Ik heb samen met een vriendin gedaan wie het meest een eind in de ruimte kon lullen over "Plakbandapparaten", en jawel ik won, wat vinden jullie dervan?
Nee, het is geen hoogstaand kwalitatief literair stukje, en ja, het is allemaal onzin, maar 't gaat om 't idee!
Plakbandapparaten heb je in vele verschillende vormen en maten. Zo heb je 't doorsnee plakbandapparaatje, bij veler alom bekend als het "huis-tuin en keuken-plakbandapparaat". Men pakt er cadeautjes mee in, hangt er posters van bandjes als "K3" en "ChipZ" mee op, plakt er doosjes mee dicht, etcetera.
Waar tot mijn grote spijt maar zeer weinig mensen bekend mee zijn, zijn de unieke, special editions plakbandapparaten. Met namen als "Sticky Monster" en "Evil Sticky". Toch zijn dit zeer vermaeckelijke, en voor de liefhebber, ontroerende prachtexemplaren. Zo was op 12 april jongstleden een grote "Ruil, kijk & koop" beurs in de Brabanthallen.
Natuurlijk zijn er ook de geenszins vermakelijke, doch zeer productieve plakbandapparaten. Ik doel hier op de "Kleefband Toestel" uitgevonden door een nozem uit Afrika. Inmiddels woont deze nozem in het hoge noorden en fokt daar Drentse Patrijzen, maar dat terzijde.
Om even verder te gaan over het "Kleefband Toestel", deze heeft meerdere electronische functie's. Zo kun je instellen hoe snel je electronic buddy de plakbandjes afscheurt, èn hoe groot je ze ook wenst, alles kan!
Natuurlijk zal meer dan 98% van de wereldbevolking zich niet intreseren voor het enorme aanbod in de plakbandapparaten branche, dit tot mijn grote verdriet....
|