Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2004, 11:05
Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
hoooi,
Op school zit ik altijd bij 2e klassers, nooit bij mn eigen 1e klassers vrienden. Ik zit bij die 2e klassers omdat ik zelf ook in de 2e hoor te zitten!
Ik vind iemand leuk die daar ook zit maar die vind me kinderachtig! dat heeft hij niet letterlijk gezegt, maar dat hoor ik wel via via. Ik doe hetzelfde als iedereen daar. dus ik weet niet waarom hij me kinderachtig vind misschien moet ik eens iets rustiger doen, want ik ben vaak best wel druk. Ik verander mezelf niet voor hem.
Kan iemand tips geven ofzoow?? <--- aangepast

Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 12:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2004, 11:09
Verwijderd
Ga je zelf nou niet veranderen voor een ander. Als hij je niet leuk vindt zoals je bent is het hopeloos.
Dan kan je er voor zorgen dat hij je leuk gaat vinden zoals je bent of je vergeet hem. Als je je helemaal voor hem gaat aanpassen zal er nooit iets goeds uitkomen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:15
Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
Nee!! ik ga me ckr niet voor hem veranderen dat zij ik oowk niet maar toch is het vervelend
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:17
Dzjes
Dzjes is offline
1st en vooral lijkt het me wel iets makkelijker als je wat meer , en . zou plaatsen in je tekst.. dit is haast niet leesbaar..

wat ik eruit heb verstaan is dat de jongen die je leuk vindt, jou te kinderachtig vindt? Wel, dan heeft ie pech gehad.. je kan jezelf niet veranderen, en je bent blijkbaar niet zijn type..sorry, maar veel kan je er niet aan doen dan
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:20
funkypunk
funkypunk is offline
sorry, maar je berichtje is bijzonder warrig... zou je niet zinnen met leestekens kunnen schrijven?
Oud 23-06-2004, 11:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 23-06-2004 @ 12:20 :
sorry, maar je berichtje is bijzonder warrig... zou je niet zinnen met leestekens kunnen schrijven?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:22
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Tja die jongen vind je blijkbaar niet leuk. Das jammer dan... niks aan te doen... komt wel weer een andere jongen die jij ook leuk vind. Blijf wel vooral je zelf...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:24
Verwijderd
Je wilt niet voor hem veranderen, terecht!
Maar laat in ieder geval je positieve kanten goed zien... hij vindt je kinderachtig- jij waarschijnlijk niet. nou, laat hem dan maar es duidelijk zien dat je niet kinderachtig bent!
Als het allemaal niet lukt, vergeet hem. Zo simpel zou het moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:27
Julie03
Julie03 is offline
Ik begrijp je maar al te best! Maar omdat die ene persoon jou nu juist kinderachtig vindt, wilt dat niet per sé zeggen dat je ook ECHT kinderachtig bent. Praat er eens met hem over, vraag eens waarom het gezegd wordt. Durf een confrontatie aan te gaan... dat laat al zeker en vast zien dat je niet kinderachtig bent! En voor de rest: je mag jezelf nooit veranderen voor een ander te plezieren. Jij bent jij. En echte vrienden waarderen je zoals je bent. Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 11:31
Verwijderd
ik vind je ook kinderachtig, jij bent het breezerstadium nog niet voorbij, als je daarover heen bent gegroeid zal die leuke jongen je wel serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 12:48
Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
Wat is een breezer stadium?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 12:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ikkuuuuuh schreef op 23-06-2004 @ 13:48 :
Wat is een breezer stadium?
Jouw stadium. Net in de pubertijd komen. Je raar en kinderlijk gedragen. Irritant opvallen door giebelen. Doen wat iedereen doet, etc.

Kortom: gewoon de irritantste fase van de pubertijd.

Maar waar maak je je druk om?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 12:58
Breg
Breg is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 23-06-2004 @ 12:31 :
ik vind je ook kinderachtig, jij bent het breezerstadium nog niet voorbij, als je daarover heen bent gegroeid zal die leuke jongen je wel serieus nemen.
maar is een jongen in de 2e het breezerstadium dan wel ontgroeit?

en eigenlijk is het breezerstadium gewoon een nieuw woord voor puberteit.
Oud 23-06-2004, 15:42
Verwijderd
Dus jij vindt hem wel leuk en hij jou niet? Nouja, jammer dan. Volgende.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:50
G.T.C.
G.T.C. is offline
Jongens van die leeftijd willen alleen maar stoer doen en het meisje met de lekkerste kont en de mooiste borsten hebben.
sja...jij zit in de eerste. Dat is niet stoer als hij daarmee gezien wordt
Probeer het later nog is zou ik zeggen. Dan zijn alle jongentjes bij jou op school weer wat verder ontwikkeld
Oud 23-06-2004, 15:52
Zeldom
Zeldom is offline
Citaat:
Breg schreef op 23-06-2004 @ 13:58 :
maar is een jongen in de 2e het breezerstadium dan wel ontgroeit?

en eigenlijk is het breezerstadium gewoon een nieuw woord voor puberteit.
Mwa breezerstadium en puberteit is toch niet echt hetzelfde. Ken genoeg pubers die zich niet gedragen zoals een 'breezerslet' oid dat zou horen te doen.

Maar ontopic, praat eens met hem. Misschien heeft hij sowieso geen intresse in je of merkt hij dat je misschien niet kinderachtig bent als je met hem praat.
Oud 23-06-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 23-06-2004 @ 16:50 :
Jongens van die leeftijd willen alleen maar stoer doen en het meisje met de lekkerste kont en de mooiste borsten hebben.
sja...jij zit in de eerste. Dat is niet stoer als hij daarmee gezien wordt
Probeer het later nog is zou ik zeggen. Dan zijn alle jongentjes bij jou op school weer wat verder ontwikkeld
Ach, misschien dat een of andere gozer die zo'n 10 jaar ouder haar wel "wat zelfvertrouwen wil geven".
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 12:32
annetjuh
annetjuh is offline
ik hou van zelfspot dus ik zal het wel een paar keer duidelijk maken dat ze me kinderachtig vinden enzo.
Ach ik maak daar zelf noooit een probleem van. aangezien ik ook behoorlijk hyper kan zijn vooral als ik nerveus ben en dat ben ik best vaak.
Oud 24-06-2004, 19:03
Verwijderd
Als je blijft zitten in de brugklas ben je misschien niet kinderachtig maar wel dom.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ikkuuuuuh schreef op 23-06-2004 @ 12:05 :
hoooi,
Op school zit ik altijd bij 2e klassers, nooit bij mn eigen 1e klassers vrienden. Ik zit bij die 2e klassers omdat ik zelf ook in de 2e hoor te zitten!
Ik vind iemand leuk die daar ook zit maar die vind me kinderachtig! dat heeft hij niet letterlijk gezegt, maar dat hoor ik wel via via. Ik doe hetzelfde als iedereen daar. dus ik weet niet waarom hij me kinderachtig vind misschien moet ik eens iets rustiger doen, want ik ben vaak best wel druk. Ik verander mezelf niet voor hem.
Kan iemand tips geven ofzoow?? <--- aangepast
als hij je niet leuk vindt kun je weinig doen omdat te veranderen... het enige wat je zou kunnen doen is op hem afstappen en tegen hem zeggen dat hij misschien een verkeerd beeld van je heeft
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 19:32
Verwijderd
Hij vindt je waarschijnlijk alleen kinderachtig omdat je in de eerste zit. In dat geval is hij kortzichtig. Niet de moeite waard dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten