![]() |
||
Citaat:
een virus dacht hij niet aan hij dacht aan weersverandering maar goed het is nu nog niet over dus ik ga idd terug @Zotje.. voorhoofdsholteontsteking kan inderdaad want hoofdpijn heb ik ook wel gehad afgelopen dagen.. maar ik heb dit al super lang.. en elke keer komt het en gaat het weg dus er zal ook wel meer dwarszitten denk ik maar wat ? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik zou gewoon weer even langs dokter gaan...want met speculeren kom je niet zo ver. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 16:57. |
![]() |
||
Citaat:
mja ff afw88 hoe het nu gaat ![]()
||
Citaat:
![]() mja ik adem gewoon normaal ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar bij mij is het op en af.. half jaar geleden t/m nu oren + duizeligheid astma bronchitis blabla ik kan uren doorgaan ![]() maar goed we zullen zien.. onderzoeken wijzen gewoon niks uit en het schiet niks op.. (zo kan ik ook wel dokter worden) maar mja we zullen zien he ![]() xxx Inge
||
Citaat:
Gelukkig wordt het nu ook zomer eh - kan je lichaam lekker warm zijn, nooit verkeerd ![]() Heb je trouwens gerookt oid, of heb je er ook niks aan kunnen doen ?
||
Citaat:
en vooral bronchitis ik heb het dus beide.. er is dus echt erfelijke aanleg. ik heb nooit gerookt, nooit geprobeerd en zal het ook nooit doen. ik hoop alleen dat mijn medicijnen nu wel goed aanslaan want vanavond heb ik een feestje en dan roken ze wel dus.. dokter zei al je kan dat niet allemaal ontlopen je moet ook plezier hebben dus dan hopen we maar dat het aanslaat he ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
RPG's AceSpade | 29 | 25-08-2011 10:34 | |
De Kantine |
hulp nodig met trainen van chatbot willow1 | 69 | 07-03-2005 22:29 | |
Muziek |
toffe nummers om een dikke joint bij te roken Bonevouwer | 180 | 04-02-2005 00:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 | |
Liefde & Relatie |
"ik let niet op uiterlijk", ware liefde Boer_kameeL | 43 | 12-12-2002 13:50 |