een jongen die net terug ging vanaf z'n vriendin, over de telefoon. alweer met haar aan het bellen:
'o ja hoor, als jij wil verloven vind ik t best. het maakt mij niet zoveel uit'
'ja ik heb nou 3 weken voor niks vastgezeten, maar ze mogen me best nog een keer opsluiten hoor. ik krijg 65 gulden voor elk uur dat ik daar onterecht heb gezeten, dus ze mogen me best nog een keer opsluiten. tis gewoon een hotel daar man, we konden poolen en tafeltennisen en t.v. kijken. en t was toch kloteweer.. ze mogen me best nog een keer opsluiten, ik heb er nog een paar goeie maten aan overgehouden ook.'
'ik denk dat wij een perfecte relatie hebben, beter kan ik me niet voorstellen. we hebben nooit ruzie of woorden ofzo. en als we een keer ruzie krijgen laat ik je gewoon even uitrazen. dat doe ik altijd met meissies. en daarna worden ze weer rustig en kan je er over praten. ja, daar ben ik heel makkelijk in hoor'
'ik ben nu ook in totaal 4 uur onderweg en 40 euro kwijt om jou 2 uurtjes te kunnen zien, ik ben gewoon gek op je'
__________ dit gesprek duurde zo'n 20 minuten.
5 minuten daarna beltie een vriend op:
'ga je mee stappen in nijmegen vanavond? ja ik ben net bij mn vriendin geweest..
och. ze is er toch niet bij vanavond? ------hahaha ja precies.
wat niet weet wat niet deert. ' etc. etc.