![]() |
||
Citaat:
![]() Lukken 2 vingers wel? ![]()
||
Citaat:
Zorg dat je goed geil bent en vooral goed nat, je voelt het vanzelf als je schaamlippen open gaan staan, dat is het moment vaak waarop de vulva aangeeft klaar te zijn voor de penis. Doe het niet te haastig, rustig aan dan breekt het lijntje niet, en vooral: maak je niet druk.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat jongens in principe wel vingeren, ja. Om het meisje een plezier te doen. Hoezo? ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik reageer even zonder de posts gelezen te hebben, dus misschien dat ik iets herhaal
![]() De technische tips zijn volgens mij allemaal al wel gegeven, wat ik je aanraad is om tegen je vriend te zeggen waar je bang voor bent. Ikzelf was heel erg bang dat het pijn zou doen, dat had ik ook gezegd tegen mijn vriendje. Toen hebben we het heel rustig aan gedaan met vingers eerst en naja, t viel me reuze mee ![]() Als je seks wil, zul je het toch gewoon moeten doen en je een beetje over je angst heenzetten denk ik, succes ![]()
||
Citaat:
|
mijn eerste keer deed heel veel pijn, en het kostte ook wel wat moeite om hem erin te krijgen. misschien moet je een condoom gebruiken met veel glijmiddel, of als je geen condoom wilt gebruiken, gewoon veel glijmiddel of vaseline. NB nooit vaseline gebruiken op een condoom!! door de olie in de vaseline kunnen er gaatjes in komen, altijd glijmiddel op waterbasisi gebruiken!!! succes! (en veel plezier!)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|