Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 19:26
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb binnenkort een afspraakje met een jongen uit België en vind t best wel spannend. Heb voorheen nooit met een vreemde afgesproken, maar het lijkt me wel heel leuk!

Ik vroeg me af of jullie dat wel hebben gedaan en of dat leuk was? Waar kende je diegene van en zie je diegene nog steeds af en toe?

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 19:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2004, 19:35
Susu
Susu is offline
Wat leuk!

Heb wel vaker mensen van internet (of msn) ontmoet zgmr.
Een van mij beste vrienden ken ik daar ook van, die kende ik al 3 jaar voor ik hem voor het eerst ontmoette. (Dat is inmiddels ook al weer 3 jaar geleden.)
Verder zijn er nog een paar mensen die ik nog steeds wel een zie, die ik ook van internet ken.

Mijn vriendje ken ik ook via msn
Altijd grappig als je iemand die je al een tijdje "kent" in het echt ziet. Je weet echt niet wat je er nou van moet verwachten.

Veel plezier iig!!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:37
Verwijderd
Leuk Wanneer?
Ik heb mijn exvriendje via internet leren kennen (hier zelfs ) Omdat we al superveel op msn hadden gepraat was het gelijk wel okee, beetje zenuwen vantevoren maar het ging eigenlijk allemaal vanzelf.
Nu is het uit en zie ik hem nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:55
Stefanie
Stefanie is offline
Die gozer zit hier ook op het forum, dus ik zal geen namen bekend maken Tenzij hij het zelf wil natuurlijk.

Waarschijnlijk wordt het ergens tussen de 9de en 17de juni...
Datum is nog niet geprikt.
Zoveel leuke dingen om te doen hier, maar weet gewoon niet wat ik met hem moet doen

Jullie nog leuke ideeen?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 19:58
Dzjes
Dzjes is offline
Je zou es kunnen gaan winkelen, bioscoop(maar dat vind ik nogal onpersoonlijk, je kan niet praten daar) ..
iig wel iets doen wat je wat kan geven om over te praten.. bvb. als je samen gaat winkelen, en allerlei domme kleding gaat passen zal je sowieso wel veel plezier hebben Daarna kan je natuurlijk nog altijd iets gaan drinken om echt bij te praten, maar plezier maken is nog altijd erg belangrijk
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 20:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 01-06-2004 @ 20:55 :
Jullie nog leuke ideeen?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=517047

hier hebben we nou speciaal dit topic voor.
Oud 01-06-2004, 20:19
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 01-06-2004 @ 20:58 :
Je zou es kunnen gaan winkelen, bioscoop(maar dat vind ik nogal onpersoonlijk, je kan niet praten daar) ..
iig wel iets doen wat je wat kan geven om over te praten.. bvb. als je samen gaat winkelen, en allerlei domme kleding gaat passen zal je sowieso wel veel plezier hebben Daarna kan je natuurlijk nog altijd iets gaan drinken om echt bij te praten, maar plezier maken is nog altijd erg belangrijk
Wij waren al stiekem een strandwandeling van plan Eerst maar ns kijken hoe hij in het echt is...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 20:20
Luna
Luna is offline
oooh, een belg, die praten zoo leuk(L)

Ik heb zelf wel eens een date gehad met een jongen van internet, was op dat moment heel leuk, vantevoren wel zenuwachtig maar het was heel gezellig en het klikte in eerste instantie heel goed. Later bleek hij een sukkel maar dat was ie ook geweest als ik hem irl hade leren kennen.
Oud 01-06-2004, 20:22
Daboman
Daboman is offline
alleen maar goede ervaring mee gehad.

Ik heb een aantal keer met slechts 1 iemand afgesproken, en een keer met een hele groep. Bij allemaal behalve 1 is er een tweede afspraak uitgekomen. Bij die groep staat die zelfs al vast. Ik ken ze allemaal via internet. En ik spreek ze nog steeds vaak op MSN.

Het enige wat ik je nog wel wil meegeven is dat je vooral NIET bij hem of bij jou thuis moet afspreken. Maar die indruk had ik niet en als het wel zo is kun je dat misschien nog veranderen.

Veel plezier

Laatst gewijzigd op 01-06-2004 om 20:27.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 21:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mensen via internet daten zou ik nooit doen. Maar dat komt eigenlijk omdat ik een dik jaar geleden door een stelletje jongens voor de gek ben gehouden... meer details wil ik niet kwijt. Maar als dit niet gebeurd was, zou ik dit ook niet snel doen.
Oud 02-06-2004, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-06-2004 @ 22:28 :
Mensen via internet daten zou ik nooit doen. Maar dat komt eigenlijk omdat ik een dik jaar geleden door een stelletje jongens voor de gek ben gehouden... meer details wil ik niet kwijt. Maar als dit niet gebeurd was, zou ik dit ook niet snel doen.
Door dit soort dingen zou ik het ook nooit doen, reis je helemaal naar de andere kant van Nederland en dan is het een grap ofzo

Bovendien ontmoet ik nooit mensen op internet (chat niet), alleen hier..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 00:35
Xanandu
Xanandu is offline
Tja, wat heb je te verliezen?
Oud 02-06-2004, 01:51
Verwijderd
1 keergedaan en nooit weer 1 of andere jongen uit de buurt op internet tegengekomen meer dan een jaar geleden; ik zat bij zijn broertje in de klas, had hem nog nooit ontmoet. (hij was een paar jaar ouder dan ik, 23 in die richting... ) We konden lekker praten en hij bleef smeken om es een keer uit eten te gaan, dus uiteindelijk gaf ik toe en hebben we elkaar 1 keer ontmoet in een koffiehuis-dinges. Hij bleek een vieze slijmbal te zijn, en zat me dus telkens te mailen en benaderen op msn daarna, kheb hem geblockt en dr verder nooit weer wat van gehoord, bah wat een engerd. (Nadien hoorde ik ook nog dat hij verdacht werd van zijn ex steken met een mes, en daarna de gevangenis is ingegaan, zal wel onzin zijn maar toch best eng)

het was dus niet leuk hij benaderde mij via mijn msn profiel-dinges, kheb em 1 keertje gezien voo rongeveer een half uurtj een daarna nooit weer.

Veel plezier trouwens, jouw ontmoeting loopt vast beter af dan de mijne

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 01:54.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 07:08
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 01-06-2004 @ 21:19 :
Wij waren al stiekem een strandwandeling van plan Eerst maar ns kijken hoe hij in het echt is...
Ooeeeh! Leuk! Dat wil ik ook? *geeft lange afstand hint aan bepaald persoon (die dit vast niet zal lezen )*

Ik heb wel een paar keer mensen ontmoet die ik van t forum kende of van internet. Binnenkort weer een paar meetinkjes
Heel veel zin in.
Ken deze personen wel al langer en vaak ook wel gecamt enzo. Zo heb ik The0 ontmoet (die vlakbij woont ) en Snoopy en ook met hun heb ik nog veel contact. Wat hebben we gedaan? Ehm met Theo heb ik gepooled (of hoe je dat mag schrijven ), wat ik niet kan en hij me dus mooi kon leren en met Snoopy ben ik ergens wat wezen eten, was echt heel gezellig met beiden.
Doe gewoon iets wat je beiden leuk vindt. Zo ga ik binnenkort naar 't Vondelpark

Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 07:12
cyntha
cyntha is offline
Leuk!
Ik heb zelf nog nooit met een jongen gedate, wel een paar meisjes ontmoet die ik kende via een ander forum. Dat was heel gezellig, we zijn wat gaan eten en hebben daarna nog even in de stad gelopen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:12
Verwijderd
Daten is echt wel leuk, lekker het onbekende tegemoet reizen. Is tot nu toe bij mij nog nooit fout gegaan.

Je kunt uren over dingen praten. Meestal ga ik dan ook niet "uit" ofzo maar gewoon lekker naar een restaurant iets eten. (mja wat moet je daar anders doen.)

Zo leer je elkaar kennen en je kunt het altijd nog afbreken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:32
Verwijderd
Ik heb wel eens iemand van internet ontmoet, door 'm uit te nodigen voor mijn verjaardagsfeest, daarna hebben we elkaar nog een paar keer gezien, maar het was geenszins bedoeld als 'daten'.

Maar veel plezier iig wordt t een afspraakje in Nederland of in Belgie?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:53
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-06-2004 @ 12:32 :

Maar veel plezier iig wordt t een afspraakje in Nederland of in Belgie?
Hij heeft een auto en was me van plan om te komen halen Daarna gaan we hier in de buurt leuke dingen doen...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Alex schreef op 02-06-2004 @ 01:29 :
Door dit soort dingen zou ik het ook nooit doen, reis je helemaal naar de andere kant van Nederland en dan is het een grap ofzo
Zo ver is het niet bij mij gegaan!
Oud 02-06-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 02-06-2004 @ 12:53 :
Hij heeft een auto en was me van plan om te komen halen Daarna gaan we hier in de buurt leuke dingen doen...
Heeft hij toevallig een bestelbusje?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 02-06-2004 @ 19:24 :
Heeft hij toevallig een bestelbusje?
met een matras achterin?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 21:07
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Alex schreef op 02-06-2004 @ 19:34 :
met een matras achterin?
Volgens mij niet nee Maar hij zou wel zn slaapzak meenemen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 21:08
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Alex schreef op 02-06-2004 @ 01:29 :

Bovendien ontmoet ik nooit mensen op internet (chat niet), alleen hier..
Dan zou hij voor niets naar Nederland rijden, dat vind ik wel heel zielig. Stel nou dat hij echt tegenvalt dan blijf ik gewoon beleeft, maar één keer en nooit meer We blijven wel eerlijk (achteraf dan), maar volgens mij valt het allemaal wel mee. Over de telefoon klinkt hij heel erg leuk
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 04-06-2004 @ 22:08 :
Over de telefoon klinkt hij heel erg leuk
Das duur
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 22:19
Tesca
Tesca is offline
Ah leuk voor je!
Ik heb 1 x echt gedate Met een jongen die ik via internet kende. Is tevens ook m'n ex Ik vond het heeeeel eng, maar hij was heel lief enzo en was zeeker geen tegenvaller Veel plezier iig
Oud 05-06-2004, 09:13
moenbase
moenbase is offline
Dates kunnen tegenvallen omdat er teveel van verwacht kan worden, het zet een bepaalde druk op je. "Het moet goed gaan."
Bij het gewoon afspreken met iemand is die druk er niet. "het mag zowel goed gaan als tegenvallen".

