Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben er nu 3x geweest. Komende zomer ga ik er weer heen. Het is wel een duur land, maar echt heel mooi. Ik vond vooral de omgeving rond de Hardangervidda en Bergen (en het stuk er tussen) erg mooi. Snowboarden kan in de zomer goed op gletsjers. Vlakbij Jondal en Odda kun je goed skien en snowboarden op een gletsjer. Goede site: www.norsk.nl
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Noorwegen.... *droomt weg*
Niet dat ik er ooit geweest ben, maar dat gaat binnenkort veranderen. Als je er in de zomer heen gaat en je bent een klein beetje avontuurlijk ingesteld, zou ik als ik jou was proberen zoveel mogelijk te zien. Hardangervidda, zuidkust (Risoey en zo), uiteraard de fjorden, Lofoten/Vesteraalen en Aalesund zijn dat wat namen die in me op komen. (oe = o met / erdoor, aa is a met ronde erboven). Ik heb nogmaals geen ervaring, slechts kennis, enne.... je mag wel wat geld meenemen. Alcohol is onbetaalbaar, tip als je vrij wilt kamperen is alcohol meenemen vanuit Nederland, als de boer die daar het dichtst bij woont een kijkje komt nemen ben je meteen een dikke vriend. Goede site: www.norsk.nl o.a. groot forum, met zoekfunctie. En laatste.... de reacties hier lezend besef ik dat ik jullie misschien een beetje jaloers maak, maarruhm ik ga er een jaar wonen aankomend schooljaar. @ bootz > in Lofthus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreuraanslag in Noorwegen T_ID | 68 | 03-08-2011 08:21 | |
Studeren |
Studeren en lol hebben in Noorwegen Jazz86 | 2 | 04-02-2010 16:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Groeten uit Noorwegen Reynaert | 12 | 28-08-2006 23:55 | |
Werk, Geld & Recht |
"hotelwerk" in noorwegen Verwijderd | 5 | 19-09-2005 12:11 | |
Algemene schoolzaken |
Vrije hogeschool of jaar naar Noorwegen? After4Ever ruled | 0 | 13-11-2002 20:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Noorwegen lokt touristen met zeehonden martijn1985 | 18 | 25-02-2002 11:43 |