Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat heb jij een leuk onderschrift!! ![]()
||
Citaat:
Hoe dan ook, ik ben van mening dat je dit soort dingen allereerst niet moet forceren, en daarnaast al helemaal niet van anderen weg moet kapen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar alsnog... Het is prachtig als je zelf je eigen verhalen verzint en opschrijft. Als je een idee 'steelt' is het al gauw een stuk minder knap, daarom is er ook zoveel kritiek op Carry Slee-achtige verhalen. De stijl van Carry Slee is gewoon karakteristiek, als jee een verhaal leest met een 'aangrijpend' onderwerp lijkt het al vaak op Carry Slee. Zij heeft dus eigenlijk gewoon geluk dat zij als één van de eersten met dat soort onderwerpen begon en daar ook beroemd mee is geworden. Deze generatie leest en schrijft graag over deze onderwerpen. Daarom krijgen veel beginnende meisjes (ja, meisjes ja, het gros van de jongens doet wat anders) het commentaar dat ze teveel als Carry schrijven. Aan de ene kant is dat een groot compliment, aangezien Carry een goed schrijfster is, maar aan de andere zijde is het natuurlijk wel kritiek op de originaliteit. Eigenlijk vind ik dan ook dat je niet van die dingen moet zeggen, maar dat is mijn mening. *ratelderateliklijkbijnawelopmijngrootseidolecharlottetje ![]() Anyways, zelf verzinnen is beter, maar 'stelen' is niet per definitie fout. Ik heb gezegd Grimmige Grim Laatst gewijzigd op 12-06-2004 om 11:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Originaliteit staat boven kwaliteit, maar als de kwalitei van het originele verhaal zo laag ligt dan is het soms beter om baggerverhalen te herschrijven. Grim - Herschrijf je eigen baggerverhaal? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() hahaha ik herken dat!!! Mijn leraar wiskunde heeft ooit eens toen een leerling zei:'Dat moet er dichter bij!' gezegd 'Ik zou het niet erg vinden om dichter bij jou te zijn' ![]() (vergeef me dit monster van een tangconstructie en dit offtopic zijn...ik hou het wel deftig in kleine lettertjes ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
postmodernisme: De 21e eeuwse mens zoekt orde in de chaos die de leegheid van godsdienst en andere idealen heeft achtergelaten (cfr. Freud) Tot zover het woord van Mijnheer Vermeulen (lekker originele naam voor een leraar ![]() Bij nader inzien zou ik je toch liever niet als leerkracht willen hebben ![]() (ik schrijf mijn naam niet, als iets ongeschreven blijft, blijft het origineel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder, niets nodig van LUH, behalve misschien wat complimentjes als ik mijzelf ertoe krijg om weer iets te posten. Grimm |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ideën inzameling dunno2 | 12 | 23-10-2006 20:10 | |
Verhalen & Gedichten |
ideen trouwkrant? BobbieBlob | 4 | 23-03-2004 17:38 | |
Liefde & Relatie |
tips of ideen voor een romantisch avondjuh? Verwijderd | 4 | 17-07-2003 12:24 | |
Lifestyle |
licht of donker heeft iemand misschien leuke ideen? smilegirl | 25 | 10-07-2002 18:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Overtuig ons van jouw politieke ideen Rabbi Daniel | 26 | 15-06-2002 20:30 | |
Verhalen & Gedichten |
ideen voor toekomstige signature Iemand2000 | 1 | 22-11-2001 17:38 |