Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2004, 10:46
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
mijn vriend en ik hebben sinds kort sex. nu hebben we een probleempje. hij vindt het niet leuk-lekker om te beffen, en dat is voor mij de enige manier om klaar te komen... hij wil wel sex maar dan dat niet doen, terwijl dat voor mij toch wel het lekkerste is. hoe moet k dit aanpakken. gewoon accepteren en niet meer komen? of anders?

heb et er met hem over gehad en hij zegt dat hij niet alles op mijn manier wil...
Oud 19-10-2004, 10:51
Verwijderd
Citaat:
weegschaaltje schreef op 19-10-2004 @ 11:46 :
mijn vriend en ik hebben sinds kort sex. nu hebben we een probleempje. hij vindt het niet leuk-lekker om te beffen, en dat is voor mij de enige manier om klaar te komen... hij wil wel sex maar dan dat niet doen, terwijl dat voor mij toch wel het lekkerste is. hoe moet k dit aanpakken. gewoon accepteren en niet meer komen? of anders?

heb et er met hem over gehad en hij zegt dat hij niet alles op mijn manier wil...
accepteren misschien dat ie er later wel aan toe is... ik doe het al 17 jaar zonder klaarkomen.. en kheb het hartstikke leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 10:55
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:

hij zegt dat hij een lamme tong krijgt... das de grootste reden. en hij vindt het dus gewoon niet lekker ofzo. (is ff wennen, ex vriendjes waren er best wel gek op (7x op een dag en dan zat ik er echt niet om te bietsen ofzo) dus was ff raar opkijken)
Oud 19-10-2004, 10:58
underthabridge
underthabridge is offline
Wat een ongelofelijke zeikerd.... maar verwacht hij van jou, dat jij hem wel pijpt ensow.. ? Of zeg jij dan ook, nee daarvan krijg ik kriebel aan mijn neus, dus doe het zelf maar... ?
Vind het nogal zwak, maarja... als praten niet helpt dan zal je je er of bij moeten neerleggen of een ander zoeken. (of proberen op andere manieren te komen.)
Oud 19-10-2004, 11:02
AngelLena
AngelLena is offline
Probeer dan compromis te sluiten dat hij je 1 keer in de zoveel tijd wel beft, maar niet iedere keer. Is hetzelfde als pijpen, als jij dat niet lekker vindt, dan moet je dat ook niet doen, maar eens in de zoveel tijd kan je je er misschien overheen zetten om hem een plezier te doen. In sex moet niets gedwongen gaan, daar wordt je relatie niet beter op, laat staan je sexleven.
Oud 19-10-2004, 11:06
Verwijderd
hmm beetje jammer, ik vind beffen altijd wel cool, en als hij jou je orgasme misgunt, zou jij hem ook een orgasme moeten misgunnen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 11:22
Lorelei
Lorelei is offline
Jullie zouden kunnen proberen om jou op een andere manier klaar te laten komen. Misschien lukt het wel. (waarschijnlijk met veel oefening, maar toch..) En verder.. tja.. je kan hem niet dwingen maar je kan wel zeggen dat je het jammer vindt omdat dat de enige manier is voor jou om klaar te komen en je dat zo af en toe ook wel eens wil. Is het niet een idee om het onder de douche te doen? (ivm met dat-ie het niet lekker vindt) En een lamme tong.. erh... heeft-ie wel eens naar het gevoel in jouw kaken gevraagd na een pijpbeurt van een kwartier?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 11:25
Verwijderd
hmm ff een gewetensvraagje aan TS: je vriend hoeft toch niet eerst door een stro-berg van schaamhaar heen voor dat hij bij de essentiele delen is?? Want dan kan ik me wel voorstellen dat hij niet staat te trappelen van opwinding
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 11:27
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 19-10-2004 @ 12:25 :
hmm ff een gewetensvraagje aan TS: je vriend hoeft toch niet eerst door een stro-berg van schaamhaar heen voor dat hij bij de essentiele delen is?? Want dan kan ik me wel voorstellen dat hij niet staat te trappelen van opwinding
absoluut niet het geval!!! kaal
Oud 19-10-2004, 11:28
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 19-10-2004 @ 11:58 :
Wat een ongelofelijke zeikerd.... maar verwacht hij van jou, dat jij hem wel pijpt ensow.. ? Of zeg jij dan ook, nee daarvan krijg ik kriebel aan mijn neus, dus doe het zelf maar... ?
Vind het nogal zwak, maarja... als praten niet helpt dan zal je je er of bij moeten neerleggen of een ander zoeken. (of proberen op andere manieren te komen.)
dat vindt hij zelf niet lekker.... dus kan ik niet als argument gebruiken...
Oud 19-10-2004, 11:30
ilse
ilse is offline
o my god, ben jij mij
Oud 19-10-2004, 11:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
weegschaaltje schreef op 19-10-2004 @ 12:28 :
dat vindt hij zelf niet lekker.... dus kan ik niet als argument gebruiken...
Dan denk ik niet dat je hem snel tot beffen zal krijgen. Ik denk eerder dat-ie een soort van weerstand heeft tegen orale seks. En tja.. daar doe je niet snel wat aan. Tenzij hij het onder de douche niet erg vindt. Maar m'n beste oplossing blijft toch: probeer op een andere manier te komen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 11:33
underthabridge
Citaat:
grl schreef op 19-10-2004 @ 12:22 :
Is het niet een idee om het onder de douche te doen?
Heb je dat ooit al eens geprobeerd....? Das hetzelfde als je kop onder water stoppen, echt onder de douche kan je niet beffen hor, dan verzuip je bijna. Al het water loopt namelijk daar naar beneden,... dus das niet handy.
Ik vind dattie niet zo moet zeuren. De ander laten genieten is juist het fijnste van de hele seks. Waarom zou je anders nog seks hebben.. ?
Maarja, dan zal je naar andere manieren moeten zoeken om te komen, en daar heeel veel op oefenen denkk. Verder heb je wel een wonderlijk figuur getroffen, niet van pijpen houden en ook nog niet willen beffen. Dan ontbreekt er toch een behoorlijk stuk aan de seks. (in mijn beleving dan.)
Oud 19-10-2004, 11:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 19-10-2004 @ 12:33 :
Heb je dat ooit al eens geprobeerd....? Das hetzelfde als je kop onder water stoppen, echt onder de douche kan je niet beffen hor, dan verzuip je bijna. Al het water loopt namelijk daar naar beneden,... dus das niet handy.
Ik vind dattie niet zo moet zeuren. De ander laten genieten is juist het fijnste van de hele seks. Waarom zou je anders nog seks hebben.. ?
Maarja, dan zal je naar andere manieren moeten zoeken om te komen, en daar heeel veel op oefenen denkk. Verder heb je wel een wonderlijk figuur getroffen, niet van pijpen houden en ook nog niet willen beffen. Dan ontbreekt er toch een behoorlijk stuk aan de seks. (in mijn beleving dan.)
Heh. Ja, dat heb ik al meerdere malen gedaan. Maar je hebt gelijk, die jongens zaten dan nooit precies onder de douchekop. Maar.. als je je onder de douche nou gewoon goed wast.. en dan de douchekop een beetje opzij doet (of gewoon je afdroogt en naar je kamer gaat.. ) dan gaat het wel hoor. Het is alleen nogal.. oncomfortabel.

Edit: nou ja, ik heb niemand gebefd onder de douche.. maar wel gepijpt en ben gebefd.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 11:42
underthabridge
Tis idd best lastig
Oud 19-10-2004, 11:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 19-10-2004 @ 12:42 :
Tis idd best lastig
Nou goed.. maak van 'onder de douche' dan maar: tijdens of na het douchen. Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 11:50
underthabridge
stukken beter
Oud 19-10-2004, 11:56
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
grl schreef op 19-10-2004 @ 12:30 :
Dan denk ik niet dat je hem snel tot beffen zal krijgen. Ik denk eerder dat-ie een soort van weerstand heeft tegen orale seks. En tja.. daar doe je niet snel wat aan. Tenzij hij het onder de douche niet erg vindt. Maar m'n beste oplossing blijft toch: probeer op een andere manier te komen.
je wil niet weten hoevaak ik - andere jongens dat al geprobeerd hebben maar ik kan dat dus niet!!! en ALS het gebeurd (1malig, als ik al heel lang niet gekomen ben) is het niet half zo lekker als als het gebeurd met een tong...
Oud 19-10-2004, 11:57
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
grl schreef op 19-10-2004 @ 12:44 :
Nou goed.. maak van 'onder de douche' dan maar: tijdens of na het douchen. Zo beter?
maar dat lost die lamme tong niet op. dat vindt hij een groot probleem, maar dat zou juist toch door oefening beter moeten worden .

neej, maar hiuj houdt ook behoorlijk afstand met ze gezicht zeg maar dat ie ze tong vet ver moet uitstrekken... weet t niet precies, maar kan t daar niet aan liggen?
Oud 19-10-2004, 12:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
weegschaaltje schreef op 19-10-2004 @ 12:57 :
maar dat lost die lamme tong niet op. dat vindt hij een groot probleem, maar dat zou juist toch door oefening beter moeten worden .

neej, maar hiuj houdt ook behoorlijk afstand met ze gezicht zeg maar dat ie ze tong vet ver moet uitstrekken... weet t niet precies, maar kan t daar niet aan liggen?
Mja, ik ga iets heel onaardigs zeggen.. iets waarvan ik, als anderen het zouden zeggen, zou denken: nou nou, rustig aan. (hoe hypocriet) Maar goed: hij vindt het belangrijker dat hij geen lamme tong krijgt, dan dat jij een orgasme hebt?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 12:11
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
grl schreef op 19-10-2004 @ 13:03 :
Mja, ik ga iets heel onaardigs zeggen.. iets waarvan ik, als anderen het zouden zeggen, zou denken: nou nou, rustig aan. (hoe hypocriet) Maar goed: hij vindt het belangrijker dat hij geen lamme tong krijgt, dan dat jij een orgasme hebt?
blijkbaar. kijk, hij is zoo tegen dat ik dingen opm dit forum zet maar goed (K mag het niet over hem hebben, maar dit is toch een schuilnaam )

kijk, hij is vrij groot geschapen, en als ik eerst mijn orgasme heb gehad is het voor mij een stuk makkelijker omdat ik dan echt goed nat ben. anders kan het ook wel maar doet het eerder pijn. tot nu toe ging dat goed zo maar vandaag kwam hij er mee dat hij een lamme tong heeft en het niet leuk vindt ofzo. hij vertelde dat voor de sex en ging daarna dingen proberen. ik was niet echt meer in een geile bui, maar toen opperde hij glijmiddel omdat hij me dan niet elke keer hoefde te beffen.

maar dat hoeft ie niet elke keer, als ie me maar goed opgeilde. deed ie in t begin wel en nu opeens is het allemaal veel belangrijker dat we een beetje opschieten ofsow. maar hij vindt dus dat ie dan een lamme tocng krijgt en dat we dan beter glijmddel kunnen gebruiken, is nog neller ook, hoeft ie niet op me te wachten (dat zei ie niet maar zo kwam het op me over)

maar dat beffen is niet alleen om me nat te krijgen maar net zo goed omdat ik het ook lekker vindt om klaar te komen. hiu komt dat wel elke keer door de sex maar ik dus niet. moet ik dan maar accepteren dat ik pech heb?

(sorry, warrig en lang verhaal )
Oud 19-10-2004, 12:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
weegschaaltje schreef op 19-10-2004 @ 13:11 :
blijkbaar. kijk, hij is zoo tegen dat ik dingen opm dit forum zet maar goed (K mag het niet over hem hebben, maar dit is toch een schuilnaam )

kijk, hij is vrij groot geschapen, en als ik eerst mijn orgasme heb gehad is het voor mij een stuk makkelijker omdat ik dan echt goed nat ben. anders kan het ook wel maar doet het eerder pijn. tot nu toe ging dat goed zo maar vandaag kwam hij er mee dat hij een lamme tong heeft en het niet leuk vindt ofzo. hij vertelde dat voor de sex en ging daarna dingen proberen. ik was niet echt meer in een geile bui, maar toen opperde hij glijmiddel omdat hij me dan niet elke keer hoefde te beffen.

maar dat hoeft ie niet elke keer, als ie me maar goed opgeilde. deed ie in t begin wel en nu opeens is het allemaal veel belangrijker dat we een beetje opschieten ofsow. maar hij vindt dus dat ie dan een lamme tocng krijgt en dat we dan beter glijmddel kunnen gebruiken, is nog neller ook, hoeft ie niet op me te wachten (dat zei ie niet maar zo kwam het op me over)

maar dat beffen is niet alleen om me nat te krijgen maar net zo goed omdat ik het ook lekker vindt om klaar te komen. hiu komt dat wel elke keer door de sex maar ik dus niet. moet ik dan maar accepteren dat ik pech heb?

Nou ja, tot op zekere hoogte zal je het inderdaad moeten accepteren aangezien je niemand kan dwingen. Aan de andere kant vind ik wel dat je duidelijk mag maken dat het er zo niet echt leuker op wordt voor jou. Hij lijkt alleen maar z'n eigen pleziertje te willen en helaas werkt dat niet zo. Nooit, maar zeker niet bij seks. Dus ik zou maar eens een goed gesprek met 'm voeren en gewoon duidelijk zijn dat je dit niet leuk vindt en wat hij denkt dat jullie daar samen aan gaan doen. En laat hem je niet van de wijs brengen.. gewoon zeggen wat je wil zeggen en doorgaan tot-ie een beetje normaal gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 12:21
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
grl schreef op 19-10-2004 @ 13:17 :
Nou ja, tot op zekere hoogte zal je het inderdaad moeten accepteren aangezien je niemand kan dwingen. Aan de andere kant vind ik wel dat je duidelijk mag maken dat het er zo niet echt leuker op wordt voor jou. Hij lijkt alleen maar z'n eigen pleziertje te willen en helaas werkt dat niet zo. Nooit, maar zeker niet bij seks. Dus ik zou maar eens een goed gesprek met 'm voeren en gewoon duidelijk zijn dat je dit niet leuk vindt en wat hij denkt dat jullie daar samen aan gaan doen. En laat hem je niet van de wijs brengen.. gewoon zeggen wat je wil zeggen en doorgaan tot-ie een beetje normaal gaat doen.
een goed gesprek.. elke keer als ik er over begin is is zwaar beledigd en zegt dat ik het alleen maar om MIJ vindt gaan... en dan weet ik het niet meer. stonden vannmorgen onder de douche en toen vroeg ik hem ook wat erover, hij is gewoon boos weggegaan.

ik snap hem niet...

mag ik jou een om sturen (met ook die andere nick name erin, dan wordt het ook een stuk duidelijker aangezien je al eerder op een topic van me gereageerd hebt..)?
Oud 19-10-2004, 12:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
weegschaaltje schreef op 19-10-2004 @ 13:21 :
een goed gesprek.. elke keer als ik er over begin is is zwaar beledigd en zegt dat ik het alleen maar om MIJ vindt gaan... en dan weet ik het niet meer. stonden vannmorgen onder de douche en toen vroeg ik hem ook wat erover, hij is gewoon boos weggegaan.

ik snap hem niet...

mag ik jou een om sturen (met ook die andere nick name erin, dan wordt het ook een stuk duidelijker aangezien je al eerder op een topic van me gereageerd hebt..)?
Ja hoor
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 14:23
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Ik zou gewoon samen gaan experimenteren hoe je op een andere manier ook klaar kan komen. Na een poosje wil je vriend je misschien wel beffen maar heeft hij gewoon tijd nodig om aan dat idee te wennen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 15:16
Ratbout
Ratbout is offline
Ik snap niet waar hij het lef vandaan haalt om de kans te lopen dat jij pijn hebt van de seks, terwijl hij daar prima iets aan kan doen. Je tong kan je trainen, ik kan zo 45 minutesn beffen. De eerste kjeer werd mijn tong ook moe ja, maar drie keer raden hoe je je tong traint? Gewoon veel doen

Maarja, het lijtk me idd waarschijnlijk dat zijn moeie tong gewoon een excuus is. Misschien vind hij gewoon echt niet fijn om het te doen. Dan moet ie DAT zeggen, en niet met excuses komen. Dan moeten jullie denk ik samen naar oplossingen gaan zoeken, maar maak hem duidelijk dat hij ook voor jou mag werken, en dat ook jij graag wil genieten (dus geen pijn wil hebben tijdens de seks).

En als hij nog 1 keer durft te zeggen dat je alleen aan j ezelf denkt, stel ik voor dat je even goed kwaad op hem word, en hem een lesje in onthouding geeft....de gore lef..omg

Succes!
Oud 19-10-2004, 16:31
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Ratbout schreef op 19-10-2004 @ 16:16 :
Ik snap niet waar hij het lef vandaan haalt om de kans te lopen dat jij pijn hebt van de seks, terwijl hij daar prima iets aan kan doen. Je tong kan je trainen, ik kan zo 45 minutesn beffen. De eerste kjeer werd mijn tong ook moe ja, maar drie keer raden hoe je je tong traint? Gewoon veel doen

Maarja, het lijtk me idd waarschijnlijk dat zijn moeie tong gewoon een excuus is. Misschien vind hij gewoon echt niet fijn om het te doen. Dan moet ie DAT zeggen, en niet met excuses komen. Dan moeten jullie denk ik samen naar oplossingen gaan zoeken, maar maak hem duidelijk dat hij ook voor jou mag werken, en dat ook jij graag wil genieten (dus geen pijn wil hebben tijdens de seks).

En als hij nog 1 keer durft te zeggen dat je alleen aan j ezelf denkt, stel ik voor dat je even goed kwaad op hem word, en hem een lesje in onthouding geeft....de gore lef..omg

Succes!

Oud 19-10-2004, 17:54
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Zet hem op straat.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 23:08
starslayer
starslayer is offline
Citaat:
weegschaaltje schreef op 19-10-2004 @ 13:11 :

Hij zegt wel dat het allemaal om jou draait, maar het lijkt meer om hem te draaien....

Als ik heel eerlijk ben vind het beffen soms (vaak wel hoor ) ook niet echt prettig. Maar wat geeft mij het recht om alleen aan me eigen genot te denken.

En ja een lamme tong hoort erbij, maar oefening baart kunst. En het is toch fantatisch om je vriendin te laten genieten !!!!

Als je het niet belangrijk vind dat je vriendin geniet (wat dus bij jou het geval is, want hij wil er dus ook niet over praten) kan hij beter naar de hoeren gaan, die betaal je !!!

Zou je echt niet zo laten gebruiken...

Denk dat als ik zoiets tegen me vriendin zou zeggen ze zou zeggen 'BEN GEEN OPBLAASPOP". En heb daarna denk ik toch wel een groot probleem.....
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 23:20
Verwijderd
Misschien vindt hij het wel smerig smaken, maar is hij te beleefd om te zeggen dat je persoonlijke hygiène wat serieuzer moet nemen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 23:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2004 @ 00:20 :
Misschien vindt hij het wel smerig smaken, maar is hij te beleefd om te zeggen dat je persoonlijke hygiène wat serieuzer moet nemen.
Mwah.. als je weet dat iemand het echt wil dan doe je het toch gewoon..

Uhm.. nee, ik bedoel

Als je weet dat iemand het echt wil dan stel je op zo'n moment toch even een douche voor?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 23:28
starslayer
starslayer is offline
Citaat:
Maar ze zegt dat haar ex(en) geen probleem ermee had(den)...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 23:30
Verwijderd
Hmm behoorlijk triestig mannetje als je het mij vraagt.
Kun je niks beters krijgen?? ( Naja als hij verder wel lief voor je is, zou je ermee kunnen leren leven )
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 08:22
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
lijkt me stug als ik normaal al elke dag douche en we nu deze week met oppassen elke dag zowat onder de douche + in bad zijn of 2 x douchen...

en idd, exen nooit horen klagen
Oud 20-10-2004, 08:23
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 20-10-2004 @ 00:30 :
Hmm behoorlijk triestig mannetje als je het mij vraagt.
Kun je niks beters krijgen?? ( Naja als hij verder wel lief voor je is, zou je ermee kunnen leren leven )
ja verder is ie lievvv. maar dit is gewoon... tsja...
Oud 20-10-2004, 10:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Wie houdt er nou niet van beffen?

Ik heb alle begrip voor jouw exen die het 7x op een dag deden.
Oud 20-10-2004, 12:16
underthabridge
Citaat:
weegschaaltje schreef op 19-10-2004 @ 12:57 :
neej, maar hiuj houdt ook behoorlijk afstand met ze gezicht zeg maar dat ie ze tong vet ver moet uitstrekken...
Of hij kan dus niet beffen , je tong heel ver uitsteken is namelijk niet bepaald nodig. Althans... dan doe je in mijn optiek iets fout.. En die lamme tong is gewoon een kwestie van trainen. Dat heb je altijd in het begin.
Verder vind ik het ook nogal egoïstisch overkomen allemaal. Zo van... jah, k ga een beetje de tijd nemen om jou te laten komen, terwijl ik mijn eigen pleziertjes ook wel zonder die moeite kan krijgen.
Als hij gekomen is, en jij niet, laat hij jou dan zo liggen en draaitie zich om of moet hij even bijkomen en probeert hij dan alsnog om jou te plezieren? In dat eerste geval is er spoedberaad nodig, want jij hebt minstens evenveel, zo niet meer recht om te komen/ te genieten als dat hij dat heeft. En als hij daar de moeite niet voor wil doen, dan zou ik hem als ik jou was fijn naar zijn rechterhand verwijzen en mijn broek aanhouden.
Oud 20-10-2004, 15:34
Cherish
Cherish is offline
Oohw meissie,

Wel kut dat je vriend er zo over denkt..
Maar misschien heeft ie er wel slechte ervaringen mee, dan ken ik het begrijpen, maar anders zou ik ook niet weten wat je moet doen..
Tsjah je ken em niet dwingen, en dat moet je ook nooit doen, hij zal ook ooit wel op jou gewacht hebben met bepaalde dingen..

Dus doe het maar rustig aan, en misschien komt het er ooit nog van

Liefs..
Oud 20-10-2004, 15:37
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Cherish schreef op 20-10-2004 @ 16:34 :
Oohw meissie,

Wel kut dat je vriend er zo over denkt..
Maar misschien heeft ie er wel slechte ervaringen mee, dan ken ik het begrijpen, maar anders zou ik ook niet weten wat je moet doen..
Tsjah je ken em niet dwingen, en dat moet je ook nooit doen, hij zal ook ooit wel op jou gewacht hebben met bepaalde dingen..

Dus doe het maar rustig aan, en misschien komt het er ooit nog van

Liefs..
hey lieverd,
leuk dat je nu ook op het forum bent . ik weet dat hij die slechte ervaringen niet heeft, hij had et nog niet eerder gedaan cvoordat ie mij kende. ik zal em niet dwingen, dat never, maar kan je begrijpen dat t niet bepaald leuk is? waarom hij wel zijn lol en ik niet het mijne???

xxx mij
Oud 20-10-2004, 15:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Euh, nou, dit is helemaal persoonlijk, maar ik zou bij mezelf eens nagaan of je wel met iemand die zo egoistisch is door wil gaan.

Dat ze nog bestaan, jongens die niet willen beffen...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:43
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 16:38 :
Euh, nou, dit is helemaal persoonlijk, maar ik zou bij mezelf eens nagaan of je wel met iemand die zo egoistisch is door wil gaan.

met andere dingen is ie wel weer liev...

alleen hebben nu al 2 dagen aan een stuk door steeds ruzie . hij is een beeetje snel geirriteerd en ik kan daar NIET tegen!!

klinkt als een geweldige relatie he??
Oud 20-10-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
weegschaaltje schreef op 20-10-2004 @ 16:43 :
Nee.
Als je je aan elkaar irriteert snap ik niet waarom je dan bij elkaar zou blijven. Het wordt alleen maar meer, of je moet er wat aan kunnen veranderen, wat meestal niet het geval is. Of maar even.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:48
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:44 :
Nee.
Als je je aan elkaar irriteert snap ik niet waarom je dan bij elkaar zou blijven. Het wordt alleen maar meer, of je moet er wat aan kunnen veranderen, wat meestal niet het geval is. Of maar even.
tis zo stom, had me nog nooit zo super bij iemand gevoeld.. en nu is het gewoon... *foetsie*. niet alleen door war dit topic over gaat btw. we gaan beetje van het onderwerp af maar goed. ho kan gevoel dan zomaar weg zijn?? irriteer me te platter
Oud 20-10-2004, 15:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
met andere dingen is ie wel weer liev...
Dat neem ik aan

Het is ook persoonlijk. Toen ik 18 was heb ik met een meisej gehad dat helemaal niet aan orale seks wou doen, geven en nemen niet, en dat is een een-keer-nooit-weer iets.

Daarbij vind ik dat het als jongen min of meer je 'taak' is ook het meisje te laten komen. Meisjes komen meestal niet van vaginale seks, dus moet je maar gewoon een beetje extra je best doen. Lijkt me de normaalste zaak van de wereld.

Citaat:

alleen hebben nu al 2 dagen aan een stuk door steeds ruzie . hij is een beeetje snel geirriteerd en ik kan daar NIET tegen!!

Hij zal ongetwijfeld ook z'n goeie punten hebben
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
weegschaaltje schreef op 20-10-2004 @ 16:48 :
tis zo stom, had me nog nooit zo super bij iemand gevoeld.. en nu is het gewoon... *foetsie*. niet alleen door war dit topic over gaat btw. we gaan beetje van het onderwerp af maar goed. ho kan gevoel dan zomaar weg zijn?? irriteer me te platter
Gevoel kan ineens weg zijn. Daar is geen 'verklaring' voor. En daar kun je ook niets aan doen.
Wees blij met de tijd die je heb gehad, en als je het tijd vindt om het op te geven; doe dat dan. Blijf niet hangen.

Maar Chimera heeft een punt; hij heeft toch ook wel positieve punten? Zijn die genoeg waard om het negatieve weg te strepen? Want dan kun je wat veranderen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:54
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 16:50 :
Dat neem ik aan

Het is ook persoonlijk. Toen ik 18 was heb ik met een meisej gehad dat helemaal niet aan orale seks wou doen, geven en nemen niet, en dat is een een-keer-nooit-weer iets.

Daarbij vind ik dat het als jongen min of meer je 'taak' is ook het meisje te laten komen. Meisjes komen meestal niet van vaginale seks, dus moet je maar gewoon een beetje extra je best doen. Lijkt me de normaalste zaak van de wereld.

Hij zal ongetwijfeld ook z'n goeie punten hebben
ja zeker... maar waarom irriteer ik me nu de heeele tijd? zelfs als ie me een zoen geeft irriteer ik me wel weer ergens aan.. kan ook zijn door het steeds op elkaars lip zijn.. weekie oppassen op een huis met de 2en
Oud 20-10-2004, 15:56
Dark Angel
Dark Angel is offline
Dit heeft alle symptomen van een jongen die veel te veel porno kijkt...

1) hij denkt dat je voor beffen je tong uit moet steken (typische 'camerapose')

2) Hij komt klaar en vind dat dat genoeg is / vind dat jij ook klaar zou moeten komen onder het neuken (?)

3) het hen hem dus eigenlijk niet schelen dat jij zo niet klaarkomt en als je het daar over hebt draait het 'allemaal om jou'.
Oud 20-10-2004, 15:56
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-10-2004 @ 16:52 :
Gevoel kan ineens weg zijn. Daar is geen 'verklaring' voor. En daar kun je ook niets aan doen.
Wees blij met de tijd die je heb gehad, en als je het tijd vindt om het op te geven; doe dat dan. Blijf niet hangen.

Maar Chimera heeft een punt; hij heeft toch ook wel positieve punten? Zijn die genoeg waard om het negatieve weg te strepen? Want dan kun je wat veranderen.
we hebben nog maar een maand wat... en normaal deed ik dat ook maar op een of andere manier is dst een week teveel.. alles is me te veel...
klopt zeker niet echt he??
Oud 20-10-2004, 15:57
weegschaaltje
weegschaaltje is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 20-10-2004 @ 16:56 :
Dit heeft alle symptomen van een jongen die veel te veel porno kijkt...

1) hij denkt dat je voor beffen je tong uit moet steken (typische 'camerapose')

2) Hij komt klaar en vind dat dat genoeg is / vind dat jij ook klaar zou moeten komen onder het neuken (?)

3) het hen hem dus eigenlijk niet schelen dat jij zo niet klaarkomt en als je het daar over hebt draait het 'allemaal om jou'.
whahahaha, geweldig, lijkt ie me zeeeker geen type voor maar zou best eens kunnen... . maar dat vindt ie dingen die "prive" zijn, hoor ik niets over te weten...
Oud 20-10-2004, 15:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
weegschaaltje schreef op 20-10-2004 @ 16:54 :
ja zeker... maar waarom irriteer ik me nu de heeele tijd? zelfs als ie me een zoen geeft irriteer ik me wel weer ergens aan.. kan ook zijn door het steeds op elkaars lip zijn.. weekie oppassen op een huis met de 2en
Dit is zolangzamerhand meer iets voor L&R, maar dit klinkt alsof 't gewoon niet goed gaat. Denk dat andere mensen je daar ook niet echt mee kunnen helpen, dit is iets wat je zelf uit moet zoeken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten