![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dattie niet zo moet zeuren. De ander laten genieten is juist het fijnste van de hele seks. Waarom zou je anders nog seks hebben.. ? Maarja, dan zal je naar andere manieren moeten zoeken om te komen, en daar heeel veel op oefenen denkk. Verder heb je wel een wonderlijk figuur getroffen, niet van pijpen houden en ook nog niet willen beffen. Dan ontbreekt er toch een behoorlijk stuk aan de seks. (in mijn beleving dan.)
||
Citaat:
![]() ![]() Edit: nou ja, ik heb niemand gebefd onder de douche.. maar wel gepijpt en ben gebefd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() neej, maar hiuj houdt ook behoorlijk afstand met ze gezicht zeg maar dat ie ze tong vet ver moet uitstrekken... weet t niet precies, maar kan t daar niet aan liggen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kijk, hij is vrij groot geschapen, en als ik eerst mijn orgasme heb gehad is het voor mij een stuk makkelijker omdat ik dan echt goed nat ben. anders kan het ook wel maar doet het eerder pijn. tot nu toe ging dat goed zo maar vandaag kwam hij er mee dat hij een lamme tong heeft en het niet leuk vindt ofzo. hij vertelde dat voor de sex en ging daarna dingen proberen. ik was niet echt meer in een geile bui, maar toen opperde hij glijmiddel omdat hij me dan niet elke keer hoefde te beffen. maar dat hoeft ie niet elke keer, als ie me maar goed opgeilde. deed ie in t begin wel en nu opeens is het allemaal veel belangrijker dat we een beetje opschieten ofsow. maar hij vindt dus dat ie dan een lamme tocng krijgt en dat we dan beter glijmddel kunnen gebruiken, is nog neller ook, hoeft ie niet op me te wachten (dat zei ie niet maar zo kwam het op me over) maar dat beffen is niet alleen om me nat te krijgen maar net zo goed omdat ik het ook lekker vindt om klaar te komen. hiu komt dat wel elke keer door de sex maar ik dus niet. moet ik dan maar accepteren dat ik pech heb? (sorry, warrig en lang verhaal ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik snap hem niet... mag ik jou een om sturen (met ook die andere nick name erin, dan wordt het ook een stuk duidelijker aangezien je al eerder op een topic van me gereageerd hebt..)?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als ik heel eerlijk ben vind het beffen soms (vaak wel hoor ![]() En ja een lamme tong hoort erbij, maar oefening baart kunst. En het is toch fantatisch om je vriendin te laten genieten !!!! Als je het niet belangrijk vind dat je vriendin geniet (wat dus bij jou het geval is, want hij wil er dus ook niet over praten) kan hij beter naar de hoeren gaan, die betaal je !!! Zou je echt niet zo laten gebruiken... Denk dat als ik zoiets tegen me vriendin zou zeggen ze zou zeggen 'BEN GEEN OPBLAASPOP". En heb daarna denk ik toch wel een groot probleem..... |
![]() |
||
Citaat:
Uhm.. nee, ik bedoel ![]() Als je weet dat iemand het echt wil dan stel je op zo'n moment toch even een douche voor? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en idd, exen nooit horen klagen
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Verder vind ik het ook nogal egoïstisch overkomen allemaal. Zo van... jah, k ga een beetje de tijd nemen om jou te laten komen, terwijl ik mijn eigen pleziertjes ook wel zonder die moeite kan krijgen. Als hij gekomen is, en jij niet, laat hij jou dan zo liggen en draaitie zich om of moet hij even bijkomen en probeert hij dan alsnog om jou te plezieren? In dat eerste geval is er spoedberaad nodig, want jij hebt minstens evenveel, zo niet meer recht om te komen/ te genieten als dat hij dat heeft. En als hij daar de moeite niet voor wil doen, dan zou ik hem als ik jou was fijn naar zijn rechterhand verwijzen en mijn broek aanhouden.
||
![]() |
Citaat:
leuk dat je nu ook op het forum bent ![]() xxx mij
||
Citaat:
Dat ze nog bestaan, jongens die niet willen beffen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alleen hebben nu al 2 dagen aan een stuk door steeds ruzie ![]() klinkt als een geweldige relatie he?? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je je aan elkaar irriteert snap ik niet waarom je dan bij elkaar zou blijven. Het wordt alleen maar meer, of je moet er wat aan kunnen veranderen, wat meestal niet het geval is. Of maar even. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Het is ook persoonlijk. Toen ik 18 was heb ik met een meisej gehad dat helemaal niet aan orale seks wou doen, geven en nemen niet, en dat is een een-keer-nooit-weer iets. Daarbij vind ik dat het als jongen min of meer je 'taak' is ook het meisje te laten komen. Meisjes komen meestal niet van vaginale seks, dus moet je maar gewoon een beetje extra je best doen. Lijkt me de normaalste zaak van de wereld. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wees blij met de tijd die je heb gehad, en als je het tijd vindt om het op te geven; doe dat dan. Blijf niet hangen. Maar Chimera heeft een punt; hij heeft toch ook wel positieve punten? Zijn die genoeg waard om het negatieve weg te strepen? Want dan kun je wat veranderen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
klopt zeker niet echt he?? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |