Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 10:30
Stefanie
Stefanie is offline
Het is net uit met mijn vriend, omdat het al een tijdje niet meer lekker ging. Ik probeer nog heel normaal tegen hem te doen en hem af en toe te bellen enzo, maar dan reageert hij heel bot. Het liefst heeft hij volgens mij dat ik hem helemaal niet meer bel.

Van de één op de andere dag is hij heel raar gaan doen en ik snap er eigenlijk helemaal niets van...

Hoe deden jouw ex-vriend(en)/ex-vriendin(nen) tegen je toen het net uit was?

Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 10:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2004, 11:22
Circles
Circles is offline
toen het uit was wilde ik nog wel gewoon met dr omgaan. Maar zij begon de hele tijd dat ze het weer aan wilde enzo. Daar hield ze niet over op dus heb ik dr geblokt en verwijderd op msn en gezegd dat ik geen zin meer in dr had.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 11:28
llosh
llosh is offline
wij waren zonder ruzie uit elkaar gegaan en we zouden normaal tegen elkaar doen.....maarre...meneer ging mij negeren en wilde niet met mij praten....nu doet'ie eindelijk normaal; k denk dat je gewoon ff moet wachten, waarschijnlijk denkt'ie dat je hem terugwil en houdt daarom afstand. Over een paar weekjes naar 'm toegaan dan beseft'ie (hopelijk) wel dat jij gewoon 'vrienden' (of zoiets) wil blijven...igg geen 'k ken jou niet'
Oud 26-05-2004, 11:29
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
eentje werd gruwelijk gemeen.

en nog eentje zat in ontkenningsfase dat het uit was, die heb ik de deur uit moeten trappen omdat ze niet wilde geloven dat ik na 3 weken een nieuwe liefde had gevonden.

en nog eentje waar ik nog steeds dikke vrienden mee ben
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 11:38
cyntha
cyntha is offline
Wij zijn zonder ruzie uit elkaar gegaan en zouden gewoon met elkaar blijven omgaan. Lukte in het begin niet echt, hij heeft me eerst een paar weken lopen negeren en is daarna gelukkig bijgetrokken. We zijn nu gewoon goede vrienden die mekaar af en toe bellen en soms leuke dingen samen gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 11:52
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik ga nog gewoon met me ex om als vrienden... met allebij nog. In het begin is het ff wennen enzo.. maar verder valt het wel mee
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 12:10
Lorelei
Lorelei is offline
Well.. de eerste serieuze wilde/wil me niet meer zien. (t was dan ook wel heel erg mijn schuld) De 2e serieuze wilde me terug, maar ik hem niet. Hij deed in eerste instantie aardig, maar daarna ging hij me onder druk zetten.. inmiddels wil ik hem vooral niet meer zien, maar hij mij ook niet echt. (al probeerde hij gisteren contact te zoeken.. moet maar eens gaan kijken wat ik daarmee ga doen)

En met de jongens waarmee het niet serieus was, was/ben ik nog steeds goed bevriend en we hebben de grootste lol.
Oud 26-05-2004, 12:37
MoonWolf
MoonWolf is offline
Heb met mn ex een paar maanden helemaal geen contact gehad toen het uitging. Hadden we ook zo afgesproken, hadden elkaar even geblocked op msn om het voor ons allebei makkelijker te maken. En ben hem ook nergens tegen gekomen, dat was pas na een half jaar ofzo.
Oud 26-05-2004, 12:40
Dzjes
Dzjes is offline
Wel eigenlijk.. we hadden beslist om vrienden te blijven.. maar uiteindelijk ruzie gekregen, en nu zijn we terug gewoon vaag bevriend

We zien elkaar ook nog zelden tot nooit, dus..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 13:48
Alistar
Alistar is offline
De eerste wilde geen contact meer. Ik had t uitgemaakt en dat vond hij te pijnlijk ofzo, in de eerste instantie wilde hij gewoon vrienden blijven maar toch ineens niet meer. Nouja dan niet he....

met de 2e praat ik nog gewoon goed, die zie ik in de vakantie ook weer. Aangezien we t samen hebben uitgemaakt, was er geen ruzie, dus...
Oud 26-05-2004, 13:58
debotjuh
debotjuh is offline
het is zaterdag uitgegaan op me verjaardag
en hij wou ook dat we gewoon nog vrienden konden blijfen maar meneertje doet nu alleen maar heel kortaf
en zegt niks meer tegen me
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 14:32
Verwijderd
Met een was ik goed bevriend gebleven, maar dat is doodgebloed omdat ik we niet meer samen werkten, een heeft allemaal mooie benamingen voor me bedacht, een ander is leugens over me beginnen rondstrooien, nog een ander begon amper een week later iets met een van mijn beste vriendinnen,...

Dan de jongen met wie ik 4 jaar iets heb gehad: we zijn in samenspraak uit elkaar gegaan en we zouden vrienden blijven (zijn en mijn ouders zijn ook de beste vrienden dus). 3 weken lang heeft hij aan mijn kop gezeurd of ik toch niet misschien terug wou, de 4e week had ie een ander waarmee hij nu ongeveer een jaar mee samen is en volgende maand mee gaat samenwonen . Iig, de vriendschap kwam vooral van mijn kant, ik deed moeite om eens te bellen, horen hoe het was enz, van zijn kant kwam totaal nix meer, daar heb ik hem nog eens op gewezen en hij zou erop letten, maar de 2e keer heb ik gewoon gedacht, stik er maar in. Van mij had het echt niet zo hoeven te gaan, 4 jaar is niet nix, maar het moet niet van één kant komen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 14:34
Verwijderd
me negeren, terwijl nog van alles geregeld moest worden. en als ik iets haar is om genegeerd te worden als ik nog niet klaar ben met iets
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 14:47
Luna
Luna is offline
haha, dat was echt te belachelijk voor woorden.
We hadden al een beetje ruzie enzo en toen belde ik hem op om te praten, ik had echt geen zin meer in hoe hij met mij omging. Nouja, ik belde dus en vroeg of we af konden spreken om te praten maar dat wilde die niet . Dus toen heb ik het maar aan de telefoon gedaan en toen het er dus uit was werd ie vet chagarijnig en hing me zomaar midden in een zin op.. (Na een relatie van ruim een jaar)
Nouja, we zijn dus niet als vrienden uit elkaar gegaan maar ik heb wel nog geprobeerd normaal tegen hem te doen maar hij durfde me niet eens aan te kijken toen ik wat spullen terug bracht naar hem, en hij reageerde overal heel bot en stom op. Nouja, toen had ik zoiets van laatmaar. Later heeft ie mij nog verweten dat ik niet in staat was om nog normaal met hem om te gaan en zei die dat ie had gehoopt dat we nog wel normaal met elkaar om zouden kunnen gaan, terwijl ik altijd degene was die dat probeerde. Ik vond dat zoo hypocriet dat ik nu blij ben dat ik hem niet meer zie of spreek. bah
Ik vind het wel jammer dat hij niet in staat was om het op een normale manier af te sluiten want we zijn toch een jaar samen geweest en dat heeft echt wel wat betekend.
Oud 26-05-2004, 14:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mwah, de mijne deed gewoon. De eerste anderhalve week vroeg ze af en toe op MSN eens hoe het ging en zo. Ook de eerste keer toen we elkaar zagen vroeg ze hoe het ging, maar dat was in de kroeg, rest van de avond heeft ze geen aandacht meer gegeven. Ben die avond ook weg gegaan zonder "hoi" te zeggen. Sindsdien niet meer gesproken. Van de ene kant begrijpelijk dat ze me geen aandacht meer gaf en dat boeit me ook eigenlijk niet, van de andere kant een beetje egocentrisch (was bezig met alleen maar eigen dingen: zuipen en andere jongens... ach ja, boeiend...)
Oud 26-05-2004, 15:00
Toet0r
Toet0r is offline
1e ex: ik negeerde hem, hij negeerde mij, en dat doen we nog steeds

2e ex: eerst waren we heel afstandig tegen elkaar en zeiden niks tegen elkaar en negeerden we elkaar ook gewoon een beetje. Later probeerde ik het weer zo gewoon mogelijk te krijgen, maar werkte hij niet echt mee en weer wat later begonnen we weer echt tegen elkaar te praten en nu is het weer hardstikke gezellig
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
1 exvriend zie ik vrijwel nooit meer, maar als we elkaar bij toeval tegenkomen vragen we wel hoe het gaat enzo.

2de exvriend, ben ik nu mee wel mee bevriend, ondanks dat ik hem enorm veel heb moet vergeven, en ondanks dat ik dat gedaan heb, blijf ik hem ook nog steeds dingen kwalijk nemen (heeft me in tijd van onze relatie meerdere keren geslagen/ander agressief gedrag als ik iets nog niet wilde) En ben 1x aangerand.. halfjaartje vrijwel geen contact gehad, maar dat is sinds december vorig jaar weer okey.

3de exvriend, is nu goede vriend van me, hebben een paar maanden wat gehad, hebben dezelfde interesses (beide eigen paarden etc.) en zijn dan ook samen vaak regelmatig op stap.
Oud 26-05-2004, 15:34
Fuzzly
Fuzzly is offline
1e ex maakte het uit, was een week lang depri maar toen zijn we gewoon normaal gaan doen weer...vrienden nog steeds.

2e ex maakte het ook uit, heb er niet erg veel last van gehad, ook nog vrienden gebleven.

Heb dus nooit echt moeite mee gehad
Oud 26-05-2004, 15:37
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
hij deed raar, heel vriendschappelijk en aardig en alsof het niet uit was. toen zei ik dat ik dat klote vond en toen heb ik m een tijd niet gesproken
Oud 26-05-2004, 15:46
LilDushi
LilDushi is offline
De een doet alsof tie me niet kent
De ander ben ik mee bevriend
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:50
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
met mijn exen heb ik meestal bijna geen contact meer. soms kom ik er een tegen dan zeg je wel hoi en hoe is t enzo. mar ik heb niet echt meer een ex die nu een gewone vriend is.
Oud 26-05-2004, 15:53
sweety90
sweety90 is offline
hij maakte het uit omdat we steeds vaker ruzie kregen maar ongeveer 2 weken later vertelde hij me dat hij me nog steeds leuk vond. we zijn nu nog gwoon vrienden en gaat best goed tot nu toe
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:57
leucomelas
leucomelas is offline
hij heeft het uitgemaakt *wanneer niet*
en deed beetje zielig en afstandelijk.. neej tis niet jouw schuld etc etc... ja nouja... te laat...
Oud 26-05-2004, 16:10
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 26-05-2004 @ 16:57 :
en deed beetje zielig en afstandelijk.. neej tis niet jouw schuld etc etc... ja nouja... te laat...
Het is zijn verlies, niet de jouwe, onthoud dat altijd
Oud 26-05-2004, 16:11
Drez
Drez is offline
we hadden het ´samen´ uitgemaakt (hij dus ) en ik had nog allemaal vragen, dus wel gepraat nog. Eigenlijk sprak ik em nog steeds elke dag.
Oud 26-05-2004, 16:43
Cruz
Cruz is offline
Met ex 1 en ex 2 ( ) is het nog altijd super gezellig en fijn! Spreek ze regelmatig en ze betekenen nog veel voor me!

Ex 3 heb ik nooit meer gezien nadat het uit ging.. Hij vond me daarna namelijk niet meer zo lief Maja ik hem ook niet, dat scheelt
Oud 26-05-2004, 16:47
Verwijderd
Heel lullig. Nou ja, nu ging het ook op een klotemanier uit (ik had hem een week of twee voor het echt uitging helemaal verteld hoe ik er tegenaan keek en hij smeekte me om een tweede kans en daar had ik ja op gezegd, maar ik vond het toch echt niets meer dus heb ik toen we met onze vrienden uitgingen midden in de discotheek gezegd dat het dan toch echt uit was ) dus ik snapte het wel, maar het ging toen echt gruwelijk tussen ons.
Hij nam meteen verkering met een ander, een kennis van mij (vriendin van een vriendin), maar toen ik een maand of twee na de relatie met iemand anders zoende, was hij weer woest en was ik een slet en een hoer
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:07
Verwijderd
We zouden goede vrienden blijven maar dat is niet echt gelukt..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:38
Verwijderd
De eerste paar dagen ontliep hij me, maar deed af en toe een poging om wel 'hoi' te zeggen. Later hoorde ik van een wederzijdse vriend dat het gewoon echt pijn deed bij hem, en dat dat erger werd als hij me zag.

