Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 12:32
stalkgirl
stalkgirl is offline
Zijn er mensen die dit gedaan hebben in Groningen? Welke scholen bieden het aan? en hoe heb je t ervaren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2004, 12:57
NN
NN is offline
Ik heb het niet gedaan, maar ik weet wel dat er mogelijkheden zijn om het te doen.

Groningen heeft een vestiging van het rijkeluiskindertjescollege Luzac en verder bieden de grote scholengemeenschappen als Röling, Werkman en Zernike iets dergelijks waarschijnlijk ook wel aan.

Maar waarom wil je sprintVWO?
Oud 21-06-2004, 13:12
stalkgirl
stalkgirl is offline
Even een verkorte versie van het verhaal:
Ik heb pfeiffer gehad waardoor ik de 5e al voor een 2e keer heb moeten doen. Nu zijn er moeilijkheden met de school en willen ze me de 5e waarschijnlijk voor de 3e keer laten doen, wat ik niet echt zie zitten, omdat ik er niet slecht voor sta. Dus ik ben nu even aan t bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Oud 21-06-2004, 13:18
NN
NN is offline
Citaat:
stalkgirl schreef op 21-06-2004 @ 14:12 :
Even een verkorte versie van het verhaal:
Ik heb pfeiffer gehad waardoor ik de 5e al voor een 2e keer heb moeten doen. Nu zijn er moeilijkheden met de school en willen ze me de 5e waarschijnlijk voor de 3e keer laten doen, wat ik niet echt zie zitten, omdat ik er niet slecht voor sta. Dus ik ben nu even aan t bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Volgens mij mag je een schooljaar niet drie keer doen. Als je dit jaar niet haalt, zul je naar de HAVO moeten.
Oud 21-06-2004, 21:12
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 21-06-2004 @ 14:18 :
Volgens mij mag je een schooljaar niet drie keer doen. Als je dit jaar niet haalt, zul je naar de HAVO moeten.
Maar het is toch onlogisch dat de school je verplicht tot "zitten blijven" als je wel goede cijfers hebt?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 15:01
NN
NN is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 21-06-2004 @ 22:12 :
Maar het is toch onlogisch dat de school je verplicht tot "zitten blijven" als je wel goede cijfers hebt?
Als je goede cijfers hebt, ga je gewoon door naar het volgende jaar.
Oud 22-06-2004, 16:16
stalkgirl
stalkgirl is offline
Citaat:
NN schreef op 22-06-2004 @ 16:01 :
Dit is niet helemaal waar. Omdat ik de 5e al voor de 2e keer doe heb ik een aantal vrijstellingen gekregen, maar dat blijkt nu opeens niet goed geregeld te zijn.
Oud 22-06-2004, 16:19
NN
NN is offline
Citaat:
stalkgirl schreef op 22-06-2004 @ 17:16 :
Dit is niet helemaal waar. Omdat ik de 5e al voor de 2e keer doe heb ik een aantal vrijstellingen gekregen, maar dat blijkt nu opeens niet goed geregeld te zijn.
Daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn?
Oud 23-06-2004, 07:21
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 22-06-2004 @ 16:01 :
ze zegt zelf dat ze er niet slecht voor staat dus ik snap niet waarom een school dan kan zeggen dat ze moet blijven zitten omdat ze gewoon normale cijfers heeft.

Dat de school zelf niet goed is omgegaan met het regelen van vrijstellingen vind ik nogal dom moet k zeggen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:14
NN
NN is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 23-06-2004 @ 08:21 :
ze zegt zelf dat ze er niet slecht voor staat dus ik snap niet waarom een school dan kan zeggen dat ze moet blijven zitten omdat ze gewoon normale cijfers heeft.

Dat de school zelf niet goed is omgegaan met het regelen van vrijstellingen vind ik nogal dom moet k zeggen.
Inderdaad, misschien kan stalkgirl de situatie wat nader uitleggen om duidelijkheid te verschaffen?
Reageren

Regels voor berichten