Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2001, 18:38
Hej,
ik heb iets gehoord over een programma voor je GR waardoor het net lijkt of je geheugen l;eeg is maar dat is dan niet zo. Wie weet waar ik dit kan halen, want bij ons worden alle gr's altijd gecontroleerd voor je examen.
trebbor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2001, 20:15
bulbanos
bulbanos is offline
dat bestaat. Er zijn er een paar te vinden op ticalc.org, het hangt er een beetje van af wat het precies moet doen...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 10:37
Roland
Roland is offline
Citaat:
Trebbo schreef:
Hej,
ik heb iets gehoord over een programma voor je GR waardoor het net lijkt of je geheugen l;eeg is maar dat is dan niet zo. Wie weet waar ik dit kan halen, want bij ons worden alle gr's altijd gecontroleerd voor je examen.
trebbor
Je moet op je school eens vertellen dat het officieel verboden is voor docenten of examinatoren om je GR te controleren voor een toets.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 14:17
Balance
Balance is offline
Citaat:
Roland schreef:
Je moet op je school eens vertellen dat het officieel verboden is voor docenten of examinatoren om je GR te controleren voor een toets.
huh? is dat zo dan?????
want ik zet er altijd spiekbriefjes in en das onwijs handig, maar kan me voorstellen dat ze dat met examen controleren...
zou wel beter zijn als ze niet mochten controleren!

Oud 15-11-2001, 19:05
ekki
ekki is offline
nee, dat mogen ze niet
je kan er namelijk ook NUTTIGE programma's in hebben staan, zoals het uitrekenen van de abc-formule op een snelle manier
dat zit er bij de casio trouwens sowieso al in, maar goed...
Oud 15-11-2001, 19:59
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
nee, dat mogen ze niet
je kan er namelijk ook NUTTIGE programma's in hebben staan, zoals het uitrekenen van de abc-formule op een snelle manier
dat zit er bij de casio trouwens sowieso al in, maar goed...

huh....sinds wanneer bestaat DAT??
Hey maar volgens mij mag dat er ook niet in hoor......dat moet je toch zelf uit kunnen rekenen??!!

Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 21:29
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
huh....sinds wanneer bestaat DAT??
Hey maar volgens mij mag dat er ook niet in hoor......dat moet je toch zelf uit kunnen rekenen??!!

tssk die formules moet je uit je hoofd kennen hoor
Reageren

Regels voor berichten