vandaag de eerste keer dat ik hier iets schrijf...
ik kom eraan door mir...een lief meisje dat bij mij woont..
zij schrijft de dingen waarmee ze zit op en aangezien ik te lui en te druk ben om in mijn dagboek te schrijven leek dit me een goede oplossing.
vandaag was ik bij mijn vriend...en zijn moeder gaf tijdens het ontbijt aan zijn zusje en mij een tasje met kleding. een heel leuk truitje rood met oranje en een appel erop..L het zusje van mijn vriend een groene met gele geloof ik en een peer erop...ook kregen we allebei een riem...echt een hele gave met allemaal bloemetjes...ik ging het truitje passen en kreeg het nog maar net over mn tieten heen en het zat veel te strak om mijn buik...dus mijn truitje werd voor L. L komt hem showen en de truitjes staan haar perfect...wat voelde ik me kut..waarom hebben alle andere mensen een mooi figuur en passen ze wel maatje s en eten zich de pleuris...daar baal ik van...als ik iets extra's eet komt er een kilo aan...
daarna ging ik naar mijn moeder...met haar praten over wat er bij altrecht gezegd is...zwaar k nartuurlijk...alle dingen die gebeurd zijin waardoor ik uit huis ben gegaan waren mijn schuld en ik had alles wat er gebeurd is verzonnen..alles was mijn schuld...we hadden het over privecy,ik zou die van haar schenden omdat ikop haar kaer kom om bijvoorbeeld in de spiegel te kijken (voor de duidelijkheid ik heb geen kamer bij mijn moeder, dus slaap op een luchtbed in de knutselkamer) maar ja ik heb dus helemaal geen privecy daar...dan kom ik toch lekker helemaal niet........
wel geluk met mijn vriend die heeft me gelukkig super lief getroost toen ik jankend hem kwam storen toen hij gezellig bij een vriend zat...
wat voelt het toch goed om iemand te hebben die voor je klaar staat en ook nog eens van je houdt....
ook een groot iets waar ik zwaar mee zit zijn mijn oren...ze staan naar voren...
waarom moet dit er altijd in gepeperd worden...
net zoals dat ik dik ben waarom benadrukken mensen altijd het negatieve van iemand??
waarom kunnen mensen je leven zo verknallen???