Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() tis wel een grapig gedichtje, maar ik hou meer van het 'echte' werk als snapt wat ik begrijp ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Een prachtig gedicht. Geniale woordspelingen. Zeer leuk gedaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een jaar is 52 weken, 52 keer een week. Jaar is dus 52 keer zo week als week, maar het is jammer dat ik dat zo moet uitschrijven, zo moet je er niet over nadenken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() schrijf jij ook altijd perfect nederlands bij msn ofzo ?? ik schrijf hier zelfs 'netter' als bij msn. Als iemand mij snapt dan is het toch goed? talen hebben toch de functie dat we met elkaar kunne communiceren ?? ofnie soms.. nouw dan, en je moet wel erg dom zijn (of ik moet heeel ernstig fout schrijfen) om mijn versie van nederlands nie te kunne leze note: kheb nu eigenlijk de neiging om extra veel foute te make ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=873648
deze is gericht aan simon cowell (kan geen prive ding sturen duz), als je een hekel aan me heb ofzo mag je dat best zeggen maar doe dat dan niet achter me rug om... ik geef toe (voor de 2e keer) dat ik een beetje door het lint ben gegaan doordat ik een beetje cut dag heb gehad maar geef nouw toe, heb je iets aan een post waarin staat dat je gedicht helemaal walgelijk fout is en that's it ?? leuk dat je je mening vertelt (heb ik niks op tegen hor) maar ik zet m'n gedichte op deze forum om beter te leren dichten, en dan heb ik echt niks aan mensen die alleen lopen zeggen dat ik niet kan dichten. ik hoop dat het hiermee op houd.
Toch? Laatst gewijzigd op 18-06-2004 om 16:11. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|