Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
"Kip"-nuggets
Gordonbleu (AH) Maar in die gordonbleu zitten nog steeds dierlijke producten zoals melkeiwit e.d. dus w.d.b. kun je die dingen beter ook niet eten. Waarom beter niet? Lees dit: http://www.veganisme.non-profit.nl/info/viv_002.htm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gehakt gaat eventueel wel verwerkt in gerechten (met veel kruiden, zodat je er niks van proeft). Tofu vind ik meestal echt vies. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar even serieus, waarom zou je niet stoppen met het consumeren van zuivel e.d.? Alleen omdat het zo lekker is? Beetje slap excuus imo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jezus dit is zo'n dom argument dat het weinig zin heeft om er enigszins serieus op te reageren. Maar goed. Aangezien er nog niemand in is geslaagd het grootste deel van de medische wereld ervan te overtuigen dat zuivel slecht is, neem ik op dit moment toch maar aan dat het nog wat goeds voor me kan betekenen. En wie heeft ooit gezegd dat ik alleen zuivel eet/drink omdat ik het lekker vind?
||
Citaat:
![]() Wat boeit het nou hoe het heet of hoe het eruit ziet? Het gaat er toch om dat het vegetarisch is, en niet of het lijkt op een burger of iets dergelijks?
Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 15:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En weer: Wie heeft ooit gezegd dat ik zuivel niet lekker vind?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo kan je mensen laten zien dat vlees niet nodig is en dat dingen ook wat er op lijkt lekker is. En het is vegetarisch, dus tsja dat maakt niet zoveel uit toch. En het trekt misschien wel wat mensen over de streep om vegetarisch te worden.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik eet niet vleesvervangers omdat ik anders vlees zo erg mis (in tegen deel) maar omdat je bepaalde dingen er uit nodig hebt en ik niet van plan ben elke dag vitamines / mineralen / ijzer / whatever houdende pillen te slikken en wat eet je anders ipv vlees? ei gaat best vervelen.... |
![]() |
||
Citaat:
In het begin lette ik daar altijd heel goed op, en at ik ook nooit iets met gelatine. Nu ben ik daar iets soepeler in.
||
Citaat:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() bij de dekamarkt hiero hebben ze niet veel vegetarisch, en in de ah kom ik eigenljk nooit. gewoon een beetje afwisselen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
daarbij zijn er (en deze zullen altijd blijven) discussies over de voordelen en nadelen van melk (overigens is dat bij vrijwel al het eten en drinken).. maar een recentelijk onderzoek had uitgewezen dat mensen die regelmatig melk drinken dunner zijn dan mensen die weinig tot geen melk drinken.. dat is dus zeker tegenwoordig goed.. bron: Eindhovens dagblad helaas is die site nu niet beschikbaar wegens onderhoud dus kan ik de link van het artikel niet geven.. Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 13:16. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
OMFG wat kan ik hier nijdig om worden! bloemkool | 256 | 17-11-2004 18:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Boete voor verdrinken hond [Dierenrechten] Negrotiator | 49 | 07-08-2003 21:47 | |
Eten & Drinken |
vegetarisch Viv | 66 | 05-05-2003 21:47 | |
Eten & Drinken |
(goedkope) Vleesvervangers Lorelei.tmp | 12 | 17-04-2003 19:38 | |
Flora & Fauna |
**Ben Jij Een Vegetarier En waarom?** [Deel 2] [DFU]DutchGirllie | 135 | 19-07-2002 21:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vegetarisch eten....... Lady Ann White | 62 | 14-10-2001 19:16 |