo proberen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 19:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had het een keer bij mezelf gedaan samen met de vriendin van mijn vader en toen had ik zo'n plastic douchemuts uit een hotel opgezet en daar plukjes doorheen getrokken zodat niet heel mijn haar eronder kwam te zitten. Bij mij had toen de haarverf alleen niet gepakt dus ik heb het bij de kapper laten doen, daar doen ze het met aluminiumfoliepapiertjes ertussen en dan laagje voor laagje.
Oud 10-06-2004, 21:19
YPrue
YPrue is offline
Bij de kapper doen ze het inderdaad met folie, en ik denk, dat wanneer je iemand kent die dat wel wil doen, de beste manier is. Zo zie je meteen wat al geverfd is van de pluk en wat niet.
Ik weet niet, wat ben je van plan: wil je gewoon verf uit een pakje kopen of wil je bij een winkel blondeerpoeder halen en daar mee gaan verven?
Oud 10-06-2004, 21:37
lovely1986
lovely1986 is offline
heyhey

Blondspray niet doen!!!
Heb het 1 jaar gebruikt, en mn haar is idd zoals beloofd heeeeeel erg blond geworden, was eerst goudblond, maar nu witblond...
maar kapper zei dat ik dat ding moest wegflikkeren en highlights erdoor de kapper erin moest laten zetten...en ze heeft wel gelijk!! Je gaat je haar toch niet verpesten?? de kapper doet het fatsoenlijk...ik zou het echt daar doen...
die blondspray geen goed idee, want van de zomer, zal mn haren wel behoorlijk te lijden krijgen...niet doen dus!!

kussie!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten