|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ja, de ouders van mijn ex-vriend dachten ook ongeveer zo. Die stuurden ons onderhand naar boven om 'het er maar eens lekker van te nemen'. Ze wisten ook hoe mijn ouders erover dachten. Toen mijn ex-schoonmama mijn antieconceptiepil vond vroeg ze of mijn moeder daarvan wist.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
". Ook toen ik vroeg of ik aan de pil mocht stond ze vrijwel direct met de tel in de hand om de dokter te bellen voor een afspraak. -"tja liever veilig dan oma"- Al heeft ze me vorige week wel stuipe op het lijf gejaagd komt ze ineens aanzetten met het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, omdat ik m'n stopweek eerder had ingezet en daarna nog sex heb gehad met m'n vriend (hoe ze dat weet? ehh tja had ze soort van gehoord zei ze) ) Nooit zo blij geweest toen bleek dat ik weer ongesteld was geworden....argh kreng! maar verder is wel lief hur ![]() Zoals veel vrienden van me zeggen: "Jou mams klaart de boel"
|
|
||
|
Citaat:
Nog erger trouwens. Toen ik voor het eerst uit begon te gaan begon zij over of de pil niet een idee was. Ik kwam toch wel dichtbij de leeftijd dat ik zou gaan experimenteren, dus kon ik er beter nu alvast aan gaan. Van jongs af aan kwam ze al met seksuele voorlichting, toen ik 6 was wist ik wat sex was, maar leek me helemaal niets. Toen ik 12 was begon ze ook over geslachtsziektes ed en anticonceptie, tegen de tijd dat ik 14 was wist ik alles wat ik moest weten en op m'n 15e was ik aan de pil. En natuurlijk ben je dan nog steeds jong en naief en vergeet je wel eens een pilletje, niet dat zij het controleerde, maar ze zag het dan wel aan mijn bezorgde gezicht en een uurtje later lag er een zwangerschapstest voor me klaar en de telefoon met het nummer van de dokter voor het geval dat Wat dat betreft, ik heb echt een schat van een moeder.
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 14:02. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
"... Een jaar later (kennisje was dus inmiddels 21) kreeg ze voor haar verjaardag een vakantie naar salou voor 2 weken, 7pakjes condooms, en extra glijmiddel mee... en uitgezwaaid op het vliegveld met de woorden: "en waag het verdomme eens om als maagd terug te keren"... En ze kwam wederom als maagd terug... die moeder: "ben je pot ofzw?" nee dat was ze niet... Uiteindelijk was ze 22 toen ze een vriendje kreeg, en ik weet nog dat mijn moeder wederom 1 van de 1e was die het wist.., want wat was het toch geweldig...dochterlief eindelijk maagd af en nog beter ze was geen pot... holé holé
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
(plaagstootje jegens Alicia )
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik weet het altijd precies als m'n broertje bezig is. Hij's best druk van zichzelf, kan ook geen moment even nergens mee bezig zijn, dus als hij een meiske op de kamer heeft en het is ineens erg stil, dan weet ik al hoe laat het is. Maar dan kom ik ook niet binnen ofzow (al mag ik naderhand altijd graag even op z'n hart drukken dat ie z'n kleren beter recht kan trekken vóór hij naar beneden komt als hij niet wil dat het opvalt ). Dat respect heeft hij ook voor mij. Hij weet ook dat ie het niet bij mij moet flikken, want dan kan ie z'n voorlichting, tips en adviezen verder wel shaken In tegenstelling tot mij is gaat hij nooit naar mams als hij ergens mee zit oid, komt altijd bij mij. Vind ik niet erg ofzow hoor, wel schattig.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn vader dacht dat ik na 12 maanden relatie nog steeds maagd was. Gelukkig heeft m'n moeder hem snel uit die droom geholpen.
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Het lukt niet Verwijderd | 73 | 14-05-2007 18:32 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Vuurverleden Verwijderd | 0 | 11-06-2006 10:45 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
| ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 | |
| ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 | |
| Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 | |