Dat heeft een paar weken geduurd, daarna deed hij weer normaal en nu zijn we gewoon gezellig bevriend.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:48
sunflower83
sunflower83 is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 26-05-2004 @ 16:37 :
hij deed raar, heel vriendschappelijk en aardig en alsof het niet uit was. toen zei ik dat ik dat klote vond en toen heb ik m een tijd niet gesproken
dat doet mijn ex nu ook
en echt ook zo overdreven ..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:50
ironflower
ironflower is offline
We hadden het samen uitgemaakt.
En de dagen erna hebben we heel goed en gezellig gepraat en gebeld. De laatste paar maandjes hing er echt een grote irritatie over onze relatie heen. En echt toen het uit was was er een soort van 'opluchting iets' van beide kanten en konden we kletsen zonder enige irritatie.

(5 mnd uitgeweest, tis nu weer ong 2,5 maanden aan)
Oud 26-05-2004, 22:05
Ragnar
Ragnar is offline
laatste ex wilde contact houden, maar dat heb ik bewust aan haar duidelijk gemaakt dat ik dat niet wilde omdat het mij dat gewoon teveel pijn deed, ik wilde afstand
Andere ex kan ik inmiddels weer prima mee opschieten, niet dat we superveel met mekaar omgaan ofzo, maar gewoon leuk
Oud 26-05-2004, 22:18
luckyleo
luckyleo is offline
Met een vriendin van vorig jaar liep het uit op best wel erge ruzie (met zowaar lichamelijk geweld ) door streken/acties van beide kanten en a-symmetrische informatie die we van elkaar doorkregen.
Met andere vriendinnen is het contact wle normaal gebleven, maar van hechte contacten is geen sprake meer. Tis zo anders als je niet meer met elkaar bent
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:34
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Na 8 maand met elkaar omgaan en een beetje zoenen was ik eindelijk haar "vriend".

Enkele maanden later ging het uit, omdat zij zeer onflexibel was, ik het gevoel had dat ze niet van me hield, en het dus niet meer liep. Zij maakte het toen uit.

Even geen contact gehad, maar het bleek dat mevrouw me helemaal niet gemist had of verdriet gehad heeft. En ze bleek na enkele weken al met een andere random jongen uit de trein aangepapt te hebben, waarna ze hem na 3 weken al wel haar vriend noemde.

Ik had hier verdriet van en vroeg om troost. Maar mevrouw kan zich niet in mij verplaatsen en werd er alleen maar kwaad om, omdat ze het niet begrijpt.

Maarja, hoe vertel je een dove hoe een vogel klinkt en een blinde hoe een bloem eruit ziet? Zo kan zij dingen niet voelen die ik wel voel.
Oud 26-05-2004, 22:42
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
eerst wilde die van mij ook helemaal nix meer met me hebben..als ik hem smste of mailde dan beantwoordde hij niet
toen dacht ik nou hij denkt vast dat ik hem terug wil...toen ik ging ik ook nix van me laten horen niet meer mailen/smsen en bellen

een tijdje later had hij zelf gesmst en gezegd dat we gewone vrienden moeten blijven enoz...

dus ik zal zeggen..neem een beetje afstand ...kwee dat het moeilijk is...en wacht maar....eindelijk komt hij zelf naar je toe..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:46
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 26-05-2004 @ 23:34 :
Na 8 maand met elkaar omgaan en een beetje zoenen was ik eindelijk haar "vriend".

Enkele maanden later ging het uit, omdat zij zeer onflexibel was, ik het gevoel had dat ze niet van me hield, en het dus niet meer liep. Zij maakte het toen uit.

Even geen contact gehad, maar het bleek dat mevrouw me helemaal niet gemist had of verdriet gehad heeft. En ze bleek na enkele weken al met een andere random jongen uit de trein aangepapt te hebben, waarna ze hem na 3 weken al wel haar vriend noemde.

Ik had hier verdriet van en vroeg om troost. Maar mevrouw kan zich niet in mij verplaatsen en werd er alleen maar kwaad om, omdat ze het niet begrijpt.

Maarja, hoe vertel je een dove hoe een vogel klinkt en een blinde hoe een bloem eruit ziet? Zo kan zij dingen niet voelen die ik wel voel.

oh that is a sad story
eerlijk gezegd begrijp ik dit sooort mensjes niet...
ik ben zelf erg gevoelig en emotioneel....
zoiets kan ik nooit tegen iemand doen....
ik ben altijd ready to troost someone
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 05:45
Elmoo
Elmoo is offline
Heb m nooit meer gezien, en dat vind ik ook helemaal niet erg. Zo kon ik gemakkelijker weer met een nieuwe levensfase beginnen en ik ben nu ook onwijs gelukkig
Oud 27-05-2004, 08:14
cenerI
cenerI is offline
toen mijn ex t uit had gemaakt, deed ie heel afstandelijk enzo, maar een weet later in de kroeg kwam ie naar me toe om te zeggen dat hij er spijt van had en of ik het op nieuw wilde proberen, en de hele tijd slijmen enzo
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 08:43
meisje020
meisje020 is offline
Wij doen ook heel normaal tegen elkaar en zijn nog goede vrienden alleen heel soms hebben we het er allebei even moeilijk mee! Dan staan we bijna te zoenen ofzow maar we weten allebei dat we samen geen releatie aan kunnen!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 08:53
steentje
steentje is offline
negeren.......na bijna een jaar doet ie dat nog steeds...

ach...het went!
Oud 27-05-2004, 09:04
sita15
sita15 is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 26-05-2004 @ 16:57 :
ja ik ken het ook, hij maakte het via msn uit en later nog even voor de duidelijk heid via msn. Hij kwam 2 dagen later langs om te praten en ook weer dat verhaalte het lag niet aan mij, hij had problemen etc. Ik zie hem heel veel want zijn vrienden zijn ook mijn vrienden. ik het begin ging het goed totdat hij 3 dagen erna alweer stond te zoenen met mijn "vriendin" en steeg indook ( tot de dag van vandaag hebben ze nix gedaan zeggen ze).

Toen ging het berg afwaards het was elke keer wat. Dan had hij een msnnaam die op mij sloeg en erg lullig was. Zo ging het door. met uitgaan heb ik een avond niet tegen hem gepraat en dat werd me niet in dank afgenomen. Hij zoende het liefst voor me neus met andere want hij wist dat ik dat erg vond.

Dan kwam hij erop msn opeens mee dat ik te veel naar hem keek .

Toen op een avond had ik het heel koud en heeft hij zijn trui aan mij gegeven (zonder er om te vragen) hij hield me warm. En helaas volgende dag hoorde ik al weer van de rest dat ik hem terug wou die avond .

Zo gaat het dus al 1 maand lang elke keer is er wel wat, ik weet dus echt niet hoe ik dit afgesloten krijg want ik wordt er bijna elke dag wel aan herrinert door hem. Ik word er gek van

sorry voor dit lange verhaal maar moest het kwijt we hebben trouwens maar 3 maanden gehad
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 12:15
Verwijderd
We gaan met elkaar om als vrienden, maar ik blijf het vreemd vinden. Altijd blijft er zoiets hangen als een sexuele spanning, als je elkaar ziet.
Hebben jullie dat ook, en indien ja, hoe ga je ermee om?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 12:36
All of Me
All of Me is offline
Hmmp tsjah toen et net uit was ehm tsjah om alles ruzie et kleinste dingetje niet meer en dan elkaar weer negeren en later weer eens proberen vrienden te worden weer ruzie
en nu zegt ze nix meer tegen me
ze kan me niet eens aankijken < net of besta ik niet >

en ik ?
ik vind dit alles wel best eigenlijk
toen ik een tijdje nix meer van dr hoorde of dr helemaal niet meer zag toen ging het ook stukken beter en nu ben ik helemaal qua gevoel ook van dr af

