Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hier hebben we nou speciaal dit topic voor.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien ontmoet ik nooit mensen op internet (chat niet), alleen hier.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb wel een paar keer mensen ontmoet die ik van t forum kende of van internet. Binnenkort weer een paar meetinkjes ![]() Heel veel zin in. Ken deze personen wel al langer en vaak ook wel gecamt enzo. Zo heb ik The0 ontmoet (die vlakbij woont ![]() ![]() ![]() Doe gewoon iets wat je beiden leuk vindt. Zo ga ik binnenkort naar 't Vondelpark ![]() Veel plezier! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast zie ik geen verschil tussen dates en afspraakjes in het kunnen tegenvallen. Een date kan net zo goed tegenvallen als iemand met wie je gewoon afspreekt. Je vormt je toch een bepaald beeld van iemand als je diegene alleen via het internet spreekt en dit kan altijd tegenvallen.. Of het nou een date is of gewoon een afspraakje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
goh en jongens mogen niet negatief denken over meisjes door eerdere ervaringen toch? ![]() en ik heb door dit forum mn ex leren kennen, waarmee ik 2,5 jaar wat heb gehad. En ach, vind altijd wel leuk, nieuwe mensen op zo'n manier leren kennen. Gelukkig nog geen slechte ervaringen gehad. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongeren dating site mravatar3 | 7 | 12-10-2015 18:43 | |
Liefde & Relatie |
Dating site. Sammie22 | 16 | 24-11-2013 16:23 | |