Maar, om terug te komen op je vraag... Nee, heb nooit een date gehad via i-net. Alleen afspraakjes.
Oud 12-06-2004, 00:05
ieniemienie
ieniemienie is offline
Ik heb vanmiddag nog gedate met iemand die ik via de chat kende. Hadden eerste een paar weken veel met elkaar gechat en ook gebeld, konden lekker kletsen.
Ik had er niet super veel van verwacht en er ook geen duidelijke voorstelling van gemaakt. Maar we hebben een heel erg leuke dag gehad.
Lekker door de stad gewandeld, af en toe op een terrasje wat gedronken en 's avonds lekker gegeten.
We hebben ook al een vervolg afspraak gemaakt.

Veel plezier met jou date!
Oud 12-06-2004, 00:58
Verwijderd
Wat is tofke_h toch een player

Sorry, maar het is de enige belg van dit forum die me te binnen schiet

Het word vast wel leuk
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 07:53
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 05-06-2004 @ 10:13 :
Dates kunnen tegenvallen omdat er teveel van verwacht kan worden, het zet een bepaalde druk op je. "Het moet goed gaan."
Bij het gewoon afspreken met iemand is die druk er niet. "het mag zowel goed gaan als tegenvallen".

Maar, om terug te komen op je vraag... Nee, heb nooit een date gehad via i-net. Alleen afspraakjes.
Het is maar welk woord je er aan vastplakt natuurlijk. Ik heb ook wel met mensen van forum afgesproken, en voor de grap het een date genoemd..
Daarnaast zie ik geen verschil tussen dates en afspraakjes in het kunnen tegenvallen. Een date kan net zo goed tegenvallen als iemand met wie je gewoon afspreekt. Je vormt je toch een bepaald beeld van iemand als je diegene alleen via het internet spreekt en dit kan altijd tegenvallen.. Of het nou een date is of gewoon een afspraakje
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 10:18
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-06-2004 @ 08:53 :
Het is maar welk woord je er aan vastplakt natuurlijk. Ik heb ook wel met mensen van forum afgesproken, en voor de grap het een date genoemd..
Daarnaast zie ik geen verschil tussen dates en afspraakjes in het kunnen tegenvallen. Een date kan net zo goed tegenvallen als iemand met wie je gewoon afspreekt. Je vormt je toch een bepaald beeld van iemand als je diegene alleen via het internet spreekt en dit kan altijd tegenvallen.. Of het nou een date is of gewoon een afspraakje
Inderdaad, en als het dan toch tegenvalt dan heb je het tenminste geprobeerd. Je MOET geen relatie aangaan.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 11:53
Shitonya
Shitonya is offline
Vroeger genoeg, te veel naar mijn mening. Niet echt dates, eerder gewoon afspraakjes om elkaar eens in het echt te zien en te leren kennen. Helaas wilde de meeste liever m'n "poes" leren kennen dan mij...
En dan zaten er nog wat redelijk normale tussen, maar die waren ook al meteen uit op een relatie of na enkele uurtjes of dagen
Dus de meeste vielen erg tegen samengevat. Heb er maar 2 vrienden aan over gehouden, de rest geen of weinig contact meer mee.
En door die slechte ervaringen ermee, heb ik wel weer wat geleerd: ik spreek nooit meer af

En als ze geen "nee" willen, dan kunnen ze oprotten grofweg
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 19:38
loveflower
loveflower is offline
Ik heb het een keer gedaan.
Vriendin van me nichtje maar toen ze me in het echt zag hoefde ze me niet meer.
Oud 14-06-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 12-06-2004 @ 12:53 :

En door die slechte ervaringen ermee, heb ik wel weer wat geleerd: ik spreek nooit meer af

goh en jongens mogen niet negatief denken over meisjes door eerdere ervaringen toch?

en ik heb door dit forum mn ex leren kennen, waarmee ik 2,5 jaar wat heb gehad. En ach, vind altijd wel leuk, nieuwe mensen op zo'n manier leren kennen. Gelukkig nog geen slechte ervaringen gehad.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:17
Denise84
Denise84 is offline
Zorg in ieder geval dat je genoeg geld hebt voor en taxi, anders ben je zo afhankelijk van hem wanneer hij je terug naar huis brengt als het tegenvalt.

Oppassen met daten via internet. Heb zelf ook weleens mensen via internet ontmoet, maar je moet dat niet te snel doen als je nog maar weinig van elkaar weet. Veel foto's vragen, dat je zeker weet dat hij het is met wie je "chat".

Nu klink ik misschien net als een ouderwetse moeder, maar ik geloof dat er genoeg naieve meisjes zijn die goed voor de gek worden gehouden.

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 20:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten