Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2004, 21:51
mariketwo
mariketwo is offline
Hoi mensen,

Ik heb al een tijdje een hele lieve vriend. We houden echt superveel van elkaar. Maar het probleem is dat; elke keer als hij aan mij vraagt om seks te hebben, ik altijd een beetje terughoudend ben.
Terwijl ik het heel graag zou willen. Hij is superlief!
Maar ik ben bang dat zijn penis niet in mijn vagina past.
En misschien is hij dan heel teleurgesteld.
(Zijn er vrouwen waar het nooit lukt, een penis binnenbrengen).
Tampons inbrengen lukt me zelfs niet, dus dan zal een penis wel helemaal niet gaan! Denk ik.
Hoe doe je dat dan, je bent aan het vrijen, moet je dan zijn penis er zelf induwen ofzo?
Hopelijk zijn er mensen die hun ervaringen met mij willen delen.
Dan help je me enorm.

Groetjes van mij
Oud 13-06-2004, 21:54
Nona
Nona is offline
Eigenlijk vind ik tampons ook moeilijker dan seks hebben.

Maar om alles zo makkelijk mogelijk te laten verlopen: zorg dat je goed nat en opgewonden bent als je begint, ontspan en probeer hem er niet in volle vaart in te krijgen. Je kunt eventueel een kussen onder je bekken liggen, dan kantelt die iets en gaat het soms makkelijker.

Het kan pijn doen, dat is vaak de eerste keer. Maar dat gaat vanzelf beter. En onthoud: jouw lichaam is erop gemaakt dat je seks kunt hebben met iemand (mits zijn penis van normale grootte is, maar dat komt er niet zo nauw op aan).
Oud 13-06-2004, 21:59
Lorelei
Lorelei is offline
Praten.

Vertellen wat je dwarszit. Waarom je onzeker bent. Als-ie echt zo lief is, luistert-ie, begrijpt-ie het en stelt-ie je op je gemak.

Verder de 'technische' kant van het verhaal (): Je kan je vagina een beetje oprekken. Niet meteen die hele penis erin, maar eerst eens een vinger.. (als je goed nat en ontspannen bent!) en.. als dat lukt later nog eens een vinger. Het hoeft toch ook niet allemaal op een avond? Laat je vagina er maar aan wennen dat-ie wat opgerekt moet worden. En als je makkelijk 2 vingers erin kan.. kan je het of een keertje proberen of desnoods nog een vinger proberen. (in bad schijnt dit heel goed te kunnen trouwens) Als jullie dan met elkaar naar bed toe gaan, laat 'm rustig aan doen. Jij moet je vooral geen zorgen gaan maken en lekker ontspannen en hij moet voorzichtig steeds een stukje verder gaan. Als het pijn doet, stoppen! Spreek dat vantevoren goed af. Als het pijn doet stoppen jullie en het laatste wat hij dan moet (en mag!) gaan doen is zeggen hoe stom hij dat wel niet vindt en dat hij zwaar teleurgesteld in je is. Gewoon steeds een beetje proberen tot het een keertje echt lukt. Want dat gebeurt echt wel Maar doe vooral rustig aan. Praat erover en ontspan. Als je er gestresst over gaat doen, lukt het sowieso niet.

Oud 13-06-2004, 22:04
AngelLena
AngelLena is offline
Hihi, jij moet je niet zo aanspannen Als je spieren helemaal strak staan van de spanning gaat het inderdaad niet lukken. Kijk in de FAQ voor een aantal tips.
Oud 13-06-2004, 22:05
AngelLena
AngelLena is offline
En PS: als je echt terughoudend bent dan heb ik toch het idee dat het niet alleen het idee dat het niet gaat passen is. Misschien is er nog iets anders wat je tegenhoud? In dat geval zou ik er namelijk nog even niet aan beginnen.
Oud 13-06-2004, 22:08
mariketwo
mariketwo is offline
toch is dat eigenlijk het enige.
Dat is waar ik me zorgen om maak. Omdat tampons ook al niet lukken! Maar gelukkig is mijn vriend heel lief!
Oud 13-06-2004, 22:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
mariketwo schreef op 13-06-2004 @ 23:08 :
Dat is waar ik me zorgen om maak. Omdat tampons ook al niet lukken! Maar gelukkig is mijn vriend heel lief!
Wat Kruimel zegt klopt wel. Tampons zijn lastiger.

Lukken 2 vingers wel?
Oud 13-06-2004, 22:16
mariketwo
mariketwo is offline
Nee, niet bepaald
Eentje gaat een heel klein beetje, maar met veel moeite.
Misschien ben ik te gespannen.
(vingeren trouwens alle vriendjes, of zijn er ook jongens die dat niet doen, of daar niet van houden?)
Oud 13-06-2004, 22:16
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
mariketwo schreef op 13-06-2004 @ 23:08 :
Als je jezelf dat blijft voorhouden gaat het idd niet lukken. Laat je eens meenemen door je gevoel, laat je eens gaan. Weg met die spanning en troep, voor je het weet zit ie erin en heb je de tijd van je leven. Als je je druk gaat lopen maken over alles en overal bij gaat denken: gaat dit wel goedkomen, gaat dit wel passen, gaat dit geen pijn doen? Ja, dan gaat het idd stuk minder soepeltjes.
Zorg dat je goed geil bent en vooral goed nat, je voelt het vanzelf als je schaamlippen open gaan staan, dat is het moment vaak waarop de vulva aangeeft klaar te zijn voor de penis. Doe het niet te haastig, rustig aan dan breekt het lijntje niet, en vooral: maak je niet druk.
Oud 13-06-2004, 22:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
mariketwo schreef op 13-06-2004 @ 23:16 :
Nee, niet bepaald
Eentje gaat een heel klein beetje, maar met veel moeite.
Misschien ben ik te gespannen.
(vingeren trouwens alle vriendjes, of zijn er ook jongens die dat niet doen, of daar niet van houden?)
Hm.. Nou ja, ik blijf bij wat ik als eerste zei. Eerst rustig aan met 1 vinger.. als dat goed gaat met 2. Pas dan na gaan denken over seks. Glijmiddel wil trouwens ook wel eens helpen

Ik denk dat jongens in principe wel vingeren, ja. Om het meisje een plezier te doen. Hoezo? (ik heb hier werkelijk nog nooit over nagedacht )
Oud 14-06-2004, 08:35
Gothic
Gothic is offline
Je vagina heeft een bepaalde hoek... misschien dat het daarom niet lijkt te lukken?
Oud 14-06-2004, 09:01
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Eerst leren jezelf op je gemak te voelen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 09:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
mariketwo schreef op 13-06-2004 @ 23:16 :
Aangezien je een meisje voornamelijk vingert voor haar plezier, lijkt me dat dat vooral van jou afhangt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 09:32
Verwijderd
Heb je je vriend al wel verteld dat je daar bang voor bent? Het lijkt me wel handig dat hij weet waarom je zo terughoudend bent

En als je er met moeite een vinger in kunt krijgen, dan denk ik dat je onbewust je vaginaspieren aanspant. Je kunt je dan wel bewust gaan ontspannen enzo, maar het kan zijn dar het daar aangespannen blijft. Het is dan wel een goed idee om te gaan oefenen met een vinger er in doen, gewoon heel rustig in je bed of in bad als je alle tijd van de wereld hebt, eerst jezelf een beetje opgewonden maken door bijvoorbeeld over sex te fantaseren of door je clitoris te masseren, en dan heel rustig proberen je vinger in je vagina te laten glijden, zonder al te veel druk te zetten, dus 'm er niet in proppen. En als het lukt, dan ga je daarbinnen wat op onderzoek uit ofzo, en als dat goed gaat, kun je misschien een andere vinger proberen. Ik denk niet dat het meteen de eerste keer goed lukt, maar dat hoeft ook niet, als je vindt dat je die dag genoeg geprobeerd hebt dan ga je gewoon een andere keer verder.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:50
mariketwo
mariketwo is offline
Een vinger is wel eens gelukt. Bijna helemaal.
Maar het voelt een beetje raar daar binnen.
Maar een penis is toch heel iets anders, die kan je niet zomaar naar binnen duwen.
Oud 14-06-2004, 12:04
Energie
Energie is offline
Citaat:
mariketwo schreef op 14-06-2004 @ 12:50 :
Een vinger is wel eens gelukt. Bijna helemaal.
Maar het voelt een beetje raar daar binnen.
Maar een penis is toch heel iets anders, die kan je niet zomaar naar binnen duwen.
weet je cker dat je serieus bent
Oud 14-06-2004, 12:27
mariketwo
mariketwo is offline
Ja!!!

Anders zou ik het toch niet posten
Oud 14-06-2004, 13:27
Verwijderd
waha meidje toch....

en wat is de deal nou
is een piemel al gelukt?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:32
Verwijderd
just do it......

je komt er vanzelf achter wat kan en niet kan, wat makkelijk is en niet, wat lekker is en niet.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:35
Verwijderd
Bij mij paste een tampon ook niet voor mijn ontmaagding. Maar toen stopte mijn toenmalige vriendje zijn penis in mijn vagina, duwde even door, het knapte en ploef.. hij zat erin.

Ik kon een week niet zitten, maar kon eindelijk tampons dragen

En even oprekken met de vingers van tevoren. Ik wil nog steeds (ook na al 4 jaar met flinke regelmaat seksueel actief te zijn) wel eens inscheuren bij seks met mn vriend, maar zijn penis is gewoon boven gemiddeld dik en groot. Dus, eerst even zijn vingers en dan is er niets aan de hand. Anders ook niet, pijn doet het niet meer, maar dat bloed is zo een zooi.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:39
naam onbekend
naam onbekend is offline
In principe moet hij er gewoon inpassen. Het is er daar op gebouwd dat er een compleet kind door kan, dus een penis hoeft geen probleem te zijn.

Voor echte adviezen moet ik je toch doorverwijzen naar vrouwelijk forummers
Oud 14-06-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-06-2004 @ 14:35 :
Bij mij paste een tampon ook niet voor mijn ontmaagding. Maar toen stopte mijn toenmalige vriendje zijn penis in mijn vagina, duwde even door, het knapte en ploef.. hij zat erin.

Ik kon een week niet zitten, maar kon eindelijk tampons dragen

En even oprekken met de vingers van tevoren. Ik wil nog steeds (ook na al 4 jaar met flinke regelmaat seksueel actief te zijn) wel eens inscheuren bij seks met mn vriend, maar zijn penis is gewoon boven gemiddeld dik en groot. Dus, eerst even zijn vingers en dan is er niets aan de hand. Anders ook niet, pijn doet het niet meer, maar dat bloed is zo een zooi.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Zorg dat je goed geil bent en vooral goed nat, je voelt het vanzelf als je schaamlippen open gaan staan, dat is het moment vaak waarop de vulva aangeeft klaar te zijn voor de penis.
Dat klinkt echt goed.
Zorg eerst voor een goede vochtcirculatie. Door het ingebouwde systeem zullen de schaamlippen open gaan staan en zal automatisch een lampje gaan branden die zal aangeven dat de vulva gereed is voor ontvangst van de penis.

Dit zou moeten werken.

Dusjcrib, door de ploef is je experiment geslaagd, goed gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 21:07
mariketwo
mariketwo is offline
oke
Oud 16-06-2004, 19:53
mariketwo
mariketwo is offline
Zijn er nog mensen die willen reageren?
Oud 16-06-2004, 20:04
sientjuh
sientjuh is offline
ik reageer even zonder de posts gelezen te hebben, dus misschien dat ik iets herhaal
De technische tips zijn volgens mij allemaal al wel gegeven, wat ik je aanraad is om tegen je vriend te zeggen waar je bang voor bent. Ikzelf was heel erg bang dat het pijn zou doen, dat had ik ook gezegd tegen mijn vriendje. Toen hebben we het heel rustig aan gedaan met vingers eerst en naja, t viel me reuze mee
Als je seks wil, zul je het toch gewoon moeten doen en je een beetje over je angst heenzetten denk ik, succes
Oud 16-06-2004, 21:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 14-06-2004 @ 14:39 :
In principe moet hij er gewoon inpassen. Het is er daar op gebouwd dat er een compleet kind door kan, dus een penis hoeft geen probleem te zijn.
Alleen heb je dan weeen...
Oud 18-06-2004, 15:19
lievemarlieke
lievemarlieke is offline
mijn eerste keer deed heel veel pijn, en het kostte ook wel wat moeite om hem erin te krijgen. misschien moet je een condoom gebruiken met veel glijmiddel, of als je geen condoom wilt gebruiken, gewoon veel glijmiddel of vaseline. NB nooit vaseline gebruiken op een condoom!! door de olie in de vaseline kunnen er gaatjes in komen, altijd glijmiddel op waterbasisi gebruiken!!! succes! (en veel plezier!)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 15:22
Chatboy
Chatboy is offline
ik denk dat je eerst opgewonden moet worden dan wordt je Vagina automatisch groter en ik den dat die dan past!
Oud 18-06-2004, 16:04
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
Ik denk dat je veels te gespannen bent, je moet meer genieten go with the flow, ofzo
Oud 18-06-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 16-06-2004 @ 22:26 :
Alleen heb je dan weeen...
en onderga je helse pijnen...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten