Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
en echt ook zo overdreven .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh that is a sad story ![]() eerlijk gezegd begrijp ik dit sooort mensjes niet... ik ben zelf erg gevoelig en emotioneel.... zoiets kan ik nooit tegen iemand doen.... ik ben altijd ready to troost someone |
![]() |
||
Citaat:
Toen ging het berg afwaards het was elke keer wat. Dan had hij een msnnaam die op mij sloeg en erg lullig was. Zo ging het door. met uitgaan heb ik een avond niet tegen hem gepraat en dat werd me niet in dank afgenomen. Hij zoende het liefst voor me neus met andere want hij wist dat ik dat erg vond. Dan kwam hij erop msn opeens mee dat ik te veel naar hem keek ![]() Toen op een avond had ik het heel koud en heeft hij zijn trui aan mij gegeven (zonder er om te vragen) hij hield me warm. En helaas volgende dag hoorde ik al weer van de rest dat ik hem terug wou die avond ![]() Zo gaat het dus al 1 maand lang elke keer is er wel wat, ik weet dus echt niet hoe ik dit afgesloten krijg want ik wordt er bijna elke dag wel aan herrinert door hem. Ik word er gek van sorry voor dit lange verhaal maar moest het kwijt we hebben trouwens maar 3 maanden gehad |
![]() |
||
Citaat:
joehoeeee je vind me nog lief ![]() ghehe |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |