Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 14:46
NaSgIrL
NaSgIrL is offline
K heb via zo'n stomme chatsite een jongen leren kennen en die wilde me bellen. normaal doe ik dat nooit maar hij zat nog al in de probleme. Nu zijn probleem hij zegt misbruikt te zijn door zijn moeder maar hij zij ook dat ie het tegen mij als enige had gezegd maar hij bleek het toen ook tegen een ander meisje gezegd te hebben. en ook ineens tegen nog meer mensen. die andere denken dat ie maar wat lult over z'n moeder hij probeert je zo alleen maar te lokken denken ze. Ik begin eigenlijk ook wel te twijfelen of ie maar wat lult maar ja k vind zo moeilijk om hem zomaar ineens afteschrijven want hij belt heel de tijd en vraagt of ik naar hem toe kom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2002, 14:47
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
dit moet hier niet?
Oud 11-05-2002, 14:49
NaSgIrL
NaSgIrL is offline
waar dan???????? hij is toch een psychologisch geval ofzo?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:14
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
als je hem verder niet kent zou ik wat voorzichtig zijn met naar hem toegaan of met hem afspreken.
hij kan natuurlijk echt een probleem hebben, ,maar hij kan ook een of ander stalker zijn, en het is erg naar om zo iemand achter je aan te hebben zitten.

heeft hij zelf tegen jou gezegt dattie het ook aan anderen had verteld of ben je daar via die anderen achter gekomen?

Ik kan me opzich wel voorstellen dat hij zoiets gemakkelijker tegen iemand (of meerdere iemanden) op internet zegt dan tegen bekenden.

staan hier een paar vreemd lopende zinnen in.... sorry.
Oud 11-05-2002, 17:37
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
FlyingPinguin schreef:

staan hier een paar vreemd lopende zinnen in.... sorry.

maar ff ontopic

Ik zou als ik jou was er (proberen) geen aandacht meer aan te geven. Internet kan dan wel makkelijk zijn om aan iedereen problemen mee te delen, maar ook om misbruik te maken van andere (goedgelovige ) mensen.

Volgens van wat jij zegt bleek dat ie het ook tegen anderen gezegd had. Als ie dus al daarover liegt zou ie misschien ook over meer dingen kunnen liegen.

Dus wat ik al zei; als ik jou was zou ik stoppen. Maar die keus ligt aan jou.

hmmmmm, jij bent niet de enigste met vreemd lopende zinnen hoor FlyingPinguin .
Oud 12-05-2002, 15:50
mandydw
mandydw is offline
Waarom zegt ie dat tegen een vreemde van het internet???er zijn toch wel mensen in zn omgeving met wie die zou kunnen praten of instanties ofzo?????ik zou het absoluut niet vertrouwen hoor...laat hem maar lekker lullen.en ga absoluut niet naar hem toe!!!ik zou hem verder gewoon negeren en al het contact afsluiten.je weet nooit wat ie van je wil......
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 22:23
NaSgIrL
NaSgIrL is offline
okey thx allemaal k ga ermeteen mee stoppen k ben vandaag namelijk weer achter iets gekomen wat niet waar was van hem dus hij is afgeschreven++++
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 22:35
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
NaSgIrL schreef:
lalalala
geloof mij, iemand die serieus in jou geinstresseert is, vertelt dat zeker niet in een chat waarin hij een date wil.(en ook niet als hij over zichzelf lult)

dan wil hij

1. aandacht en/of
2. spelen en/of
3. zielig lijken
Reageren

Regels voor berichten