Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2002, 21:12
Verwijderd
large red limegreem
Hallo,
vooral voor Ki fighter maar verder ook voor iedereen die wat met ki te maken heeft.

ik stel me ff voor, gokubjorn 1 jaar bezig met ki, doet veel met jing en combat.

maar ja ik was dus een paar dagen geleden een beetje aan het surfen. en ik kwam op een site(logisch) daar trof ik het een en ander aan over ki en toen zag ik een topic met 'how to fly' daar stond wat over ki over hele lichaam en dan veel meer in je voeten, en dan buiten je voeten komen, die je dan omhoog zou moeten duwen??
dus daarom dacht ik kenne jullie ff helpen?

p.s. je kan ook met vragen komen over ki, ik weet best veel.

groetjes, Gokubjorn
Advertentie
Oud 09-05-2002, 22:06
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Gokubjorn schreef:
large red limegreem
Hallo,
vooral voor Ki fighter maar verder ook voor iedereen die wat met ki te maken heeft.

ik stel me ff voor, gokubjorn 1 jaar bezig met ki, doet veel met jing en combat.

maar ja ik was dus een paar dagen geleden een beetje aan het surfen. en ik kwam op een site(logisch) daar trof ik het een en ander aan over ki en toen zag ik een topic met 'how to fly' daar stond wat over ki over hele lichaam en dan veel meer in je voeten, en dan buiten je voeten komen, die je dan omhoog zou moeten duwen??

groetjes, Gokubjorn
Ja dat vliegen, die techniek vind ik zelf niet goed. Ik keur ze af, en trouwens het zou jaaaaaren duren voordat je goed kunt vliegen. De meeste mensen die nu kunnen vlieg is een paar centimeter boven de grond zweven voor een paar seconden. Er bestond een medium D.D. Home die heel goed kon leviteren. Het raakte in een trance en vloog van raam naar raam, en ze hebben nog nooit bewijzen kunnen vinden van oplichting. Ik zelf oefen niet in levitatie omdat het te veel tijd vergt en toch overbodig is. Mijn techniek om te leviteren is dit: Ga ergens mediteren, zitten of liggen maakt niet uit. Nu laat je je lichaam vullen met ki, laat alleen de ki in je lichaam zitten en niet uit lichaam. Nu richt je je ki omhoog en duw je als het ware met je ki je lichaam omhoog. De techniek met de voeten is nogal verwarrend en eigelijk niet goed vind ik, zo heb je alleen controle over je voeten niet over je andere lichaam zodat je uit balans kunt raken. Maar wat is je email? Dan kunnen we verder praten.
dit is de mijne: Jottem80@hotmail.com
Oud 10-05-2002, 00:29
louis84
louis84 is offline
Citaat:
Gokubjorn schreef:
large red limegreem
Hallo,

groetjes, Gokubjorn

Hoi hoi, ff vraagje, wat is JING??? en is combat een bepaalde techniek ofzo???

Owja, voeg me maar toe op msn, kunnen we een keer praten

louis_getting_pissed_off@hotmail.com

Groetjes Louis
Oud 10-05-2002, 08:09
TearSong
TearSong is offline
das allenaam best en aardig, maar er is hier al een ki-topic dus misschien dat je daar alle verder vragen wilt gaan beantwoorden?

http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=69366

Regels voor berichten