jippie toch vreemd dat zoiets kan terwijl je eerst samen elkaars beste maatjes waren en alles aan elkaar vertelden
Oud 27-05-2004, 12:59
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik werd gek van der toen ze het uitmaakte.. ik was nog kei gek van der... en diep in de hart was ze oook nog gek van mij... ze probeerde me in discotheke te ontwijken.. waarna ik me erg agresief gedroeg... later in de bus terug komt ze weer bij me zitten.. later op bed zegt ze wat als we nu zoene.. dan zoende we weer en dan zij ze weer ik wil je geen valse hoop geven.. maar maybe is het voor de zomer vakantie wle weer aan.. allemaal van die kut dingen... ik wist toen niet meer wat ik moest en wou.. naar een tijdje had ik mij er over hene gezet en toen zij ze dat ze weer gek van me was.. mja ik negeer haar nu totaal heb geen zin om mijn leven weer naar haar interichten dan had ze dat eerder moeten bedenken...

Gegroet
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 13:26
Rock
Rock is offline
Hmm.. ik heb 3 exvriendinnen, waarvan ik er 1 nooit meer zie. Allebei weinig behoefte aan.
En 1tje die hier ook op de site staat (dus laat ik maar aardig doen ) en waarmee ik nog goed contact heb!
En 1tje die van mijn part dood mag vallen

Het verschilt nogal dus haha! Ik probeer altijd normaal te doen, maar jah, af en toe gaat dat niet helemaal volgens plan
Oud 27-05-2004, 13:47
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Rock schreef op 27-05-2004 @ 14:26 :
Hmm.. ik heb 3 exvriendinnen, waarvan ik er 1 nooit meer zie. Allebei weinig behoefte aan.
En 1tje die hier ook op de site staat (dus laat ik maar aardig doen ) en waarmee ik nog goed contact heb!
En 1tje die van mijn part dood mag vallen

Het verschilt nogal dus haha! Ik probeer altijd normaal te doen, maar jah, af en toe gaat dat niet helemaal volgens plan

joehoeeee je vind me nog lief
ghehe
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:37
ne0c0rt3xX
ne0c0rt3xX is offline
mijn ex ging heel kinder8ig doen...hij deed al tijdje vet vaag enzo, en toen hoorde ik via via dat hij had gezegd dat et uit was ofzow (k wist van nix )...toen ging ik weer terug naar me ouders in spanje (ja ja das te ingewikkeld om uit te legge) en toen ging me ex allemaal kinderachtige dinge uitvreten zoals me emailadrespasswoord ff in een chatroom gooie, in de hoop dat al ze vriendjes die ff lekker ginge hacken (gelukkig was me nuvriendje sneller en heeft die lekker et paswoord verandert),hij strooide praatjes over me rond dat ik een virushoer ofzow was, zelfs ze broer was ineenkeer pissed op mij en begon me allemaal te bedreigen maar die heeft later nog liev ze excuses aangeboden....me ex loopt nu nog steeds te kloten enzow, kep heel vriendelijk gevraagd of ie op wil houden met dat kinder8ige gedoe maja dan zegt ie dat ik begonnen ben ofzow....ik weet van nix tis gewoon uitgegaan..dat hij dat niet snapt en dat aanleiding vind om zo te doen is zijn probleem, maar kword er dus wel ff moe van
Oud 27-05-2004, 14:41
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Hij huilde. En hij wilde graag vrienden blijven.

Als ik hem nu soms toevallig tegenkom (en ik ben niet op tijd weggedoken) is hij altijd heel aardig. Bij mijn andere ex zit ik in de klas, maar dat is juist heel gezellig
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 15:03
angel--1987
angel--1987 is offline
naja we wouden allebei gewoon vrienden zijn.
in het begin vlak nadat hetuit was ging dat wat moeilijk. als we elkaar tegen kwamen negeerden we elkaar. maar later na een paar keer normala op msne gepraat te hebben was het super leuk! we werden wel weer verliefd op elkaar, maar hebben ten besloten dat we vrienden zouden blijven dat was veel leuker dan dat als we met elkaar hadden.
Oud 27-05-2004, 15:55
Verwijderd
Ik heb mijn ex gister voor het eerst weer gezien sinds het uit is. Eigenlijk ging het ongeveer zo verder als voor het aan was: gezellig, knus, close. En lekker praten over 'toen het nog aan was' en dat 'het veel beter is zo'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten