![]() |
|
ach ik ben een meisje van minstens 1.80
vind ik ook vervelend! het liefst willen we allemaal gemiddelde lengte hebben he.. en die mesnen met een gemiddelde lengte zeuren juist weer ergens anders over. we zijn nooit tevree. probeer het toch te accepteren! en als je gelukt hebt groei je nog ja, zoals darkcat zegt, meisjes krijgen dat veel eerder, dus misschien komt het bij jou nog! sterkte
|
![]() |
Er kan bij sommige mensen een verscil van enkele centimeters zijn in hun lengte 's ochtends en 's avonds. Bij de meeste is dit echter heel weinig.
Het komt doordat je wervels o.i.d. een beetje inzakken nadat je overdag hebt gestaan en gezeten. 's Nachts als je ligt komt dit weer in z'n normale positie. Mijn advies: als je jezelf te klein vindt 's ochtends meten, en als je jezelf te groot vindt, 's avonds meten... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
in de eerste had ik m'n 'groeispurt' al gehad, verder nog maar heel weinig mensen, dus ik was altijd de grootste (en de oudste toevallig)
vonk toen nooit leuk, wou liever kleiner zijn... 2 jaar later bleek ik de kleinste van de klas te zijn en aangezien ik dus de oudste ben vonk dat totaal niet leuk... altijd maar die 'grappige' opmerkingen daarover! kortom: ik wou liever langer zijn! nu zit ik in de vierde en eigenlijk boeit het me niet meer! oke, lastig dat ik altijd op 14 of 15 geschat wordt, maar ja, daar hebben ze pasjes voor uitgevonden, kan je makkelijk mee laten zien dat je toch die discotheek of whatever in mag! en m'n vriendinnen maar zeuren over hun leeftijd... ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
groeien wimpers aan? floffy3 | 9 | 16-01-2012 09:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
de groei ikonzeker | 6 | 11-12-2008 19:27 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Invloed van economische groei op lawinegevaar en overstromingen wmostrey | 1 | 17-12-2006 12:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[GR] groei berekenen ook hallo | 4 | 21-03-2006 18:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
[FITNESS] Belemerd groei !? MercedesSLR | 42 | 26-03-2005 08:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Duisternis mag groeien... Secreet | 1 | 12-12-2002 15:41 |