Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2014, 10:03
Caviamax
Caviamax is offline
Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar ik vond het een beetje zonde om twee topics te openen voor deze korte vragen.

1) Ik sta met mijn naam op internet. Als je dat in Google zoekt krijg je een aantal resultaten daarvan. De beheerder van de website heeft dat inmiddels verwijderd, maar toch vindt Google deze desbetreffende pagina nog. Beheerder gaf aan dat ''het wel even kon duren'' voordat Google de resultaten zou updaten. Vraag: hoelang duurt dit (ongeveer)? Een maand, een halfjaar, een jaar?

2) Ik ben opzoek naar een hangslot voor mijn laptop. Heb een beetje gezocht maar vindt ze redelijk duur. Weet iemand een goede, goedkope winkel/site waar ik zoiets kan bestellen

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2014, 10:45
ThomasJu
ThomasJu is offline
De servers van google gaan automatisch langs allemaal sites om de informatie te indexeren. Je naam gaat er dus pas uit als die crawlers door hebben dat jou naam niet meer op die site staat. Omdat dat automatisch gaat is het niet te voorspellen wanneer dat gaat gebeuren.

Kwaliteit kost geld. Je gaat niet je laptop aan een goedkoop (makkelijk kapot te maken) slot hangen, want dat heeft geen zin. In één van de eerste hits op google vond ik er eentje op Bol voor €15, dat is toch niet zo duur?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2014, 17:56
freyk
freyk is offline
Voor de eerste vraag, raad ik je aan om uit te zoeken of je zelf info uit googles cache kan verwijderen.
Oud 18-05-2014, 22:44
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
De servers van google gaan automatisch langs allemaal sites om de informatie te indexeren. Je naam gaat er dus pas uit als die crawlers door hebben dat jou naam niet meer op die site staat. Omdat dat automatisch gaat is het niet te voorspellen wanneer dat gaat gebeuren.

Kwaliteit kost geld. Je gaat niet je laptop aan een goedkoop (makkelijk kapot te maken) slot hangen, want dat heeft geen zin. In één van de eerste hits op google vond ik er eentje op Bol voor €15, dat is toch niet zo duur?
Ah, dankje! Wat betreft het slot heb je helemaal gelijk, alhoewel ik sowieso niet heel erg onder de indruk ben van die dingen, maar goed. Ik had er nog eentje liggen, dus ik ga die gebruiken.

Citaat:
Voor de eerste vraag, raad ik je aan om uit te zoeken of je zelf info uit googles cache kan verwijderen.
Dank voor je tip! Inmiddels gedaan, hopen dat het werkt!

Topic kan dicht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten