![]() |
|
![]() |
Dit is heel vaag.. (vind ik)
Er zijn 2 gebruikersaccount en 1 gastaccount.. 1 gebruikersaccount is "de beheerder van de pc" de andere gebruikersaccount is "account met beperkte rechten." Nu is het probleem het volgende: Op de account met beperkte rechten doet internet explorer het niet.. (vroeger ooit wel voordat mijn ma iets had gedaan.. ![]() Op de account die "beheerder van de pc" is, doet Internet Explorer het wel.. Op de gastaccount doet hij het niet.. Als ik van de 'account met beperkte rechten', een 'beheerdersaccount' maak, doet IE het nog steeds niet. Telkens als ik een nieuwe account erbij maak, bij al die accounten doet IE het ook niet.. Dus.. alleen op die ene account die "beheerder" is doet IE het wel.. ![]() Ik heb het topic [Win] MSN werkt, internet niet gelezen, en daar staat helemaal onderaan dat als je deze link kunt openen, en dan bij Google komt, het geen DNS fout is.. Dat heb ik geprobeerd, maarruh.. geen google.. ![]() Ik krijg dan "De pagina kan niet worden weergegeven". Dat krijg ik bij alle sites die ik intyp.. ![]() Ik gebruikt trouwens Windows XP Home Edition.. Kan iemand mij helpen?? ![]()
|
![]() |
|
Vaag,
Maar wat gebeurt er als je Firefox surft? Heb je dan nog steeds dezelfde problemen? (deze browser is makkelijk te instaleren en weer te verwijderen zonder fouten)
||
Citaat:
![]() Maar waarom zou je je moeder een beperkte account geven? Dat brengt alleen maar problemen met zich mee.
Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 16:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Offtopic: Edit: PS: gebruik tags aub Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 16:03. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
hoe hij aan die kennis komt? Nou ik hoop niet van een opleiding, want dan zou je die opleiding direct moeten afkeuren ![]() informatica opleidingen heb je overal wel, maar daar leer je niet dit soort dingen, dit soort dingen kom je achter door het zelf uit te proberen en veel te lezen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En nu in het nederlands zodat ik ut ook begrijp? ![]() ![]() ( ff oftopic: mijn ma vind Firefox echt fantastisch! Vooral omdat je je eigen thema's kunt doen.. ze heeft er al 5 gedownload en is er echt blij mee.. haha.. ![]() Maar ik zou ut wel fijner vinden om gewoon de IE van microsoft ook te kunnen gebruiken.. Ik heb trouwens in dat bestand 'hosts' gekeken.. Ennuh.. Google staat er niet bij.. wel heeel veel andere sites.. vooral veel van Kazaa.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Firefox 0.9 is zojuist uit, die zou je kunnen gebruiken. Wat betreft je MSIE kan ik je niet echt helpen, behalve te checken voor spyware met Spysweeper en www.windowsupdate.com draaien.
||
Citaat:
Als ik mn site zou hosten op dezelfde machine als de router zou het werken, nu niet. Ik gebruik namelijk NAT met Port Forwarding. ![]() Snap je? Daarvoor is nu juist de HOSTS file. Dit probleem is wel opgelost als IPv6 doorbreekt, dan is iets als NATD (IP Masquarading) niet meer nodig.
|
![]() |
|
|